Geplaatst 7 januari 20223 jr. Iemand een idee hoe je FM22 sneller kan laten draaien op een laptop van 5/6 jaar oud? Vooral in de voorbereiding op een nieuw seizoen en interland wedstrijden duurt het eeuwen voordat ik een x verder kan.
Geplaatst 8 januari 20223 jr. 8 uur geleden zei JC14: Iemand een idee hoe je FM22 sneller kan laten draaien op een laptop van 5/6 jaar oud? Vooral in de voorbereiding op een nieuw seizoen en interland wedstrijden duurt het eeuwen voordat ik een x verder kan. Minder competities selecteren. Hoe meer je er selecteert hoe langzamer hij zal gaan.
Geplaatst 8 januari 20223 jr. Auteur 9 uur geleden zei Lazy: Minder competities selecteren. Hoe meer je er selecteert hoe langzamer hij zal gaan. Ja dat doe ik al🙈😅
Geplaatst 8 januari 20223 jr. 21 minuten geleden zei JC14: Ja dat doe ik al🙈😅 In dat geval is het een kwestie van betere specs. Wat ook kan schelen is minder add-ons gebruiken, maar dat heeft niet echt invloed op het verwerken van de data ingame. Meer het wisselen tussen de schermen.
Geplaatst 8 januari 20223 jr. Auteur Dank. Ach later dit jaar een andere laptop. Wou het al eerder maar ons geld gaat nu op aan onze jongste van 8 weken oud😆