007mark Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 13 minuten geleden zei Djurovski: Van Baarle is geen u25 dus die punten tellen niet. Zie dat ik bij jou Bouhanni niet heb genoteerd OKay, heb mijn punten voor de Panne aangepast in het klassement. Beste fuckup voor die -25. Is hij inderdaad al een paar jaar niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 13 minuten geleden zei Djurovski: 570 Klopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 Sowieso, die -25 moet anders. Of we maken er echt -25 van, dus max 24 en 364 dagen, of het moet als -26 hernoemd worden. En heel eerlijk, max 23 jaar en 364 dagen is oud zat voor een jongere. Dus -24 (jonger dan 24 jaar) is mijn optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 2 minuten geleden zei Satyr: Sowieso, die -25 moet anders. Of we maken er echt -25 van, dus max 24 en 364 dagen, of het moet als -26 hernoemd worden. En heel eerlijk, max 23 jaar en 364 dagen is oud zat voor een jongere. Dus -24 (jonger dan 24 jaar) is mijn optie. Er zitten vaak niet zulke jonge renners in een koers. Het is soms zoeken naar zo'n renner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2022 13 minuten geleden zei Satyr: Sowieso, die -25 moet anders. Of we maken er echt -25 van, dus max 24 en 364 dagen, of het moet als -26 hernoemd worden. En heel eerlijk, max 23 jaar en 364 dagen is oud zat voor een jongere. Dus -24 (jonger dan 24 jaar) is mijn optie. Met het huidige veld zou hier best verandering in mogen komen ja, al denk ik niet dat we dat midden in het seizoen moeten doorvoeren. 11 minuten geleden zei delichris: Er zitten vaak niet zulke jonge renners in een koers. Het is soms zoeken naar zo'n renner. Mwa ben ik niet helemaal met je eens. Het huidige peloton bevat vrij veel uitstekende jongeren. Vooral al omdat je een Pogacar, Almeida, Evenepoel, Philipsen, Vingegaard en nog een aantal al kan meetellen als jongere. Het gebeurt geregeld dat ik er 4 of 5 van -25 in mijn team heb zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 Nee, er is vaak keuze zat, maar geen 'goede' opties. UAE: 35 jonger dan 24, 50 jonger dan 26 P-N: 21/35 T-A: 17/35 MSR: 23/40 Strade: 20/51 GW: 30/57 Keuze zat dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 2 minuten geleden zei Erwin.: Met het huidige veld zou hier best verandering in mogen komen ja, al denk ik niet dat we dat midden in het seizoen moeten doorvoeren. Mwa ben ik niet helemaal met je eens. Het huidige peloton bevat vrij veel uitstekende jongeren. Vooral al omdat je een Pogacar, Almeida, Evenepoel, Philipsen, Vingegaard en nog een aantal al kan meetellen als jongere. Het gebeurt geregeld dat ik er 4 of 5 van -25 in mijn team heb zitten. Dan moeten die jongens ook wel rijden he. Vaak rijden zij ook niet tegelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2022 3 minuten geleden zei delichris: Dan moeten die jongens ook wel rijden he. Vaak rijden zij ook niet tegelijk. Uhu dat beweerde ik ook niet. Mijn punt was dat er in de meeste koersen genoeg aanbod is en dan bedoel ik dat kwalitief en niet kwantitatief. Gent-Wevelgem was lastig qua -25 renners, er eindigde er uiteindelijk dan ook maar 2 bij de eerste 15. In veel andere koersen heb je meer dan genoeg keus. Vind ik in ieder geval dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 53 minuten geleden zei Erwin.: Uhu dat beweerde ik ook niet. Mijn punt was dat er in de meeste koersen genoeg aanbod is en dan bedoel ik dat kwalitief en niet kwantitatief. Gent-Wevelgem was lastig qua -25 renners, er eindigde er uiteindelijk dan ook maar 2 bij de eerste 15. In veel andere koersen heb je meer dan genoeg keus. Vind ik in ieder geval dan Het is gewoon soms zoeken en dan pak je toch vaak de mindere jongens en geen punten en dat is gewoon zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Satyr: Sowieso, die -25 moet anders. Of we maken er echt -25 van, dus max 24 en 364 dagen, of het moet als -26 hernoemd worden. En heel eerlijk, max 23 jaar en 364 dagen is oud zat voor een jongere. Dus -24 (jonger dan 24 jaar) is mijn optie. Zou het gewoon lekker op geboortejaar doen. Volgens mij gaat het bij de grote rondes ook zo (ik weet het niet zeker). Dat komt op het volgende neer: je doet voor de laatste keer in deze categorie mee in het jaar dat je 25 wordt. Of wel, 1997, is dan het geboortejaar wat je maximaal zou mogen hebben voor 2022. Dat is ook makkelijker te handhaven namelijk. Want ik heb Jakobsen om die reden ook nooit als -25 beoordeeld. 28 maart 2022 bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 Ik gebruik altijd dit: https://www.procyclingstats.com/race/dwars-door-vlaanderen/2022/result/startlist/youngest-competitors Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 Misschien dat die link van @Satyr bij elke koers kan worden gezet? Dat scheelt een hoop gezoek op renners gok ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 Ik zou het graag bij de huidige regels laten. In sommige koersen zorgt dit ervoor dat men eerder een jonge darkhorse speelt die niemand heeft. Ik vind dat wel een leuk aspect aan het spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 36 minuten geleden zei delichris: Misschien dat die link van @Satyr bij elke koers kan worden gezet? Dat scheelt een hoop gezoek op renners gok ik zo. Staat gewoon rechts in het menu bij de standaard startlijst link die er altijd staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 7 minuten geleden zei Richarð.: Staat gewoon rechts in het menu bij de standaard startlijst link die er altijd staat. Top. Dat had ik nooit gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 Lijstjes Dwars door Vlaanderen Spoiler Richarð. VAN DER POEL Mathieu (C) POGAČAR Tadej -25 PEDERSEN Mads KÜNG Stefan TURGIS Anthony KRAGH ANDERSEN Søren BETTIOL Alberto MADOUAS Valentin -25 PIDCOCK Thomas -25 VAN BAARLE Dylan delichris 01. van Baarle 02. Pidcock -25 03. Geniets -25 04. Benoot 05. Laporte 06. van der Poel 07. van Moer -25 08. Groenewegen 09. Bennett Sam 10. Langeveld FlyD Mathieu van der Poel (Kopman) Tom Pidcock (-25) Mads Pedersen Søren Kragh Andersen Tadej Pogačar (-25) Anthony Turgis Stefan Küng Dylan van Baarle Ivan Garcia Cortina Florian Vermeersch (-25) Hans. 1. VD Poel - Alpecin (C) 2. Pedersen - Trek 3. Benoot - Jumbo 4. S. K. Andersen - DSM 5. Kristoff - Intermarche 6. Kung - FDJ 7. Turgis - Direct Energie 8. Pogacar - UAE - 25 9. Philipsen - Alpecin -25 10. Madous - FDJ -25 Satyr M vd Poel T Pogacar J Philipsen F Jakobsen Y Lampaert D Groenewegen T Benoot A de Lie -25 O Kooij -25 T Pidcock -25 NicoHaak 1 Van der Poel Alpacin Kopman 2 Van Baarle ineos 3 Turgis energie 4 Kung fdj 5 Van Avermaet ag2r 6 Benoot jumbo 7 Kragh Ansersen dsm 8 Pedersen mads trek tm 25 9 Pogacar uae tm 25 10 Philipsen alpacin tm 25 007mark Mathieu van der Poel (C) Soren Kragh Andersen Mads Pedersen Anthony Turgis Dylan van Baarle Tiesj Benoot Stefan Kung Arnaud de Lie -25 Jasper Philipsen -25 Tadej Pogacar -25 aron24 Poel (C), Mathieu van der Philipsen -25 Pogacar -25 Pidcock -25 Pedersen (Mads) Kragh Andersen (Soren) Küng, Stefan Turgis Trentin Van Baarle Viktor 1 Mathieu van der Poel © 2 Mads Pedersen 3 Søren Kragh Andersen 4 Tadej Pogacar -25 5 Anthony Turgis 6 Stefan Küng 7 Dylan Van Baarle 8 Tiesj Benoot 9 Jasper Philipsen -25 10 Tom Pidcock -25 JorisvdMeer 1 Mathieu van der Poel (c) 2 Dylan van Baarle 3 Matteo Trentin 4 Stefan Kung 5 Yves Lampaert 6 Mads Pedersen 7 Victor Campenaerts 8 Thomas Pidcock -25 9 Tadej Pogacar -25 10 Fabio Jakobsen -25 Lenstra Mathieu van der Poel © Jasper Philipsen -25 Anthony Turgis Dylan van Baarle Mads Pedersen Tadej Pogacar -25 Søren Kragh Andersen Stefan Küng Fabio Jakobsen -25 Victor Campenaerts Erwin. van der Poel (c) van Baarle Benoot Kragh Andersen Pogacar -25 Lampaert F. Vermeersch -25 Küng Madouas -25 Turgis Elano Vd poel *K* Turgis Campenaerts Benoot Kragh Andersen Van Baarle Pedersen-25 Philipsen-25 Pogacar -25 Jakobsen-25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 30 maart 2022 (bewerkt) nvm 30 maart 2022 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 Ik heb 1 © 2 3 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 Dwars door Vlaanderen @Viktor 835@JorisvdMeer 785@Satyr 755@Elano 730@Hans. 710@Erwin. 710 Richarð. 685@NicoHaak 685@007mark 685@FlyD 660@aron24 660@Lenstra 635@delichris 525 Het scheelde allemaal niet veel, maar Viktor had #1 Van der Poel, #2 Benoot, #3 Pidcock + Küng en Pogacar en dat was voor vandaag de ideale samenstelling, want hij pakt de winst in Dwars door Vlaanderen. Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 Ah, 3e, ook mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 Yes weer bovenaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 Hierbij de punten voor de grote rondes. In dit Word bestand staan enkel de renners van teams die een wildcard voor 1 van de 3 grote rondes hebben gekregen. Alle andere zijn er door mij uitgefilterd.@Erwin.Wil jij dit bestand ook in de openingspost van het Wielerprono topic zetten? Punten 2022.docx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 100 bonuspunten per grote ronde voor Hans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2022 48 minuten geleden zei Hans.: Hierbij de punten voor de grote rondes. In dit Word bestand staan enkel de renners van teams die een wildcard voor 1 van de 3 grote rondes hebben gekregen. Alle andere zijn er door mij uitgefilterd.@Erwin.Wil jij dit bestand ook in de openingspost van het Wielerprono topic zetten? Punten 2022.docx 46 kB · 1 download Ik heb hem erbij gezet. Hij staat in het citaat van de grote rondes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 2 uur geleden zei Hans.: Hierbij de punten voor de grote rondes. In dit Word bestand staan enkel de renners van teams die een wildcard voor 1 van de 3 grote rondes hebben gekregen. Alle andere zijn er door mij uitgefilterd.@Erwin.Wil jij dit bestand ook in de openingspost van het Wielerprono topic zetten? Punten 2022.docx 46 kB · 4 downloads Held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten