Mordurette Gepost March 8 Share Gepost March 8 Voordeel van een paar moederclubs is het feit dat ze talenten hebben rondlopen met een dubbele nationaliteit en ik ze gratis kan huren voor 1/2 seizoenen. Deze spelers hoef ik niet in te schrijven omdat ze onder de 21 jaar zijn en een EU-paspoort hebben naast hun exotische paspoort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost March 9 Share Gepost March 9 Eerste seizoen met PSV erop zitten die volledig in het teken van deze challenge. Heb in totaal al 28 landen kunnen afvinken. - België - Duitsland - Nederland - Oostenrijk - Zwitserland - Rusland - Engeland - Frankrijk - Portugal - Albanië - Italië - Kosovo - Turkije - Monaco - Brazilië - Curacao - Grenada - Congo-Kinshasa - Kameroen - Tunesië - Kenia - Guinee - Guinee-Bissau - Ivoorkust - Nigeria - Togo - Israël - Japan - Bangladesh Voor komend seizoen staan al sowieso de volgende landen op de planning: - Mozambique - Equatoriaal - Guinee - Spanje - Nieuw-Zeeland - India - Servië - Namibië - Angola - Baskenland - Zweden - Somalië Landen die er nog bij kunnen komen: - Mauritanië - Amerika - Zuid-Afrika - Suriname - Indonesië - Griekenland - Cyprus - Oekraïne - Canada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost March 9 Share Gepost March 9 Ik ben inmiddels bezig met de volgende landen: Guinee-Bissau; Dominica; Chinees Taipei (Taiwan); Guyana; Guatemala; Honduras; IJsland; Tonga; Moldavië; Zwitserland. Ik ben vooral trots op die gast uit Tonga Een degelijke speler uit de opleiding van Almere City Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost March 9 Share Gepost March 9 Hij is supergaaf, maar wel Tuvalu en geen Tonga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spieragg Gepost March 9 Share Gepost March 9 Een Tuvaluaan uit Urk! Geweldige vondst haha, en een prima speler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost March 9 Share Gepost March 9 1 uur geleden zei neva: Hij is supergaaf, maar wel Tuvalu en geen Tonga Oeps Obscure Oceanische landjes in ieder geval Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost March 10 Share Gepost March 10 (edited) Nu ben ik bondscoach van Oranje, zitten er wat exoten in mijn selectie. Het geldt toch ook gewoon als ik die gasten 20 interlands laat spelen? Spoiler Edited March 10 by neva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost March 11 Share Gepost March 11 Halverwege seizoen 2 helaas pas 1 land er bij kunnen afstrepen. Alleen Mozamique. Dit komt wel door de vroege winterstop. Ik sta wel op het punt om nog een aantal landen af te ronden. Servië (18 Duels) Zuid-Afrika (11 Duels) Namibië (12 Duels) Angola (9 Duels) Burkina Faso (11 Duels) Spanje (17 Duels) Baskenland (17 Duels) Amerika (15 Duels) IJsland (9 Duels) Uruguay (15 Duels) Ghana (16 Duels) Marokko (14 Duels) Mauritanië (5 Duels) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost March 11 Share Gepost March 11 Op 10-3-2022 om 09:50 zei neva: Nu ben ik bondscoach van Oranje, zitten er wat exoten in mijn selectie. Het geldt toch ook gewoon als ik die gasten 20 interlands laat spelen? Inhoud verbergen Ach, waarom niet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost March 11 Share Gepost March 11 Ah, dan moet ik even bondscoach van Frankrijk worden naast mijn City-job. Daar kan het snel gaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost March 11 Share Gepost March 11 2 uur geleden zei Tim': Ah, dan moet ik even bondscoach van Frankrijk worden naast mijn City-job. Daar kan het snel gaan Net alsof je al die Fransen niet al lang naar City hebt gehaald 😅 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost March 11 Share Gepost March 11 42 minuten geleden zei Nom de Guerre: Net alsof je al die Fransen niet al lang naar City hebt gehaald 😅 Alleen Maxence Lacroix, Eduardo Camavinga, Koba Lein en Abdoullah Ba eigenlijk. Maar dit zou wel een lekkere manier zijn voor een soort side-challenge, om daar nog wat obscure Caraïbische landen mee weg te werken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost March 11 Share Gepost March 11 Ik heb er een paar, maar dat moet haast wel als je op een gegeven moment werk gaat maken van Afrika. Ik heb net Moldavië, Dominica, Zuid-Soedan en IJsland afgetikt. Ik heb een hele bende landen openstaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost March 11 Share Gepost March 11 50 minuten geleden zei Tim': Alleen Maxence Lacroix, Eduardo Camavinga, Koba Lein en Abdoullah Ba eigenlijk. Maar dit zou wel een lekkere manier zijn voor een soort side-challenge, om daar nog wat obscure Caraïbische landen mee weg te werken. Daarom bondscoach nu. Alleen 20 officiële duels duurt even. Maar pak dan wel Suriname, Curaçao en zelfs Somalië mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost March 11 Share Gepost March 11 India en Marokko nu dan erbij vanwege het feit dat ik al een tijdje ook rondzwerf als bondscoach. Waarschijnlijk had ik wel meerdere nationaliteiten kunnen afstrepen, maar dat is onmogelijk om terug te zoeken in FM . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost March 11 Share Gepost March 11 San Marino klaar, Slowakije klaar, Luxemburg nog 1 wedstrijd net als Ethiopië en Kosovo. Heleboel spelers die komende zomer aansluiten. Zijn voornamelijk talenten (sommige mogen eigenlijk niet een talent genoemd worden) die in eerste instantie bij het tweede kunnen aansluiten om daarna door te stromen zodra er een plekje vrij komt. Aangezien ik 5 wissels mag toepassen van de 7 wisselspelers heb ik vaak ook echt 5 spelers mee voor deze challenge. Enkel in de Europese wedstrijden neem ik de sterkste spelers mee. Kampioen in eigen land word ik toch wel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost March 12 Share Gepost March 12 Transferperiode begin seizoen 12, geen nieuwe nationaliteiten helaas Wel een Spanjaard kunnen afvinken van vorig seizoen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost March 13 Share Gepost March 13 (edited) Ik heb zelf lekker door kunnen spelen. Ik heb in totaal weer een aantal landen af kunnen strepen. Guatemala, Cuba, Jemen, Montserrat, Moldavië, Tuvalu, Honduras in the bag. Anguilla, Oeganda, Kosovo, Mongolië, Malediven, Puerto Rico zijn we mee bezig. Waar ik wel ontzettend van baal is dat ik al een hele tijd geen persoonlijke speler kan vinden uit Saint-Pierre en Miquelon, waardoor ik Noord-Amerika niet kan afstrepen. Idem trouwens voor Gibraltar en Litouwen in Europa waardoor ik bepaalde regio's daar die kan completeren. Edited March 13 by Nom de Guerre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost March 13 Share Gepost March 13 7 uur geleden zei Nom de Guerre: Waar ik wel ontzettend van baal is dat ik al een hele tijd geen persoonlijke speler kan vinden uit Saint-Pierre en Miquelon, waardoor ik Noord-Amerika niet kan afstrepen. Idem trouwens voor Gibraltar en Litouwen in Europa waardoor ik bepaalde regio's daar die kan completeren. Dat is bij mij ook het geval. Inmiddels Roemenië, Montenegro, Kroatië, Curaçao, Jordanië, Liberia, Eritrea en Nieuw-Caledonië. Kunnen afstrepen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost March 15 Share Gepost March 15 Op 13-3-2022 om 11:17 zei Nom de Guerre: Ik heb zelf lekker door kunnen spelen. Ik heb in totaal weer een aantal landen af kunnen strepen. Guatemala, Cuba, Jemen, Montserrat, Moldavië, Tuvalu, Honduras in the bag. Anguilla, Oeganda, Kosovo, Mongolië, Malediven, Puerto Rico zijn we mee bezig. Waar ik wel ontzettend van baal is dat ik al een hele tijd geen persoonlijke speler kan vinden uit Saint-Pierre en Miquelon, waardoor ik Noord-Amerika niet kan afstrepen. Idem trouwens voor Gibraltar en Litouwen in Europa waardoor ik bepaalde regio's daar die kan completeren. Van dit zooitje heb ik alleen Puerto Rica en Costa Rica nog openstaan en een derde keeper uit Kenia die al twee jaar bij de selectie zit en nog steeds op 12 staat. De draft en het januari window waren best interessant. Veel nieuwe nationaliteiten gehaald, waarvan de meesten ook nog kunnen ballen. Gibraltar; de reservekeeper van Liverpool, echt een beest; Filippijnen; Saint Lucia; Egypte; Tanzania; Qatar; Panama; Cayman Islands; Azerbadjan; Bonaire; Ghana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost March 15 Share Gepost March 15 Seizoen vijf is klaar, alle prijzen zijn weer binnen en er zijn 21 nationaliteiten afgevinkt. De totale opbrengst na vijf seizoenen: exact 100 landen! Dit seizoen hebben Britse Maagdeneilanden, Colombia, Cyprus, Gambia, Guatemala, Hongarije, India, Irak, Kameroen, Maleisië, Palestina, Qatar, Roemenië, Senegal, Sierra Leone, Sint Lucia, Sint Vincent en de Grenadines, Tanzania, Thailand, Zimbabwe en Zuid-Afrika hun groene vinkje gekregen. Het kaartje nu: https://scratchmymap.com/m/tim.giesbers.1640263216644 Volgend seizoen staan sowieso Antigua en Barbuda, Bangladesh, Estland, IJsland, Japan, Namibië, Oezbekistan en Tsjechië op de planning. Daar gaan er vast nog een hoop bij komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost March 15 Share Gepost March 15 Lekker man, kom ik aan met 28 landen in 12 seizoenen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost March 15 Share Gepost March 15 3 minuten geleden zei Thomassje123: Lekker man, kom ik aan met 28 landen in 12 seizoenen Het scheelt wel als deze challenge het enige doel is van je game, dan kun je een stuk sneller gaan. 90 procent van mijn spelers spelen ook exáct 20 wedstrijden, dan mogen ze weer wegwezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost March 15 Share Gepost March 15 Komend seizoen (fingers crossed) hoop ik te kunnen gaan voor Antigua en Barbuda, Bangladesh, Chili, Estland, Grenada, Guinee, IJsland, Japan, Kenia, Namibië, Oeganda, Oezbekistan, de Seychellen, Soedan, Sri Lanka, Togo, Tsjechië, Zambia en Zanzibar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost March 15 Share Gepost March 15 De MLS is echt geil qua vage landen Net via trades nog wat leuke opties toegevoegd. Burkina Faso; Kazachstan; Kirgizië; Bermuda; Litouwen. Als ik alles haal, dan kan ik 16 landen in één klap afvinken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts