Djurovski Geplaatst 23 februari 2022 Share Geplaatst 23 februari 2022 Toch 4 puntjes dank u Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 23 februari 2022 Share Geplaatst 23 februari 2022 Dank je wel. Ik ben heel blij met de 2 punten. Ik had er geen verwacht, daardoor blijf ik nog net Oostenrijk voor. Vrees alleen dat ik van Finland (metal) en Taiwan geen punten zal krijgen, en zonder punten wordt de linkerkolom behouden best nog lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 23 februari 2022 Share Geplaatst 23 februari 2022 Wow, zeuven hele peunten! Hartelijk dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 februari 2022 Share Geplaatst 23 februari 2022 12 punten! Bedanktuwel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 24 februari 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting De Verenigde Staten hebben al bijna gewonnen en twaalf punten maar weer voor Finland. Daar gaan we ook maar direct naartoe. De altijd vriendelijke allermansvriend @Satyr had last van vervelende buren en besloot ''Dark Path'' van het Finse Amorphis op te zetten. Grunten alsof je strot vol zit met hondenbrokjes. In het nummer veel welbekende metal-stereotypische tekstuele concepten zoals iets met een maan, de nacht, de schaduw en de duisternis. En twee broeders die zich al dan niet tegen elkaar zouden keren. Ja, je hoort het goed, dit nummer gaat over Ron en Carlo Boszhard. Ze vinden elkaar maar neppig. Zijn ze ook, dus ze hebben allebei gelijk. Tussen het hondenbrokjesgegrunt door komen ze af en toe tussenlangs om te zeggen dat ze wel genoeg van elkaar hebben. Een beetje gay als je het ons vraagt, los het gewoon lekker op zonder dit nummer te verpesten. De Finse punten dan maar. De stemmen van Satyr (24/25) Mentions @nasje92 @bas2204 @hjs @Socrates @Chimpa @Fabian. @007mark @Laki @chrisje1993 @Jeroen.@Bolderbast @Grote Ree @Erwin. @Keko @aron24 @Platina32 @komodo25 @timpy00 @Srangaman @Chiemel @ivago @Regis @QuaLyon @Satyr @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Ah, punten. En nog lekker spannend bovenin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Met slechts 1 punt schieten we niet veel op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Word nog een zeer spannende laatste stemronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 De meest kansloze inzending ooit gaat dus misschien bepalend zijn in de titelstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Thanks voor de 5! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 En dan weer eens niets... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Bam eindelijk die twaalf punten, uit onverwachte hoek. Thanks @Satyr We mogen zelfs nog een sprankje hoop houden op de winst, maar goed dan moet er nog steeds wel een wonder gebeuren imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Oe deze had ik niet zien aankomen. Wordt lekker spannend zo, maar inderdaad VS nog altijd favoriet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Geen punten deze ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Dankjewel voor de 8 punten @Satyr. Hierdoor weer naar het linkerrijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Bedankt voor de 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 24 februari 2022 MU Worldvision Song Contest - The End Uit solidariteit voor deelnemend land Oekraïne is er besloten het MU Worldvision Song Contest per direct af te blazen. Een officiële einduitslag zal er dan ook niet komen. Als blijk van steun en troost heeft de organisatie besloten Oekraïne uit te roepen als symbolische winnaar van editie 36 van het MU Worldvision Song Contest. Bedankt allen voor het deelnemen en tot een volgende! Mentions @nasje92 @bas2204 @hjs @Socrates @Chimpa @Fabian. @007mark @Laki @chrisje1993 @Jeroen.@Bolderbast @Grote Ree @Erwin. @Keko @aron24 @Platina32 @komodo25 @timpy00 @Srangaman @Chiemel @ivago @Regis @QuaLyon @Satyr @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Terecht, maar wel een kutnummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Vond vrijwel alle liedjes waardeloze pleurisherrie met een dito winnaar tot gevolg. Om nog maar te zwijgen van die saaie reacties ("Bedankt voor de 3 puntjes", "Ai weer geen punten", "Helaas weer in het linkerrijtje"). Enige wat me op de been hielp waren de cynische stukjes van onze host. Bedankt en tot volgende keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Ik zal wel in een zure bui zijn maar ik vind dit een behoorlijk misplaatste grap. En als het geen grap is, dan vind ik het eigenlijk nog meer misplaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 33 minuten geleden zei Bolderbast: Vond vrijwel alle liedjes waardeloze pleurisherrie met een dito winnaar tot gevolg. Om nog maar te zwijgen van die saaie reacties ("Bedankt voor de 3 puntjes", "Ai weer geen punten", "Helaas weer in het linkerrijtje"). Enige wat me op de been hielp waren de cynische stukjes van onze host. Bedankt en tot volgende keer. Tja, Nederland wilde niet nog een editie organiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 24 februari 2022 28 minuten geleden zei Grote Ree: Ik zal wel in een zure bui zijn maar ik vind dit een behoorlijk misplaatste grap. En als het geen grap is, dan vind ik het eigenlijk nog meer misplaatst. Ga je nou wéér de gemankeerde humorpolitie spelen, ja? Prima als je het niet zo grappig zou vinden, maar het framen als een zeer misplaatste grap vind ik ronduit kwalijk. Het is puur een loopje nemen met de ongeschreven regels van het gebruikelijke spelverloop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Is het nog te vroeg om grappen over Oekraïne en Rusland te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Als we de kenners mogen geloven, is dit ook gelijk de laatste deelname van Taiwan geweest. Weinig solididariteitspunten ontvangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 24 februari 2022 Zojuist zei Titan: Als we de kenners mogen geloven, is dit ook gelijk de laatste deelname van Taiwan geweest. Weinig solididariteitspunten ontvangen. Misplaatste grap, kijk uit! Ineens is de Arie Boomsma-link bij de inzending van Albanië nog best treffend ook. Ik vrees voor een boycot van mijn vroegere hertenvrind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten