Jump to content

Poképlayerchallenge

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Toen ik een stuk jonger was, was met FM 09. Ik had een save met FC Twente waar ik in Afrika wat zat te klikken. Bij de eerste paar klikken had ik al meteen een wereldspeler.

Ik dacht dat dat normaal was om zulke spelers te vinden. Maar dit was wel echt one in a million. Zo'n speler nooit meer tegen gekomen in de 11 jaar daarna haha

Stiekem hoop ik weer op zo'n onondekte speler. Had er wel 1 met Folgore uit Costa Rica gevonden. Voor 700K gekocht en voor 40 miljoen verkocht 3 jaar later. Nu op zoek naar de volgende parel. In Afrika en Azië niet gevonden helaas

Zojuist zei Nom de Guerre:

Van die obscure paradijsvogels zijn toch altijd lekker om te ontdekken :D 

Gebeurt alleen heel zelden en is de tijd eigenlijk niet waard ;c

De meeste echt goede spelers vind ik ook vaak 'per ongeluk' haha

2 minuten geleden zei Thomassje123:

Gebeurt alleen heel zelden en is de tijd eigenlijk niet waard

De meeste echt goede spelers vind ik ook vaak 'per ongeluk' haha

Klopt of soms zijn ze alleen sterren op een bepaald niveau, maar het gaat om het idee :D Mijn Mayottespeler was een fucking boss in Hong Kong, maar daarbuiten was het niet veel soeps :D 

2 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Klopt of soms zijn ze alleen sterren op een bepaald niveau, maar het gaat om het idee  Mijn Mayottespeler was een fucking boss in Hong Kong, maar daarbuiten was het niet veel soeps  

Nouja, ik had dus die Costa Ricaan.... Ik twijfelde want hij had 10 voor koppen dus ik besloot naar zijn PA te kijken. Dat doe ik in mijn Folgore save want ik mag maar 25 spelers inschrijven voor de competitie dus de mogelijkheden zijn erg beperkt en we zijn nog niet groot genoeg voor een groot huur netwerk. En toen zag ik die PA van 190 en toen moest ik die dus hebben. 

Maar die vond ik dus per toeval in het scoutingsrapport zonder dat ik specifiek op dat soort spelers scout

57 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Die kan nog behoorlijk ballen :D 

Zeker, veruit de beste speler van Sri Lanka ook, voor de rest alleen maar koekenbakkers.

Eindelijk Centraal Europa compleet. Polen was de laatste. Ook West Europa is nu bijna rond omdat Gibraltar op 17 wedstrijden staat.

Gepost (edited)

Halverwege seizoen 20

Afgestreept:

Kosovo

Op de club, nog af te strepen:

IJsland: 4 wedstrijden gespeeld
Georgië: 10 wedstrijden gespeeld

Argentinië *
Faroer Eilanden **
Chili *

Zuid-Korea*

Oekraïne*

*In de -19, niet ingeschreven voor competitie

**Verhuurd en/of niet ingeschreven voor competitie

Ik kan er maar 25 selecteren voor in het eerste team dus ik kan niet iedereen inschrijven

Edited by Thomassje123

In 2053 een erg goede draw gehad en daardoor de volgende landen kunnen afstrepen:

Andorra

Farøer Eilanden

San Marino

Benin

Mauritius

Filipijnen

Macau

Noord en West-Europa hierdoor compleet. In totaal nu 154 landen kunnen afstrepen.

33 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Dat gaat lekker zo, @FMNOOB. Als je zo doorgaat, krijg je ze allemaal rond.

Soms krijg je zo'n fluke speler uit een land waar de rest er niks van kan @Mordurette. Dankbaar voor zijn en doorraggen :D 

@Thomassje123 en ondanks die beperkingen heb je toch een respectabel aantal landen afgevinkt.

Ik heb elk seizoen plek voor 2 spelers voor deze challenge haha

4 uur geleden zei Thomassje123:

Ik heb elk seizoen plek voor 2 spelers voor deze challenge haha

Ik heb de mazzel dat spelers onder de 21 niet geregistreerd hoeven te worden (mits ze een EU paspoort hebben). Om die reden zoek ik vaak jonge spelers die daarvoor in aanmerking komen en kan ik gelukkig meerdere spelers afvinken per seizoen. Daarnaast nog 2/3 spelers buiten de EU die ik registreer. Het proces verloopt traag maar dat vind ik niet erg.

4 minuten geleden zei Mascini:

Doen jullie 20 competitiewedstrijden? Of ook bekers? Ik hield altijd 20 wedstrijden in zijn geschiedenisoverzicht aan, maar dat zijn natuurlijk alleen competitiepotjes. 

• Een speler moet in minstens twintig officiële wedstrijden meedoen, competitie-, beker- of internationale clubduels tellen allemaal;

6 minuten geleden zei Mordurette:

• Een speler moet in minstens twintig officiële wedstrijden meedoen, competitie-, beker- of internationale clubduels tellen allemaal;

Kijk, dan ga ik een stuk sneller.

31 minuten geleden zei Mordurette:

@Nom de Guerre @Titan @Tim'

5cbcf88a28eae2a75b3bfaffad978b48.png

Bij nationaliteit staat niet dat hij uit Mongolië komt, maar hij is wel speelgerechtigd voor dat land. Mag ik hem dan meetellen voor de challenge?

Wel vreemd dat die nationaliteit erbij staat, maar zeker gewoon meetellen! Ik ben jaloers, want Mongolië moet ik nog ;c