Jump to content

Poképlayerchallenge

Recommended Posts

Ik ga er ook voor :mrgy: Speel met Feyenoord in 2029, komt tactisch nog niet zo lekker van de grond en staat me de laatste tijd een beetje tegen. 1x de CL gewonnen in 2024 (uit m'n hoofd). Laatste jaren reken ik mezelf echter wel tot de Europese grootmachten (komen continu ver in de CL). 

Normaal ga ik meer voor het nationaliseren na de FM-dip, maar dit is top, kan wel wat vernieuwing en een extra uitdaging gebruiken :)  Zit momenteel op 31 landen en volgens mij zit er niet zoveel bijzonders bij.  Heb overigens vanuit m'n transfergeschiedenis teruggezocht en oud-spelers dus ook meegeteld (logisch). 

Heb nog een Albanische Belg die ik dit seizoen ga afstrepen en in de jeugd loopt een Australische linksback met potentie.

Zie dit als het startpunt. Tijd om te scouten :) 

Edited by Brozai

Ik zit te spelen, december 2029 zo net voor de transferdeadline. Van de week wat spelertjes gehaald voor de challenge, gisteravond en nu weer... Dus ik bekijk m'n inkomende transfers. Komen 18 spelers bij in januari, oeps :5

Op 29-1-2022 om 20:14 zei Thomassje123:

Ik heb een flinke transferperiode gehad. De nationaliteiten die ik mogelijk aan het einde van het seizoen kan afstrepen:

Hongarije

Portugal

Bulgarije

Duitsland
Frankrijk

Frankrijk had ik al

Denemarken was ik vergeten, die komt er wel bij

Hongarije komt er bij

Portugal komt er bij

Bulgarije komt er bij

Duitsland komt er bij

Weer wat af kunnen strepen dus :D 

a3818b88dd1d20856190318430227276.png

Edited by Thomassje123

Ben net trainer geworden van Man United, overgestapt vanaf Real Madrid. 

Kreeg al bijna spijt, maar toen zag ik de selectie.. Twee topspitsen (echte wereldtoppers), één uit Zuid-Korea en de ander uit Oeganda. Heerlijk. 

Verder een Spaanse verdediger met ook de Boliviaanse nationaliteit en een Duitse Albanees. :<

O en ik zie een Algerijnse doelman.

Edited by neva

Na jaren in Noorwegen bij Fredrikstad te hebben gewerkt,  zojuist overgestapt naar Genoa. Een waar vreemdelingenlegioen aangetroffen, met een aantal landen die ik nog niet heb afgevinkt. (Kosovo, Sierra Leone, Kroatië, Spanje, Polen, Wit-Rusland, Oostenrijk, Frankrijk, Guinee, Brazilië):classic_blink:

Seizoen 12 gaat beginnen. Wat gaan we proberen:

• Andorra (staat op 18);
  • Oostenrijk (staat op 1);
  • Zweden;
  • Palestina;
  • Jordanië;
  • Aruba;
  • Verenigde Arabische Emiraten;
  • Centraal Afrikaanse Republiek (staat op 3).

De volgende nationaliteiten zijn aangetrokken voor de jeugdploeg:

• Haiti;
  • Komoren;
  • Bosnië;
  • Reúnion;
  • China;
  • Mali;
  • Letland;
  • Guadeloupe;
  • Witrusland.

Ik was met mijn feyenoord save dit bij het houden maar merk zelf dat ik daar met eigen jeugd wil werken. Hierdoor een nieuwe save gestart met Red Bull Leipzig. Voor het eerste seizoen wel meteen veel landen staan die ik meteen kan gaan afvinken.

- Duitsland

- Hongarije

- Spanje

- Frankrijk

- Guinea

- Polen

- Kroatie

- Ghana

- Oostenrijk

- Congo

- Amerika

- Mali

- Denemarken

- Tanzania

- Slovenie

- Zweden

- Portugal

- Zuid-Soedan

Na mijn eerste (halve) seizoen met Vitesse kan ik weer de volgende nationaliteiten afstrepen:

• Spanje 
  • Baskenland (bonus)
  • Nigeria
  • Canada
  • Nieuw-Zeeland
  • België
  • Frankrijk
  • Hongarije
  • Noorwegen
  • Oostenrijk
  • Servië

Nog aardig wat andere nationaliteiten die ik volgend seizoen zou kunnen afstrepen. Eritrea en El Salvador zijn de mooiste, maar die spelers kunnen er niks van ;c

Op 6-2-2022 om 18:18 zei FMNOOB:

Na mijn eerste (halve) seizoen met Vitesse kan ik weer de volgende nationaliteiten afstrepen:

• Spanje 
  • Baskenland (bonus)
  • Nigeria
  • Canada
  • Nieuw-Zeeland
  • België
  • Frankrijk
  • Hongarije
  • Noorwegen
  • Oostenrijk
  • Servië

Nog aardig wat andere nationaliteiten die ik volgend seizoen zou kunnen afstrepen. Eritrea en El Salvador zijn de mooiste, maar die spelers kunnen er niks van ;c

Eritrea:<. Even 20x vlak voor tijd laten invallen, als de wedstrijd al beslist is. Op die manier kon ik Sri Lanka afstrepen

30 minuten geleden zei FCGPeter:

Eritrea:<. Even 20x vlak voor tijd laten invallen, als de wedstrijd al beslist is. Op die manier kon ik Sri Lanka afstrepen

Ik denk dat het in landen als Nederland of Italië een stuk makkelijker is om het op die manier te doen aangezien je 12 wisselspelers mag meenemen. Met 7 wissels moet je toch keuzes maken en vaak vallen de spelers voor de challenge dan toch af of het moet tegen een laagvlieger zijn.

Hier nu ook winterstop in seizoen nummer vier. Dominicaanse Republiek, Kaapverdië, Madagaskar, Nieuw-Zeeland en Réunion zijn al binnen. Dit seizoen moeten Servië, Tunesië (beiden al 19), Letland (18), Bosnië, Luxemburg, Marokko (allemaal 15), Indonesië (13), Afghanistan, Barbados, Peru, Saoedi-Arabië (allemaal 12), Burkina Faso, Uruguay, Venezuela (11), Armenië, Libanon en Rusland (allemaal 10) nog volgen. Dan komen we hopelijk op 74 landen na vier seizoenen.

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Holy fuck :D 

Ik sta op 66 na 12 seizoenen, met de mogelijkheid om tot misschien 70 te komen.

Haha, dat krijg je als je een game speelt puur en alleen voor deze challenge. Dan ligt het tempo ietsjes hoger haha.