Jump to content

In de schijnwerpers ... januari 2022

Marius
 Share

Recommended Posts

Tijd voor de eerste verkiezing van het nieuwe jaar! Welk verhaal kon jullie de afgelopen tijd het meest bekoren? Laat het hieronder in de comments weten, en vertel ons natuurlijk ook waarom er een bepaald verhaal bovenuit stak. Nomineren kan tot aanstaande maandagochtend 10u. Het verhaal met de meeste stemmen mag een maand lang "in de schijnwerpers" staan.

Er zijn weer een behoorlijk aantal mooie novelles gemaakt en ik wil mijn complimenten geven aan iedereen die de moeite neemt om deze te delen. Het succesverhaal van de novelle [FM22][LLM] Owned by the fans van @delichris is een genot om te lezen. De successen zijn nauwelijks bij te houden. [FM22] Magnús' Dream van @Fantasy laat enorme knappe prestaties zien met een ploeg uit IJsland. [FM22} Des is Soizburg! geeft een enorm mooi inkijkje in de werkwijze van Red Bull dat mooi vertaald is naar FM. Hiervoor krijgt @JordiW. deze maand ook mijn stem. Het is een unieke novelle die geweldig gepresteerd wordt.

Dan wil ik ook nog de novelle van @John Terry 2.0 in het zonnetje zetten, want die zijn iedere keer weer een genot om te lezen.

De successen met Valencia van @DGremlin zijn ook prachtig om te volgen.

De prestaties van @Marius in België zijn geweldig en hij is een tactisch meesterbrein.

@germandutch Vind ik altijd ondergewaardeerd, maar ook die zijn top om te volgen.

Ook de novelles van @ElMarcos, @Kami, @jefri, @bobjuh volg ik met veel plezier.

En dan vergeet ik er vast ook nog wel een aantal.

Ook dit is weer een moeilijke maand om een keuze te maken. Mijn stem deze maand gaat naar @Fantasy met Magnús Dream.

Eervolle vermeldingen zijn er van mijn kant voor @MNie met Changing Football, @Marius met L'Union fait la force, @JordiW. met Des is Soizburg!, @John Terry 2.0 met FC Nordsjaelland - Tigrene en @delichris met Owned by the fans.

Wauw, mooi om te zien dat ik terwijl ik pas zo kort met het verhaal bezig ben al stemmen mag ontvangen. Dank daarvoor en dat motiveert zeker om er op deze manier mee door te gaan!

Voor deze maand gaat mijn stem naar Fantasy met Magnús Dream! Een langlopend verhaal met hele mooie prestaties in IJsland! 

Ik ga toch voor het verhaal van Mnie: Changing Football - Return of the Legend. Er zijn momenteel zó veel goeie verhalen die hier allemaal al wel zo ongeveer al een tag of vermelding gehad hebben, waarbij er ongetwijfeld een paar al dan niet deze maand IDS gaan worden. 

Ik ga ook voor @JordiW. al is het maar om een wit voetje te halen bij een Site Admin :classic_ninja:

Het niveau is ontzettend hoog met maffiosi, IJslandse of Russische heerschappij etc. etc. maar zijn insteek en de uitleg achter het beleid van Red Bull Salzburg maken het voor mij verfrissend om te lezen.

Het niveau blijft hier ontegensprekelijk erg hoog liggen. @JordiW. maakt inderdaad erg veel indruk met zijn nieuw verhaal, maar zelf hou ik het toch bij een wat langer lopend verhaal. Ditmaal ga ik voor @MNie: heel erg consistente updates waar toch ook heel wat tijd in kruipt, dag in dag uit!

Wauw, echt super tof om binnen een maand al in de schijnwerpers te staan! Zeker gezien het niveau van alle andere verhalen hier, dit had ik niet verwacht zeg! Super bedankt aan alle stemmers, mooi om te zien dat de insteek gewaardeerd wordt en dat motiveert echt om het verhaal door te zetten! Duizendmaal dank nogmaals!

• Fantasy unpinned this topic