Geplaatst 26 januari 20223 jr. Goedemiddag, al jaren een stille forum member maar wilde graag met jullie delen waar ik veel plezier uithaal. Ik manage Africanos Braganca in Portugal waar alle regens van Kaapverdie komen. Ik speel nu met dit team met alleen maar kaapverdische voetballers of van Kaapverdische afkomst, super cool om dan in de 5e op te klimmen naar boven! Na wat onderzoek kwam ik erachter dat er meer clubs in europa zijn die volledige regens hebben uit een ander land. Zie document, wellicht halen jullie net zoveel plezier eruit als dat ik doe.
Geplaatst 1 februari 20223 jr. In Finland heb je IFK Mariehamn, die komen van Aland en hebben (ook) Zweedse regens. Spelen op het hoogste niveau
Geplaatst 25 februari 20223 jr. Is lijstje hierboven de volledige lijst? Want het lijkt een screenshot van een groter document te zijn? En hoe moet ik ''foreign regens from'' zien? Dat het meerendeel van de intake uit dat land komt? Want in mijn youth only challenge in FM20 in Nederland heb ik sowieso al een mix van nationaliteiten en is misschien 80% Nederlands 25 februari 20223 jr. bewerkt door Chiemel
Geplaatst 27 februari 20223 jr. Is dat makkelijk aan te passen in de editor voor een club zonder al te grote gevolgen? Ik weet dat ik in 1 van de vorige versies makkelijk een club van nationaliteit had gewisseld maar tijdens de game bleken daardoor de kosten van verplaatsingen enorm te stijgen en dat brak de financiën volledig. Most je dat kunnen vermijden, is die optie wel iets waar potentieel in zit dat hierbij aansluit.
Geplaatst 10 maart 20223 jr. Kwam toevalllig F.C. Romania tegen, spelen in Engeland Southern League Division One Central. Opgericht door Roemeense immigranten en meeste staff is roemaneens en krijgen ook Roemeense regens Edit: Had niks moeten zeggen, ontslaan meteen de trainer die er al 40+ jaar zit 11 maart 20223 jr. bewerkt door bobjuh
Geplaatst 15 maart 20223 jr. Als je een extra DB hebt voor België, krijgt de club uit baarle-hertog ook nederlandse regens?