Jump to content

Poképlayerchallenge

Recommended Posts

15 uur geleden zei Mordurette:

Ja, precies. Zulke spelers moeten er meer zijn. 

Heb zelf een paar spelers weten vast te leggen met leuke dubbele paspoorten. Een 19-jarige Belg die uitkomt voor Rwanda, een Zambiaan die ook een paspoort heeft uit Namibië geloof ik en een speler met een dubbele nationaliteit uit Zanzibar. Het zijn geen geweldige talenten, maar kunnen gerust een balletje trappen.

Zal zodra ik het spel weer opstart een paar screens droppen. Nu al zin in als ik die landen mag inkleuren 😁

Even terugkomend op deze post. Hieronder een voorbeeld van een paar leuke spelers met dubbele nationaliteiten die interessant zijn.

Spoiler

b743a7ddc3ca08fa3a4ab344bd396261.png

89caa98579d6464281fc6d0467a1e150.png

Spoiler

f36139567f45650cbc4ac79be472a919.png

8baa32e524c754790175af8f88b023d2.png

Spoiler

e5a912eab5cecc4762a5f0853065264b.png

3426ff2430ce92958ca0300bee4cc4c0.png

Spoiler

05cffb3801a8d361c182ea5dd0bdf201.png

c8fc002b43db50a395cf44608830f4ab.png

Zullen niet allemaal komend seizoen afgestreept kunnen worden maar hopelijk wel binnen 2/3 seizoenen.

Ik zie nu pas deze challenge voorbij komen. Leuk bedacht!

Ik zit mijn hele carrière bij Fredrikstad FK, ben bezig met "de eerste ster"-challenge. 
Telt deze Challenge ook met terugwerkende kracht? Dus spelers die ik de afgelopen jaren bij de selectie heb gehad, mag ik die nog meetellen? Geen idee hoever ik kom, maar wel leuk om een keer uit te zoeken. 

12 minuten geleden zei FCGPeter:

Ik zie nu pas deze challenge voorbij komen. Leuk bedacht!

Ik zit mijn hele carrière bij Fredrikstad FK, ben bezig met "de eerste ster"-challenge. 
Telt deze Challenge ook met terugwerkende kracht? Dus spelers die ik de afgelopen jaren bij de selectie heb gehad, mag ik die nog meetellen? Geen idee hoever ik kom, maar wel leuk om een keer uit te zoeken. 

Uiteraard werkt het ook met terugwerkende kracht mits je eventueel zou kunnen aantonen hoeveel wedstrijden ze hebben gespeeld 😉.

54 minuten geleden zei Mordurette:

Uiteraard werkt het ook met terugwerkende kracht mits je eventueel zou kunnen aantonen hoeveel wedstrijden ze hebben gespeeld 😉.

Nice! Heb even teruggezocht, en dan kom ik uit op dit lijstje tot nu toe. Valt mee, aangezien je ook niet veel buitenlandse spelers in je selectie mag hebben. Alleen bij de laatste in het rijtje, Moïse Adilehou, kom ik tot 19 competitiewedstrijden + nog wat bekerwedstrijden, maar die bekerwedstrijden zijn nergens meer te vinden. Hij is nu namelijk gestopt met voetballen. Kan nog wel aantonen dat hij heeft gescoord in de 4e ronde van de beker en daarmee dus dat hij die wedstrijd heeft meegedaan.

image.png.9d06cb7dfe70112c6b0aa58177f84253.png

Ik heb er twee afzonderlijk voor mijn beide carrières ingevuld. Bij beide carrières gaat het nog niet bijster hard (respectievelijk 20 en 25 landen aangetikt), maar ik heb al wel een paar hele fijne landen kunnen aftikken, zoals:

In carrière 1: Malta, Kirgizië, Luxemburg

In carrière 2: Kaapverdië, China, Mozambique, Honduras, Liberia, Sao Tomé en Principe, Tunesië

Ik heb nog een paar landen kunnen afvinken.

Ik heb al die tijd verkeerd geteld. Die scratchmap zegt 56, maar het VK bestaat uit meerdere landen :D

Enfin, Turkije is in the bag, Estland, Noord-Ierland en de Republiek. Wat kan ik komend seizoen gaan afvinken?

• Frankrijk;
  • Thailand;
  • Tahiti;
  • Andorra;
  • Oostenrijk;
  • Zweden;
  • Palestina;
  • Curaçao.

Als alles goed gaat, kan ik dit seizoen een vinkje zetten achter Afghanistan, Armenië, Barbados, Bosnië en Herzegovina, Burkina Faso, de Dominicaanse Republiek, Indonesië, Kaapverdië, Letland, Libanon, Luxemburg, Madagaskar, Marokko, Nieuw-Zeeland, Peru, Réunion, Rusland, Saoedi-Arabië, Servië, Tunesië, Uruguay en Venezuela. Dat gaat nog een hoop ruzies binnen de selectie opleveren qua speeltijd, maar dan zou ik wel op 74 nationaliteiten zitten na vier seizoenen :D 

8 uur geleden zei Tim':

Als alles goed gaat, kan ik dit seizoen een vinkje zetten achter Afghanistan, Armenië, Barbados, Bosnië en Herzegovina, Burkina Faso, de Dominicaanse Republiek, Indonesië, Kaapverdië, Letland, Libanon, Luxemburg, Madagaskar, Marokko, Nieuw-Zeeland, Peru, Réunion, Rusland, Saoedi-Arabië, Servië, Tunesië, Uruguay en Venezuela. Dat gaat nog een hoop ruzies binnen de selectie opleveren qua speeltijd, maar dan zou ik wel op 74 nationaliteiten zitten na vier seizoenen :D 

Dat zijn er inderdaad een heleboel 😁. Veelal newgens of bestaande spelers?

11 minuten geleden zei Mordurette:

Dat zijn er inderdaad een heleboel 😁. Veelal newgens of bestaande spelers?

Allemaal bestaande spelers. Ik denk dat vanaf volgend jaar de eerste newgens het niveau hebben om zich aan te sluiten bij mijn eerste team. Ik probeer ook veel jonge spelers te halen om voor wat meer eigen jeugd te zorgen. Dat maakt het inschrijven in de Premier League en Champions League wat gemakkelijker.

11 uur geleden zei Tim':

Allemaal bestaande spelers. Ik denk dat vanaf volgend jaar de eerste newgens het niveau hebben om zich aan te sluiten bij mijn eerste team. Ik probeer ook veel jonge spelers te halen om voor wat meer eigen jeugd te zorgen. Dat maakt het inschrijven in de Premier League en Champions League wat gemakkelijker.

Heb je toevallig een overzichtje met welke spelers je dat behaalde? Ben wel benieuwd naar de namen

3 uur geleden zei FlyD:

Heb je toevallig een overzichtje met welke spelers je dat behaalde? Ben wel benieuwd naar de namen

Die heb ik toevallig ja :) Hier heb ik ook nog wat nationaliteiten toegevoegd die geen FIFA-lid of continentaal lid zijn, maar wel als nationaliteit in FM zitten.

Atlas-challenge.xlsx

31 minuten geleden zei Mordurette:

Ja, had ik ook gezien maar omdat ik zelf in Zwitserland speel vond ik die minder interessant 😋

Ah, dan heb je daar waarschijnlijk al wel andere spelers voor, haha. Heb je niet al een Zwitser gehad met een dubbele nationaliteit van Kosovo? Die zijn er best veel dacht ik.

23 minuten geleden zei Tim':

Ah, dan heb je daar waarschijnlijk al wel andere spelers voor, haha. Heb je niet al een Zwitser gehad met een dubbele nationaliteit van Kosovo? Die zijn er best veel dacht ik.

Heb er één rondlopen maar is op dit moment verhuurd. Zal volgend seizoen waarschijnlijk wel aansluiten bij het eerste om minuten te maken.

Einde van het seizoen, dus even weer een update.

Komend seizoen komen komt Suriname er zo goed als zeker bij en ook Colombia staat in de kinderschoenen.

Heb bij m'n onder 19 nog een Libanees, Sri Lankees en een Zimbabwaan lopen, maar die zijn lang niet goed genoeg. Aangezien deze challenge een soort side-challenge is, vrees ik niet dat ik ze aan het lijstje toe kan voegen.

image.png.aa4e6b1f285a03164e1ac6fe15007ca5.png

Ik heb m'n Thai weer verkocht, hij heeft aan het aantal wedstrijden voldaan. Wilde weg omdat ik hem z'n volledige eerste seizoen niet heb ingezet op de positie waar hij graag wilde spelen. Jammer joh, heb je niet meer nodig. Heb nu een fijne Portugees gehaald die uit Sao Tomé en Principe komt, de Thai voor 100 miljoen er uit en de Portugees voor 95 er in, mag niet klagen ;c 

32 minuten geleden zei neva:

Ik heb m'n Thai weer verkocht, hij heeft aan het aantal wedstrijden voldaan. Wilde weg omdat ik hem z'n volledige eerste seizoen niet heb ingezet op de positie waar hij graag wilde spelen. Jammer joh, heb je niet meer nodig. Heb nu een fijne Portugees gehaald die uit Sao Tomé en Principe komt, de Thai voor 100 miljoen er uit en de Portugees voor 95 er in, mag niet klagen ;c 

Dat zijn mooie winsten, een speler na een jaar weer dumpen en voor een lager bedrag een nieuwe binnenhalen :)