Mordurette Gepost February 27 Share Gepost February 27 4 uur geleden zei Thomassje123: Bij mij komt er ook nog eens bovenop dat ik volgens de regels van de competitie altijd 2 San Marinezen op moet stellen. Dit had ik eventueel kunnen wijzigen in de editor maar ik heb besloten om die regel te laten staan. Daardoor is het nog belangrijker om San Marinese spelers achter de hand te hebben. Hierdoor is er ook geen ruimte voor die Angolees. Daar komt OOK nog eens bij dat ik maar 25 spelers kan registreren dus ik moet eigenlijk elk seizoen weer keuzes maken Ja, in Zwitserland hetzelfde. Mag ook maximaal naar 25 spelers registeren. Geluk is wel dat spelers onder de 21 niet geregistreerd Hoeben te worden (mits ze uit de EU komen). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 27 Share Gepost February 27 (edited) 15 uur geleden zei Nom de Guerre: Dan staat alles erin, met een rekentooltje. Alleen de voorwaardes voor de bonuspunten zijn nog handmatig. Zo. Je mist wat bonuspunten, want ik heb Moldavië toegevoegd, die had jij niet. Wat ik heb gedaan: Alle landen staan er nu in per continent zoals jij ze ook had. Een voorscherm met de uitleg uit het topic en daaronder het scorebord Alles wordt nu automatisch doorgerekend, het enige dat je hoeft te doen is een naam bij de juiste nationaliteit zetten. Er komt dan een groene '1' naast, in wat onleesbare cellen worden dan wat simpele formules doorgevoerd, deze zullen automatisch de bonuspunten toekennen indien deze van toepassing zijn en dit projecteren op het scorebord Alle formules zijn er wel in het Engels ingezet, dus mocht je een Nederlandstalige versie van Excel hebben, is het mogelijk dat dit niet werkt. Zelf heb ik er op een andere PC met de Nederlandse versie van Excel er geen problemen mee gehad, de formules werden foutloos overgenomen. Mocht dit niet het geval zijn, laat het dan even weten. In dat geval zal ik ook een volledig Nederlandstalige versie uploaden. Pokeplayerchallenge (NL) ManUtd Edition.xlsx O, en @Nom de Guerre, ik ben zo lief geweest om hem alvast voor je in te vullen. Dus jouw versie hieronder heeft dezelfde spelers als in jouw laatste sheet welke je geüpload hebt. Had toch iets nodig om te testen Pokeplayerchallenge (Nom de Guerre).xlsx Vragen, opmerkingen en verbeteringen zijn meer dan welkom. 6 uur geleden zei Mansveld: Kan morgen wel kijken of ik wat kan maken. Welke grootte wil je ivm Excel? Heeft iemand het logo van de site dan kan ik die er misschien in verwerken als dat is toegestaan. Zou gaaf zijn. Exacte formaat heb ik niet, maar zou hem wel mooi vinden op de frontpage van de Excel ook. Daar is het standaardbreedte kolom a t/m k. Heb je vast niks aan Edited February 27 by neva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost February 27 Share Gepost February 27 3 uur geleden zei neva: Mis bij jou dan weer Moldavië Zo houden we elkaar lekker scherp. Kijk ik zo even naar, easily fixed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost February 27 Share Gepost February 27 Very cool, @neva Deze is way better dan mijn versie. Next level excellskills Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 27 Share Gepost February 27 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Very cool, @neva Deze is way better dan mijn versie. Next level excellskills Thanks, Nom! Heb m'n best gedaan Als we nog aanpassingen willen is dat geen probleem trouwens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost February 27 Share Gepost February 27 Goed werk @neva . Ik heb voor mezelf ook nog het kopje overig toegevoegd, omdat er ook nationaliteiten zijn die niet mee doen, maar ook leuk zijn om te noteren, zoals Baskenland. Heb tot nu toe alleen Zuid-Amerika Zuid compleet, dus nog veel nationaliteiten te gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 28 Share Gepost February 28 @neva mooi overzichtelijk lijstje. Alleen mis ik volgens mij wel Monaco. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost February 28 Share Gepost February 28 Ben er ook aan begonnen, momenteel 2e seizoen met Valencia. Helpt natuurlijk wel met de dubbele nationaliteiten Guadeloupe, Guinee en Kaapverdië in de selectie. Pokeplayerchallenge (NL) ManUtd Edition Oerlie.xlsx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost February 28 Share Gepost February 28 2 uur geleden zei chrisje1993: @neva mooi overzichtelijk lijstje. Alleen mis ik volgens mij wel Monaco. Zit dat land in FM? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 28 Share Gepost February 28 43 minuten geleden zei Nom de Guerre: Zit dat land in FM? Geen idee maar zag bij Boscagli dat zijn tweede nationaliteit monagask is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost February 28 Share Gepost February 28 17 minuten geleden zei chrisje1993: Geen idee maar zag bij Boscagli dat zijn tweede nationaliteit monagask is. Ik ben ze in FM nog nooit tegengekomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 28 Share Gepost February 28 Was voor mij ook de eerste keer dat ik een monegask tegen kwam. Zou het daarom wel prettig vinden om hem af te vinken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigtukker Gepost February 28 Share Gepost February 28 Ik heb ook maar een versie gemaakt: Zoals je ziet heb ik Colombia, Brazilië, Oostenrijk en Noord-Macedonië kunnen afstrepen. Het gaat bij die laatste twee om dezelfde keeper Stojanovic. Daarnaast heb ik een Sloveense AMC waar ik nog een wedstrijd voor tekort kom. De Boliviaanse linksbuiten is nieuw, maar is een vaste basisklant en de Montenegrijnse Leçiç zal naar mijn schatting ongeveer de helft van de wedstrijden invallen. Thomas (die trouwens Engels is, niet Iers) en Falls zijn nieuw en piepjong en hoeven het eerste seizoen nog niet op veel minuten te rekenen. (Thomas is ook verhuurd) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost March 1 Share Gepost March 1 22 uur geleden zei chrisje1993: Was voor mij ook de eerste keer dat ik een monegask tegen kwam. Zou het daarom wel prettig vinden om hem af te vinken. @neva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost March 3 Share Gepost March 3 Oeh mijn fantastische Chinese scout komt op de proppen met een Reunionees. Wellicht dat ik wel een poging wil wagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost March 3 Share Gepost March 3 @chrisje1993 Ik heb even gekeken in mijn game met een scoutingtool. Deze doorzoekt de gehele database en kan dus ook op nationaliteit zoeken. Er zijn wat bonuslanden, zoals inderdaad Monaco en ook Vaticaanstad, alleen het probleem is dat er geen regens doorkomen met die nationaliteiten. Ik heb meerdere backups ingeladen en ondanks dat ik op ieder moment heel veel competities heb ingeladen (en ook de Franse en Italiaanse) en een spelersbestand van circa 85K heb, is er in geen enkele periode een regen te vinden met een van die nationaliteiten, tot aan 2042 aan toe. Vandaar dat ik het een beetje lastig vind om ze toe te voegen in de "officiële" challenge, er komen geen nieuwe spelers met deze nationaliteit door. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost March 3 Share Gepost March 3 6 minuten geleden zei neva: @chrisje1993 Ik heb even gekeken in mijn game met een scoutingtool. Deze doorzoekt de gehele database en kan dus ook op nationaliteit zoeken. Er zijn wat bonuslanden, zoals inderdaad Monaco en ook Vaticaanstad, alleen het probleem is dat er geen regens doorkomen met die nationaliteiten. Ik heb meerdere backups ingeladen en ondanks dat ik op ieder moment heel veel competities heb ingeladen (en ook de Franse en Italiaanse) en een spelersbestand van circa 85K heb, is er in geen enkele periode een regen te vinden met een van die nationaliteiten, tot aan 2042 aan toe. Vandaar dat ik het een beetje lastig vind om ze toe te voegen in de "officiële" challenge, er komen geen nieuwe spelers met deze nationaliteit door. Duidelijk. Snap dat het dan inderdaad erg lastig is om ze toe te voegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost March 4 Share Gepost March 4 90 landen afgevinkt. Haïti is op 17 blijven steken en ik ben weg bij Dynamo, dus ja, we beginnen weer op 0 met alle spelers die nog niet waren afgevinkt. Nieuwe ronde, nieuwe landen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost March 4 Share Gepost March 4 (edited) Ik heb hem ingevuld, gelukkig zo'n beetje alles kunnen terug vinden. Ja het is niet veel terwijl ik al in 2032 zit maar deze challenge is niet de hoofdchallenge uiteraard. Maar wel leuk om op de achtergrond ook bij te houden Alles met een * achter de naam is een regen Pokeplayerchallenge (NL) ManUtd Edition.xlsx Edited March 4 by Thomassje123 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost March 5 Share Gepost March 5 Opgestapt bij het ene Dynamo, aan de slag bij een ander Dynamo. Houston Dynamo. Interessante spelers daar: Micronesië (met een Amerikaans paspoort as well); Jamaica; Papoea Nieuw-Guinea; de Komoren; Saudi-Arabië; Malta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigtukker Gepost March 6 Share Gepost March 6 (edited) Ik zit nu in eind maart 2024. Het begin van mijn vierde seizoen met Dynamo Tbilisi. Ondertussen hebben Pogaçar, González, Leçiç en Falls hun 20 wedstrijden gehaald voor Slovenië, Bolivia, Montenegro en Noord-Ierland. In de transferwindow heb ik de centrale verdedigers Luka en Dumbravanu gekocht uit respectievelijk Slowakije en Moldavië. De eerstgenoemde is een basisklant en de Moldaviër is een talent, die keuze nummer vijf is op de twee posities. Monolov is een rechtsback uit Bulgarije en ook hij is voorlopig vaste wissel. Edited March 6 by bigtukker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost March 6 Share Gepost March 6 De volgende nationaliteiten, met dank aan dubbele, kunnen toevoegen na mijn eerste volledige seizoen met Vitesse: Hongarije Servië Oezbekistan Finland Denemarken Algerije Egypte Suriname El Salvador Israël Aruba DR Congo IJsland Polen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost March 7 Share Gepost March 7 Irak, Oman, Saudi-Arabië, Singapore, Micronesië, Niger, Rwanda, Komoren, Haïti, El Salvador, Jamaica, Papoea Nieuw-Guinea, Malta, allemaal afgetikt in een half jaar tijd. Het mooie aan de MLS is dat je ze dan min of meer gratis kunt dumpen door hun contract te waiven en je kunt weer gewoon een lading nieuwe figuren halen. Het niveau is onderkantje Eredivisie, dus je hebt niet eens echte klasbakken nodig. Zuid-Sudan, Finland, Zwitserland al vastgelegd, Amerikaans Samoa, Macau en Mongolië staan op het verlanglijstje, plus een Australische keeper met als tweede nationaliteit Tonga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost March 7 Share Gepost March 7 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Irak, Oman, Saudi-Arabië, Singapore, Micronesië, Niger, Rwanda, Komoren, Haïti, El Salvador, Jamaica, Papoea Nieuw-Guinea, Malta, allemaal afgetikt in een half jaar tijd. Het mooie aan de MLS is dat je ze dan min of meer gratis kunt dumpen door hun contract te waiven en je kunt weer gewoon een lading nieuwe figuren halen. Het niveau is onderkantje Eredivisie, dus je hebt niet eens echte klasbakken nodig. Zuid-Sudan, Finland, Zwitserland al vastgelegd, Amerikaans Samoa, Macau en Mongolië staan op het verlanglijstje, plus een Australische keeper met als tweede nationaliteit Tonga Ideaal dan de MLS inderdaad! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost March 7 Share Gepost March 7 Bijna halverwege het seizoen en het ziet ernaar uit dat ik toch wel een paar landen kan afvinken: Wales Ierland Slowakije Kosovo San Marino Kenia Ethiopië Noorwegen Luxemburg Landen die voor komend seizoen op de planning staan: Albanië Bosnië Mali Iran Rwanda Daarnaast nog paar andere landen maar moet kijken hoe ik die kan inschikken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts