Jump to content

Poképlayerchallenge

Recommended Posts

49 minuten geleden zei rich ruzzian:

Thailand @Nom de Guerre

49 minuten geleden zei roeliho:

@Nom de Guerre

Aangezien de naam veel te lang is om uit te spreken neem ik aan dat het Madagaskar is.

35 minuten geleden zei Tim':

Dan ga ik voor Sri Lanka, daar kunnen ze er ook wel wat van qua namen :D 

Onze rijke Rus heeft 'em. Toen deze in de scout reports naar voren kwam, wist ik al dat hij een must-buy was :D 

3 uur geleden zei neva:

Heb net Gibraltar af kunnen vinken. Deze staat niet in je excel @Tim'

Klopt inderdaad. Heb hem zelf ook nog moeten toevoegen. En er zijn met Bonaire, Kiribati, de Noordelijke Marianeneilanden, Reúnion en Tuvalu ook nog vijf geassocieerde leden van continentale bonden die alleen geen lid zijn van de FIFA. Die heb ik ook nog toegevoegd in mijn Excel.

17 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Check. Die staan er ook bij inmiddels, evenals de gigantische Caraïbische regio.

Kunnen we weer verder puzzelen en proberen een continent of gebied vol te krijgen. Dan maar eerst proberen Noord-Amerika vol te krijgen, die is zeker wat makkelijker. 

Voor West-Europa heb ik een newgen uit Andorra op het oog waar het contract van afloopt en een prima wisselspeler kan zijn om met invalbeurten de 20 wedstrijden wel aan te tikken. Ook bij Valencia staat een centrale verdediger onder contract uit Gibraltar en wellicht kan ik die een jaar huren (kosteloos waarschijnlijk want Valencia is mijn moederclub) en dan kan ik die ook afstrepen.

678540935_wereldkaart1.thumb.png.3d2c41b58aa23ab87abd77fbf80cd6c4.png

Heb zoveel mogelijk proberen terug te vinden, maar dit is wat ik tot nu toe heb in mijn Journeyman/Pentagon Challenge. 

Oost-Timor en Belize zijn de meest bijzondere tot nu toe. Vaak was het toch 'eigen volk eerst' met al die buitenlanderregels. Nu kom ik aan bij Vitesse en ik kan straks aan het eind van het seizoen minimaal 15 landen afstrepen zonder transfers te doen. Zelfs het onofficiële Baskenland kan ik dan afstrepen :<.

c539859e2d9fe0e9832dc7da5f01bc1c.png

Omar Abdulrahman is zijn naam. Een echte cultheld en geen idee of hij relatief goedkoop op te halen valt, helaas in mijn savegame gaat hij nu net met pensioen dus ik loop hem mis en kan ook niet meer zien wat hij aan salariseisen zou hebben gehad. Wel echt een lekkere voor deze challenge natuurlijk!

Edited by Mordurette

9 uur geleden zei Mordurette:

c539859e2d9fe0e9832dc7da5f01bc1c.png

Omar Abdulrahman is zijn naam. Een echte cultheld en geen idee of hij relatief goedkoop op te halen valt, helaas in mijn savegame gaat hij nu net met pensioen dus ik loop hem mis en kan ook niet meer zien wat hij aan salariseisen zou hebben gehad. Wel echt een lekkere voor deze challenge natuurlijk!

Een beetje zoals die Kamron Habibullah, Canada, Oezbekistan en Afghanistan. :D 

Als ik wil, kan ik Andorra ook gaan afvinken, waarmee ik de regio West-Europa completeer. Alleen is die gast echt nog één á twee jaar verwijderd van het niveau van het eerste, als hij dat überhaupt ooit gaat halen. Het nadeel van een topteam managen... 

Ik heb ook het idee dat ik, als ik het WK ooit win met Indonesië, ik daarna richting Mexico of de VS ga. Eens kijken of we het Caraïbisch Gebied bij elkaar kunnen spelen :D Oceanië lijkt me ook tof.

Ben deze (leuke) challenge niet actief aan het spelen. Kan voor mezelf wel Libië afvinken. Ali Al Musrati komt er vandaan in mijn Braga game. Voor zover mijn kennis gaat mijn eerste Libiër evah.  

Seizoen 3 is klaar. Alle prijzen zijn weer binnen dus ondanks alle ontevreden spelers over hun speeltijd mag ik vast wel blijven. Dit seizoen zijn Angola, Canada, Congo-Kinshasa, Georgië, Ghana, Gibraltar, Guinee-Bissau, Italië, Libië, Mexico, Montserrat, Oostenrijk, Oost-Timor, Sint Kitts en Nevis, Slovenië, Somalië, Suriname, Wales en Zweden afgevinkt, waarmee de opbrengst na drie seizoenen op 52 landen staat. Het kaartje kleurt al mooi in: https://scratchmymap.com/m/tim.giesbers.1640263216644 (behalve dat de helft van Somalië als El Salvador gezien wordt :cab:).

We gaan komend seizoen sowieso voor Bosnië en Herzegovina, de Dominicaanse Republiek, Faeröer, Kaapverdië, Luxemburg, Madagaskar, Marokko, Nieuw-Zeeland, Réunion, Uruguay en Venezuela. Die spelers zijn in elk geval al binnen.

13 uur geleden zei Nom de Guerre:

Een beetje zoals die Kamron Habibullah, Canada, Oezbekistan en Afghanistan. :D 

Als ik wil, kan ik Andorra ook gaan afvinken, waarmee ik de regio West-Europa completeer. Alleen is die gast echt nog één á twee jaar verwijderd van het niveau van het eerste, als hij dat überhaupt ooit gaat halen. Het nadeel van een topteam managen... 

Ik heb ook het idee dat ik, als ik het WK ooit win met Indonesië, ik daarna richting Mexico of de VS ga. Eens kijken of we het Caraïbisch Gebied bij elkaar kunnen spelen :D Oceanië lijkt me ook tof.

Ja, precies. Zulke spelers moeten er meer zijn. 

Heb zelf een paar spelers weten vast te leggen met leuke dubbele paspoorten. Een 19-jarige Belg die uitkomt voor Rwanda, een Zambiaan die ook een paspoort heeft uit Namibië geloof ik en een speler met een dubbele nationaliteit uit Zanzibar. Het zijn geen geweldige talenten, maar kunnen gerust een balletje trappen.

Zal zodra ik het spel weer opstart een paar screens droppen. Nu al zin in als ik die landen mag inkleuren 😁