Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielerprono 2022 - Discussietopic

Erwin.

Aanbevolen berichten

Voor de ekte wielerliefhebbers/kenners start donderdag de Ronde van de Toekomst aka Tour de l'Avenir! Telt niet mee voor het klassement van de wielerprono. We doen hem voor de fun en de eer. Stiekem een van mijn favoriete koersen om te voorspellen.

@Gert@chrisje1993@Viktor@Elano@FlyD@Hans.@Lenstra@007mark@aron24@Erwin.@Djurovski@Satyr@delichris@neva@JorisvdMeer@Miz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Richarð.:

Voor de ekte wielerliefhebbers/kenners start donderdag de Ronde van de Toekomst aka Tour de l'Avenir! Telt niet mee voor het klassement van de wielerprono. We doen hem voor de fun en de eer. Stiekem een van mijn favoriete koersen om te voorspellen.

@Gert@chrisje1993@Viktor@Elano@FlyD@Hans.@Lenstra@007mark@aron24@Erwin.@Djurovski@Satyr@delichris@neva@JorisvdMeer@Miz

Die koers heeft gewoon twee ploegentijdritten op 9 dagen. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Erwin.:

@Gert@chrisje1993@Viktor@Elano@FlyD@Hans.@Lenstra@007mark@aron24@Erwin.@Djurovski@Satyr@delichris@neva@JorisvdMeer@Miz @Richarð.

Aankondigingen voor de ITT op het EK voor zowel mannen als vrouwen staat online. De startlijsten zijn wat summier dus het worden waarschijnlijk kutlijstjes. Mocht echt blijken dat het niet te doen is schrappen we het gewoon.

Klopt, 5 van de 9 deelnemers had maar 1 iets anders hoeven doen om toch te winnen.

Die individuele tijdrit bij de mannen is echt niet te doen. Er staan dertien renners op de startlijst. Zou de vrouwen wegkoers wel doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-8-2022 om 19:15 zei Hans.:

Zullen we deze schrappen gezien het deelnemersveld. Dan kunnen we ons focussen op de Vuelta. In de bijlage de bevestigde renners rood gearceerd.

Punten 2022 Vuelta.docx 26 kB · 0 downloads

Is deze helemaal ready om lijstje mee te maken eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb voor mijn gevoel een perfect lijstje, maar kom uit op 10.053. Nog even doorpuzzelen dus :classic_sad:

EDIT: Uiteindelijk Mikel Landa eruit gehaald voor Vincenzo Nibali. Hoop dat Landa niet zo sterk meer is zo aan het einde van het seizoen (ook nooit een klassement gereden in de Vuelta) en hopen dat Nibali nog een laatste keer kan pieken. Verder heeft ook Simon Yates het net gered in mijn lijst. Zo perfect is het dus allemaal niet hehe.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei 007mark:

Heb voor mijn gevoel een perfect lijstje, maar kom uit op 10.053. Nog even doorpuzzelen dus :classic_sad:

EDIT: Uiteindelijk Mikel Landa eruit gehaald voor Vincenzo Nibali. Hoop dat Landa niet zo sterk meer is zo aan het einde van het seizoen (ook nooit een klassement gereden in de Vuelta) en hopen dat Nibali nog een laatste keer kan pieken. Verder heeft ook Simon Yates het net gered in mijn lijst. Zo perfect is het dus allemaal niet hehe.

Ik heb altijd twijfels bij mijn Vuelta lijstje ivm de fitheidsvragen. Hopelijk zit het mee :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei chrisje1993:

Ik wilde per se Roglic, Evenepoel en Carapaz in mijn lijstje. Is me gelukkig gelukt om uit te komen met de punten en nog tevreden met de rest te zijn haha.

Netjes. Roglic bij mij niet gelukt.

40 minuten geleden zei Gert:

Ik heb altijd twijfels bij mijn Vuelta lijstje ivm de fitheidsvragen. Hopelijk zit het mee :) 

Zeker heel lastig. Zitten altijd verrassingen tussen en het is altijd maar de vraag of de combinatie Tour-Vuelta mogelijk is. En wie er voldoende hersteld is van blessures. Dan kijk ik vooral naar namen als Roglic, O'Connor en zelfs Alaphilippe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flipje kijkt volgens mij vooral naar het WK, dus die heb ik niet aangeldurft. Roglic heb ik niet het vertrouwen in dat hij topfit is. O'Connor ben ik nog niet uit. Vooral voor scorito nog flink aan het dubben of hij weer het niveau heeft van voor de Tour.

Link naar opmerking
Deel via andere websites