Erwin. Geplaatst 15 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 15 augustus 2022 Prima. Zien jullie de wegwedstrijd voor de vrouwen nog wel zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Heb ik overal uitgebreide research gedaan willen jullie het schrappen. Van mij mag het door gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 @Satyr datum van Vuelta klopt niet. Deze begint toch vrijdag? En niet 19 september? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 53 minuten geleden zei Erwin.: Prima. Zien jullie de wegwedstrijd voor de vrouwen nog wel zitten? Wat mij betreft wel. En als meer mensen met Chris eens zijn doe ik ook gewoon mee met de tijdrit hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Hah, sorry, klopt natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Voor de ekte wielerliefhebbers/kenners start donderdag de Ronde van de Toekomst aka Tour de l'Avenir! Telt niet mee voor het klassement van de wielerprono. We doen hem voor de fun en de eer. Stiekem een van mijn favoriete koersen om te voorspellen. @Gert@chrisje1993@Viktor@Elano@FlyD@Hans.@Lenstra@007mark@aron24@Erwin.@Djurovski@Satyr@delichris@neva@JorisvdMeer@Miz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 4 uur geleden zei Richarð.: Voor de ekte wielerliefhebbers/kenners start donderdag de Ronde van de Toekomst aka Tour de l'Avenir! Telt niet mee voor het klassement van de wielerprono. We doen hem voor de fun en de eer. Stiekem een van mijn favoriete koersen om te voorspellen. @Gert@chrisje1993@Viktor@Elano@FlyD@Hans.@Lenstra@007mark@aron24@Erwin.@Djurovski@Satyr@delichris@neva@JorisvdMeer@Miz Die koers heeft gewoon twee ploegentijdritten op 9 dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 22 uur geleden zei Erwin.: @Gert@chrisje1993@Viktor@Elano@FlyD@Hans.@Lenstra@007mark@aron24@Erwin.@Djurovski@Satyr@delichris@neva@JorisvdMeer@Miz @Richarð. Aankondigingen voor de ITT op het EK voor zowel mannen als vrouwen staat online. De startlijsten zijn wat summier dus het worden waarschijnlijk kutlijstjes. Mocht echt blijken dat het niet te doen is schrappen we het gewoon. Klopt, 5 van de 9 deelnemers had maar 1 iets anders hoeven doen om toch te winnen. Die individuele tijdrit bij de mannen is echt niet te doen. Er staan dertien renners op de startlijst. Zou de vrouwen wegkoers wel doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2022 Ja dat wordt niet gauw beter, dus bij deze las ik de tijdritten voor zowel mannen als vrouwen definitief af! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Hoe worden de punten gegeven bij een ploegentijdrit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 9 uur geleden zei Erwin.: Ja dat wordt niet gauw beter, dus bij deze las ik de tijdritten voor zowel mannen als vrouwen definitief af! Er zijn bij de vrouwen ook maar 3 deelneemsters van 25 of jonger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2022 Volgens PCS zijn dat er nu 9, maar dikke kans dat de lijst is aangevuld. Bij de mannen staan er nu ook meer, maar het is goed dat we het afgelast hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 Daar gaat mijn research. Ik zal niet meedoen aan de Vuelta. Ik moet alles via telefoon doen dat is geen optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 Op 15-8-2022 om 19:15 zei Hans.: Zullen we deze schrappen gezien het deelnemersveld. Dan kunnen we ons focussen op de Vuelta. In de bijlage de bevestigde renners rood gearceerd. Punten 2022 Vuelta.docx 26 kB · 0 downloads Is deze helemaal ready om lijstje mee te maken eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 Nu wel Alle deelnemende renners staan hierin Punten 2022 Vuelta.docx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 Zojuist zei Hans.: Nu wel Alle deelnemende renners staan hierin Punten 2022 Vuelta.docx 22 kB · 0 downloads Je bent een held,tnx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 (bewerkt) Heb voor mijn gevoel een perfect lijstje, maar kom uit op 10.053. Nog even doorpuzzelen dus EDIT: Uiteindelijk Mikel Landa eruit gehaald voor Vincenzo Nibali. Hoop dat Landa niet zo sterk meer is zo aan het einde van het seizoen (ook nooit een klassement gereden in de Vuelta) en hopen dat Nibali nog een laatste keer kan pieken. Verder heeft ook Simon Yates het net gered in mijn lijst. Zo perfect is het dus allemaal niet hehe. 17 augustus 2022 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 Ik wilde per se Roglic, Evenepoel en Carapaz in mijn lijstje. Is me gelukkig gelukt om uit te komen met de punten en nog tevreden met de rest te zijn haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 10 uur geleden zei 007mark: Heb voor mijn gevoel een perfect lijstje, maar kom uit op 10.053. Nog even doorpuzzelen dus EDIT: Uiteindelijk Mikel Landa eruit gehaald voor Vincenzo Nibali. Hoop dat Landa niet zo sterk meer is zo aan het einde van het seizoen (ook nooit een klassement gereden in de Vuelta) en hopen dat Nibali nog een laatste keer kan pieken. Verder heeft ook Simon Yates het net gered in mijn lijst. Zo perfect is het dus allemaal niet hehe. Ik heb altijd twijfels bij mijn Vuelta lijstje ivm de fitheidsvragen. Hopelijk zit het mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 10 uur geleden zei chrisje1993: Ik wilde per se Roglic, Evenepoel en Carapaz in mijn lijstje. Is me gelukkig gelukt om uit te komen met de punten en nog tevreden met de rest te zijn haha. Netjes. Roglic bij mij niet gelukt. 40 minuten geleden zei Gert: Ik heb altijd twijfels bij mijn Vuelta lijstje ivm de fitheidsvragen. Hopelijk zit het mee Zeker heel lastig. Zitten altijd verrassingen tussen en het is altijd maar de vraag of de combinatie Tour-Vuelta mogelijk is. En wie er voldoende hersteld is van blessures. Dan kijk ik vooral naar namen als Roglic, O'Connor en zelfs Alaphilippe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Flipje kijkt volgens mij vooral naar het WK, dus die heb ik niet aangeldurft. Roglic heb ik niet het vertrouwen in dat hij topfit is. O'Connor ben ik nog niet uit. Vooral voor scorito nog flink aan het dubben of hij weer het niveau heeft van voor de Tour. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2022 Ome Pat wil alleen dat Flipje ook in de Vuelta zichzelf laat zien want hij betaalt hem niet om wereldkampioen te worden in een ander truitje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Op 16-8-2022 om 21:41 zei FlyD: Hoe worden de punten gegeven bij een ploegentijdrit? Goede vraag wel dit. Best handig om hier antwoord op te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Ooit was dat volgens mij 40-25-10 voor renners uit het 1e-2e-3e team. Weet niet wat @Satyr voor nu wil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2022 (bewerkt) Damn was Hayter vorig jaar al zo goed dat ie al 1100 punten kost Satyr heeft in het verleden TTT nooit mee laten tellen, dus ik verwacht nu ook niet 18 augustus 2022 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten