FlyD Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 Laatste in het klassement, maar wel eindigen met een ritzege Bedankt voor de telling weer Richard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 3 etappezeges en 3e AK. Bovengemiddeld goed voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 6 uur geleden zei Erwin.: Ah voor het eerst in jaren dat ik de Nationale kampioenschappen niet doe. Zorg goed voor ze @Hans. Ik heb mijn naam overigens wel weggehaald bij het WK. Het zit er namelijk dik in dat ik dan geen tijd heb, iets met babys. Wordt je papa????? En in meervoud? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 6 uur geleden zei Erwin.: Ah voor het eerst in jaren dat ik de Nationale kampioenschappen niet doe. Zorg goed voor ze @Hans. Ik heb mijn naam overigens wel weggehaald bij het WK. Het zit er namelijk dik in dat ik dan geen tijd heb, iets met babys. Het NK is aanstaande vrijdag al voor degene die dit gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 20 juni 2022 24 minuten geleden zei NicoHaak: Wordt je papa????? En in meervoud? In enkelvoud gewoon maar ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 26 minuten geleden zei Erwin.: In enkelvoud gewoon maar ja Super gefeliciteerd 2e helft September is dus al op een maand of 6. Nog alle voorspoed toegewenst voor de volgende 3 maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 20 juni 2022 31 minuten geleden zei NicoHaak: Super gefeliciteerd 2e helft September is dus al op een maand of 6. Nog alle voorspoed toegewenst voor de volgende 3 maanden. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 (bewerkt) Mooiste wat er is Erwin! Gefeliciteerd! Ik zet vandaag de NK's online (Deadline is vrijdag)@chrisje1993@Viktor@Elano@FlyD@NicoHaak@Hans.@Lenstra@007mark@aron24@Erwin.@Djurovski@Satyr@delichris@neva@JorisvdMeer@Miz@Richarð. 21 juni 2022 bewerkt door Hans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 @Viktor@FlyD@NicoHaak@Hans.@007mark@Hwb@Socrates@Richarð.@delichris@chrisje1993@capelle1212@Djurovski@JorisvdMeer@neva@Lenstra@MetalMichael@aron24@Erwin.@Miz@Elano Tourlijstjes mogen naar mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 En deelnemen aan Het grote MU Tour de France 2022 voorspelspel mag ook. Sorry, beetje ongegeneerde reclame nu al die mentions toch al hier staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Het voorspel spel vindt de vrouw ook altijd leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Voor de NK's alvast wat ingestuurd. Of iedereen daadwerkelijk meedoet is vrijwel niet te verifiëren, of je moet tot vlak voor de koersen wachten. Maar heb daar geen zin en tijd voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2022 @Hans. mijn lijstje komt er aan. Ik had even wat vertraging vanochtend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 (bewerkt) Lijstjes NK Spoiler Erwin. Nederland = Teunissen Italië = Fausto Masnada België = Jasper Philipsen Spanje = Alejandro Valverde Frankrijk = Champoussin Duitsland = Lennard Kämna Portugal = Joao Almeida Groot Brittannië = Ethan Hayter Denemarken = Magnus Cort Nielsen Slovenië = Domen Novak Noorwegen = Odd Christian Eiking NicoHaak Nederland = Mollema Italië = Ulissi België = Merlier Spanje = Aranburu Frankrijk = Demare Duitsland = Schachmann Portugal = Guerreiro Groot Brittannië = Hayter Denemarken = Cort Nielsen Slovenië = Mohoric Noorwegen = Kristoff ViktorNederland = MollemaItalië = AlbaneseBelgië = PhilipsenSpanje = ValverdeFrankrijk = DemareDuitsland = KamnaPortugal = R. GuerreiroGroot Brittannië = E. HayterDenemarken = Mads PedersenSlovenië = MohoricNoorwegen = KristoffFLyd Nederland = Olav Kooij Italië = Lorenzo Rota België = Remco Evenepoel Spanje = Carlos Verona Frankrijk = Arnaud Demare Duitsland = Lennard Kamna Portugal = Rui Oliveira Groot Brittannië = Ethan Hayter Denemarken = Michael Morkov Slovenië = Matej Mohoric Noorwegen = Tobias Halland Johannessen Elano Nederland = Teunissen Italië = Formolo België = Philipsen Spanje = Bilbao Frankrijk = Turgis Duitsland = Zimmerman Portugal = rui Oliveira Groot Brittannië = Swift Denemarken = Kron Slovenië = Mohoric Noorwegen = Staune-Mittet Chrisje1993 Nederland = Sam Oomen Italië = Sonny Colbrelli België = Yves Lampaert Spanje = Ion Izagirre Frankrijk = Julian Alaphilippe Duitsland = Georg Zimmerman Portugal = Joao Almeida Groot Brittannië = Ben Swift Denemarken = Soren Kragh Andersen Slovenië = Primoz Roglic Noorwegen = Tobias Foss 007Mark Nederland = Bauke Mollema Italië = Vincenzo Albanese België = Jasper Philipsen Spanje = Alejandro Valverde Frankrijk = Christophe Laporte Duitsland = Lennard Kämna Portugal = Joao Almeida Groot Brittannië = Ethan Hayter Denemarken = Mads Pedersen Slovenië = Tadej Pogacar Noorwegen = Tobias Halland Johannessen Aron24 Nederland = Taco van der Hoorn Italië = Caruso België = Philipsen Spanje = Valverde Frankrijk = Gaudu Duitsland = Maximilian Schachmann Portugal = Rui Costa Groot Brittannië = Hayter Denemarken = M. Pedersen Slovenië = Pogacar Noorwegen = Tobias Halland Johannessen Delichris Nederland = Taco van den Hoorn Italië = Colbrelli België = Wout van Aert Spanje = Valverde Frankrijk = Pinot Duitsland = Schachmann Portugal = Almeida Groot Brittannië = Pidcock Denemarken = Vingegaard Slovenië = Pogacar Noorwegen = Foss LenstraNederland = Ramon SinkeldamItalië = Diego UlissiBelgië = Jasper PhilipsenSpanje = Ion Izagirre Frankrijk = Arnaud DemareDuitsland = Nils PolittPortugal = Rui CostaGroot Brittannië = Ethan HayterDenemarken = Mads PedersenSlovenië = Jan TratnikNoorwegen = Rasmus TillerHans Nederland = Teunissen Italië = Nizzolo België = Philipsen Spanje = Aranburu Frankrijk = Demare Duitsland = Kamna Portugal = Ivo Olivera Groot Britannie = C. Swift Denemarken = Kron Slovenië = Tratnik Noorwegen = Foss Niemand heeft punten gescoord met Nederland. 26 juni 2022 bewerkt door Hans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Op 22-6-2022 om 09:10 zei Satyr: @Viktor@FlyD@NicoHaak@Hans.@007mark@Hwb@Socrates@Richarð.@delichris@chrisje1993@capelle1212@Djurovski@JorisvdMeer@neva@Lenstra@MetalMichael@aron24@Erwin.@Miz@Elano Tourlijstjes mogen naar mij Ik heb al één lijstje binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 2 uur geleden zei Satyr: Ik heb al één lijstje binnen Dat lijkt me wat voorbarig met slechts een paar bevestigde teams Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Blijkbaar deed Valverde niet mee. Carlos Rodrigues wint in Spanje, die ik wel heb overwogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Uitslag NK Lenstra is de onbetwiste winnaar. Met TIller en Politt had hij 2 landen goed. De puntentelling was net als in 2021 per juiste winnaar kreeg je 50 punten, als je gekozen renner 2e wordt kreeg je nog 20 punten, voor plek 3 nog 10. @Lenstra 130 Punten @007mark 80 punten @NicoHaak 60 punten @delichris 60 punten @Erwin. 60 punten @chrisje199350 punten @Viktor 50 punten @aron2440 punten @Elano 30 punten @Hans. 20 punten @FlyD20 punten Op naar de Tour! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Een mooi gedeelde derde plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Onverwachte 2e plek, aangezien ik volgens mij geen enkele winnaar goed had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 21 minuten geleden zei 007mark: Onverwachte 2e plek, aangezien ik volgens mij geen enkele winnaar goed had Almeida had je goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Kijk, als het een loterij is dan kan ik winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Mijn winnaars in Spanje en Slovenië deden niet eens mee. Knapste prestatie is dat mijn keuze voor Italië toch nog top 10 eindigde (Albanese), want dat is altijd lukraak gokken. Nog meer dan Kristoff, Pedersen en Philipsen op hun podia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 (bewerkt) Zie post op de volgende pagina 29 juni 2022 bewerkt door Hans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 3 uur geleden zei Hans.: Nog niet compleet maar deelnemende renners zijn geel gearceerd Ploegen die missen Ineos Wanty EF Punten 2022 Tour.docx 40 kB · 0 downloads Wonty-Groupe Gilbert is ook bekend INTERMARCHÉ-WANTY-GOBERT MATÉRIAUX voor Tour de France - 2022 Alexander KRISTOFF Taco VAN DER HOORN Louis MEINTJES Georg ZIMMERMANN Kobe GOOSSENS Andrea PASQUALON Adrien PETIT Sven Erik BYSTRØM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten