chrisje1993 Gepost January 14 Share Gepost January 14 https://scratchmymap.com/m/christiaan.tamara.1642002450565?t=1642171965234 Weer een paar landen erbij toegevoegd. Ben nu bijna einde seizoen 2. Landen die toegevoegd zijn: - Polen (Kozlowski) - Zambia (Guus Til) - Curacao (Geertruida) - Georgie (Mamardashvili) - Venezuela (Maldini) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 15 Share Gepost January 15 Raad eens welk land ik in de toekomst wil gaan afvinken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 15 Share Gepost January 15 Thailand @Nom de Guerre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roeliho Gepost January 15 Share Gepost January 15 @Nom de Guerre Aangezien de naam veel te lang is om uit te spreken neem ik aan dat het Madagaskar is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost January 15 Share Gepost January 15 Dan ga ik voor Sri Lanka, daar kunnen ze er ook wel wat van qua namen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 15 Share Gepost January 15 49 minuten geleden zei rich ruzzian: Thailand @Nom de Guerre 49 minuten geleden zei roeliho: @Nom de Guerre Aangezien de naam veel te lang is om uit te spreken neem ik aan dat het Madagaskar is. 35 minuten geleden zei Tim': Dan ga ik voor Sri Lanka, daar kunnen ze er ook wel wat van qua namen Onze rijke Rus heeft 'em. Toen deze in de scout reports naar voren kwam, wist ik al dat hij een must-buy was Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 15 Share Gepost January 15 4 uur geleden zei Nom de Guerre: Raad eens welk land ik in de toekomst wil gaan afvinken Qua attributen ook nog een behoorlijke speler? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 15 Share Gepost January 15 43 minuten geleden zei Mordurette: Qua attributen ook nog een behoorlijke speler? Goed genoeg als rotatiespeler. U21 international van België, dus dan kun je op zich wel wat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 16 Share Gepost January 16 Heb net Gibraltar af kunnen vinken. Deze staat niet in je excel @Tim' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 16 Share Gepost January 16 Ik heb m'n eerste regio compleet Het VK en Ierland, in the bag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 16 Share Gepost January 16 17 minuten geleden zei Nom de Guerre: Ik heb m'n eerste regio compleet Het VK en Ierland, in the bag! Ik heb Noord Amerika, zijn er ook maar 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 16 Share Gepost January 16 Komt er dan ook nog een overzicht van de landen in Noord-Amerika? @Nom de Guerre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 16 Share Gepost January 16 31 minuten geleden zei Mordurette: Komt er dan ook nog een overzicht van de landen in Noord-Amerika? @Nom de Guerre Absoluut. Ik zal er eens mee aan de slag gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 16 Share Gepost January 16 @Mordurette Noord-Amerika bestaat dus uit drie landen Tweede regio compleet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost January 16 Share Gepost January 16 3 uur geleden zei neva: Heb net Gibraltar af kunnen vinken. Deze staat niet in je excel @Tim' Klopt inderdaad. Heb hem zelf ook nog moeten toevoegen. En er zijn met Bonaire, Kiribati, de Noordelijke Marianeneilanden, Reúnion en Tuvalu ook nog vijf geassocieerde leden van continentale bonden die alleen geen lid zijn van de FIFA. Die heb ik ook nog toegevoegd in mijn Excel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 16 Share Gepost January 16 1 uur geleden zei Nom de Guerre: @Mordurette Noord-Amerika bestaat dus uit drie landen Tweede regio compleet Landen als Panama, Cuba, Haïti? Horen die bij Midden-Amerika? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 16 Share Gepost January 16 1 uur geleden zei Mordurette: Landen als Panama, Cuba, Haïti? Horen die bij Midden-Amerika? Check. Die staan er ook bij inmiddels, evenals de gigantische Caraïbische regio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 16 Share Gepost January 16 17 minuten geleden zei Nom de Guerre: Check. Die staan er ook bij inmiddels, evenals de gigantische Caraïbische regio. Kunnen we weer verder puzzelen en proberen een continent of gebied vol te krijgen. Dan maar eerst proberen Noord-Amerika vol te krijgen, die is zeker wat makkelijker. Voor West-Europa heb ik een newgen uit Andorra op het oog waar het contract van afloopt en een prima wisselspeler kan zijn om met invalbeurten de 20 wedstrijden wel aan te tikken. Ook bij Valencia staat een centrale verdediger onder contract uit Gibraltar en wellicht kan ik die een jaar huren (kosteloos waarschijnlijk want Valencia is mijn moederclub) en dan kan ik die ook afstrepen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost January 16 Share Gepost January 16 Heb zoveel mogelijk proberen terug te vinden, maar dit is wat ik tot nu toe heb in mijn Journeyman/Pentagon Challenge. Oost-Timor en Belize zijn de meest bijzondere tot nu toe. Vaak was het toch 'eigen volk eerst' met al die buitenlanderregels. Nu kom ik aan bij Vitesse en ik kan straks aan het eind van het seizoen minimaal 15 landen afstrepen zonder transfers te doen. Zelfs het onofficiële Baskenland kan ik dan afstrepen . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 16 Share Gepost January 16 (edited) Omar Abdulrahman is zijn naam. Een echte cultheld en geen idee of hij relatief goedkoop op te halen valt, helaas in mijn savegame gaat hij nu net met pensioen dus ik loop hem mis en kan ook niet meer zien wat hij aan salariseisen zou hebben gehad. Wel echt een lekkere voor deze challenge natuurlijk! Edited January 16 by Mordurette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 17 Share Gepost January 17 9 uur geleden zei Mordurette: Omar Abdulrahman is zijn naam. Een echte cultheld en geen idee of hij relatief goedkoop op te halen valt, helaas in mijn savegame gaat hij nu net met pensioen dus ik loop hem mis en kan ook niet meer zien wat hij aan salariseisen zou hebben gehad. Wel echt een lekkere voor deze challenge natuurlijk! Een beetje zoals die Kamron Habibullah, Canada, Oezbekistan en Afghanistan. Als ik wil, kan ik Andorra ook gaan afvinken, waarmee ik de regio West-Europa completeer. Alleen is die gast echt nog één á twee jaar verwijderd van het niveau van het eerste, als hij dat überhaupt ooit gaat halen. Het nadeel van een topteam managen... Ik heb ook het idee dat ik, als ik het WK ooit win met Indonesië, ik daarna richting Mexico of de VS ga. Eens kijken of we het Caraïbisch Gebied bij elkaar kunnen spelen Oceanië lijkt me ook tof. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost January 17 Share Gepost January 17 Ben deze (leuke) challenge niet actief aan het spelen. Kan voor mezelf wel Libië afvinken. Ali Al Musrati komt er vandaan in mijn Braga game. Voor zover mijn kennis gaat mijn eerste Libiër evah. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost January 17 Share Gepost January 17 Seizoen 3 is klaar. Alle prijzen zijn weer binnen dus ondanks alle ontevreden spelers over hun speeltijd mag ik vast wel blijven. Dit seizoen zijn Angola, Canada, Congo-Kinshasa, Georgië, Ghana, Gibraltar, Guinee-Bissau, Italië, Libië, Mexico, Montserrat, Oostenrijk, Oost-Timor, Sint Kitts en Nevis, Slovenië, Somalië, Suriname, Wales en Zweden afgevinkt, waarmee de opbrengst na drie seizoenen op 52 landen staat. Het kaartje kleurt al mooi in: https://scratchmymap.com/m/tim.giesbers.1640263216644 (behalve dat de helft van Somalië als El Salvador gezien wordt ). We gaan komend seizoen sowieso voor Bosnië en Herzegovina, de Dominicaanse Republiek, Faeröer, Kaapverdië, Luxemburg, Madagaskar, Marokko, Nieuw-Zeeland, Réunion, Uruguay en Venezuela. Die spelers zijn in elk geval al binnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 17 Share Gepost January 17 13 uur geleden zei Nom de Guerre: Een beetje zoals die Kamron Habibullah, Canada, Oezbekistan en Afghanistan. Als ik wil, kan ik Andorra ook gaan afvinken, waarmee ik de regio West-Europa completeer. Alleen is die gast echt nog één á twee jaar verwijderd van het niveau van het eerste, als hij dat überhaupt ooit gaat halen. Het nadeel van een topteam managen... Ik heb ook het idee dat ik, als ik het WK ooit win met Indonesië, ik daarna richting Mexico of de VS ga. Eens kijken of we het Caraïbisch Gebied bij elkaar kunnen spelen Oceanië lijkt me ook tof. Ja, precies. Zulke spelers moeten er meer zijn. Heb zelf een paar spelers weten vast te leggen met leuke dubbele paspoorten. Een 19-jarige Belg die uitkomt voor Rwanda, een Zambiaan die ook een paspoort heeft uit Namibië geloof ik en een speler met een dubbele nationaliteit uit Zanzibar. Het zijn geen geweldige talenten, maar kunnen gerust een balletje trappen. Zal zodra ik het spel weer opstart een paar screens droppen. Nu al zin in als ik die landen mag inkleuren 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 18 Share Gepost January 18 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts