Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Iemand een idee hoe je FM22 sneller kan laten draaien op een laptop van 5/6 jaar oud? Vooral in de voorbereiding op een nieuw seizoen en interland wedstrijden duurt het eeuwen voordat ik een x verder kan. 

Geplaatst
8 uur geleden zei JC14:

Iemand een idee hoe je FM22 sneller kan laten draaien op een laptop van 5/6 jaar oud? Vooral in de voorbereiding op een nieuw seizoen en interland wedstrijden duurt het eeuwen voordat ik een x verder kan. 

Minder competities selecteren. Hoe meer je er selecteert hoe langzamer hij zal gaan.

Geplaatst
  • Auteur
9 uur geleden zei Lazy:

Minder competities selecteren. Hoe meer je er selecteert hoe langzamer hij zal gaan.

Ja dat doe ik al🙈😅

Geplaatst
21 minuten geleden zei JC14:

Ja dat doe ik al🙈😅

In dat geval is het een kwestie van betere specs. Wat ook kan schelen is minder add-ons gebruiken, maar dat heeft niet echt invloed op het verwerken van de data ingame. Meer het wisselen tussen de schermen.

Geplaatst
  • Auteur

Dank. Ach later dit jaar een andere laptop. Wou het al eerder maar ons geld gaat nu op aan onze jongste van 8 weken oud😆