Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Voor jullie beginnen aan je carrière kan je onderaan een aantal instelingen aanvinken 

maar mijn vraag is: welke vinken jullie allemaal aan voor je jou carrière start of laten jullie alles blanco 

Oplossing aangedragen door Voetbalerken

Ga naar de oplossing
Geplaatst
3 uur geleden zei MetalMichael:

Enkel "eigenschappen verbergen uitschakelen" staat aangevinkt. Mocht ik met een custom DB spelen, zoals een uitbreiding voor lage divisies oid, dan zet ik "spelers toevoegen aan speelbare ploegen" aan. 

3 uur geleden zei delichris:

Ik zet alleen de stats open zodat ik die kan zien en de rest is blanco.

Haal je daarmee juist niet de charme van het scouten weg? In real life moet je toch ook eerst scouten alvorens je een beeld krijgt van een speler?

Geplaatst
4 minuten geleden zei Jotew:

Haal je daarmee juist niet de charme van het scouten weg? In real life moet je toch ook eerst scouten alvorens je een beeld krijgt van een speler?

Misschien wel, maar ik scout daarna als nog. Ik wil altijd weten wat ik in huis haal.

Geplaatst
  • Auteur
5 minuten geleden zei Jotew:

Het leuke is toch te weten komen wat je in huis hebt. Door je scouts op pad te sturen zonder dat je weet hoe goed die speler is 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Jotew:

Dat moet je alsnog om een beeld te krijgen van potentie en groeimogelijkheden. Het is inderdaad niet helemaal realistisch, maar goed, dat is FM op meerdere vlakken natuurlijk niet. Gemaskeerde eigenschappen verminderen voor mij het spelplezier. Los daarvan zijn de onzichtbare eigenschappen (grote wedstrijden, regelmaat enzo) ook erg belangrijk. Liever een spelverdeler met 15 passing en visie die een hoge score op constantheid heeft, dan eentje met 17 voor beiden die zo wisselvallig is als de pest. Qua scouting let ik meer op dat soort zinnetjes en kijk ik naar de onderliggende statistieken en gemiddelden.  

Geplaatst
Zojuist zei delichris:

Misschien wel, maar ik scout daarna als nog. Ik wil altijd weten wat ik in huis haal.

Ja dat wil iedereen toch :-D Maar ik persoonlijk bijvoorbeeld vind het geen klap aan dat ik de stats van een speler uit een andere competitie al kan zien zonder enige scouting. Je weet immers ook niet hoe een speler speelt, wat zijn kwaliteiten zijn etc wanneer je nog nooit bent wezen kijken.. Maar ieder zijn ding natuurlijk! :) 

Geplaatst
  • Auteur
  • Oplossing
3 minuten geleden zei Jotew:

Ja dat wil iedereen toch :-D Maar ik persoonlijk bijvoorbeeld vind het geen klap aan dat ik de stats van een speler uit een andere competitie al kan zien zonder enige scouting. Je weet immers ook niet hoe een speler speelt, wat zijn kwaliteiten zijn etc wanneer je nog nooit bent wezen kijken.. Maar ieder zijn ding natuurlijk! :) 

Het leuke er aan is dat het zo uitgebreid is en dat ieder zijn ding er in vind en het plezier