Rogier. Posted February 4, 2022 Share Posted February 4, 2022 Â Â Â Citaat De XXIVe Olympische Winterspelen zullen in 2022 gehouden worden in het Chinese Peking. Op 31 juli 2015 koos het IOC in Kuala Lumpur de gaststad. Peking is de elfde stad die de Olympische Spelen voor een tweede keer mag organiseren en de eerste stad die zowel de Zomerspelen (in 2008) als de Winterspelen toegewezen heeft gekregen. De Spelen staan gepland voor de periode van 4 februari tot en met 20 februari. Â Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost February 5, 2022 Share Gepost February 5, 2022 Mijn knieën piepen bij het zien van freestyle skiën. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 Dat snowboardcross is wel gaaf om te zien, en bovendien geen jurysport. Dat alleen al maakt het prettig om te volgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 12, 2022 Share Gepost February 12, 2022 Dat skeleton is ook wel een aparte sport hoor. Zo dicht op het ijs en dan zo hard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 12, 2022 Share Gepost February 12, 2022 Sorry als domme vraag is maar ik volg al heellang geen OS enzo meer en zit nu op achtergrond te kijken... Dit schans springen met hoge/grote schans... Is er ook een sport waarbij ze dit doen met salto's erbij? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 12, 2022 Share Gepost February 12, 2022 49 minuten geleden zei Kyrill: Sorry als domme vraag is maar ik volg al heellang geen OS enzo meer en zit nu op achtergrond te kijken... Dit schans springen met hoge/grote schans... Is er ook een sport waarbij ze dit doen met salto's erbij? Â Niet bij het schansspringen. Er is wel een discipline waar ze dit bij doen. Volgens mij is het al geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 13, 2022 Share Gepost February 13, 2022 Ik zit nu ijshockey Finland - Zweden te kijken. Een leuk potje hoor en wat een straffen zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost February 13, 2022 Share Gepost February 13, 2022 2 uur geleden zei delichris: Ik zit nu ijshockey Finland - Zweden te kijken. Een leuk potje hoor en wat een straffen zeg. Â Heerlijke pot inderdaad. Veerkracht van de Finnen in optima forma. Die eerste penalty voor het duwen van de keeper was wel zwaar onterecht. Â Vind ijshockey de leukste kijksport die er is. Jammer dat het zo weinig op de Nederlandse tv te zien is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 13, 2022 Share Gepost February 13, 2022 Zojuist zei Grote Ree: Â Heerlijke pot inderdaad. Veerkracht van de Finnen in optima forma. Die eerste penalty voor het duwen van de keeper was wel zwaar onterecht. Â Vind ijshockey de leukste kijksport die er is. Jammer dat het zo weinig op de Nederlandse tv te zien is. Â klopt. Helaas het einde niet gezien omdat shorttrack erop kwam. Maar ik hoorde dat de Finnen hadden gewonnen. Wel verrassend en ook erg mooi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 14, 2022 Share Gepost February 14, 2022 Op 12-2-2022 om 14:41 zei Kyrill: Sorry als domme vraag is maar ik volg al heellang geen OS enzo meer en zit nu op achtergrond te kijken... Dit schans springen met hoge/grote schans... Is er ook een sport waarbij ze dit doen met salto's erbij? Nu op NPO1 Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 14, 2022 Share Gepost February 14, 2022 33 minuten geleden zei Fantasy: Nu op NPO1  Bedankt maat leuk om zo even te zien voor ik nu zo naar werk ga Wat gebeurde er met die Kazachtstaanse dame net joh? Voor vele lijkt goed landen al moeilijk genoeg te zijn, begrijpelijk met zoveel wind... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 16, 2022 Share Gepost February 16, 2022 Zowel USA als Canada eruit in het IJshockey toernooi. Wat lekker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost February 16, 2022 Share Gepost February 16, 2022 (edited) 45 minuten geleden zei 007mark: Zowel USA als Canada eruit in het IJshockey toernooi. Wat lekker Niet geheel verrassend. Â En re-match tussen Finland en Zweden in de finale zou ik wel leuk vinden. In de poule gaf Zweden nog een 3-0 voorsprong weg. Â De halve finale tegen de Russen kan ook wel leuk worden. Van Finland verwacht ik dat ze Slowakije (simpel) opzij zetten Edited February 16, 2022 by Rossi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost February 20, 2022 Share Gepost February 20, 2022 Toch een heerlijk ijshockeytoernooi gehad. Mooie en ook wel terechte eerste gouden plak voor de Finnen. En heel tof dat Slowakije voor het eerst brons pakte, nadat Zweden het toch wel liet lopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts