Glenn08 Gepost May 4 Share Gepost May 4 Op 3-5-2022 om 19:24 zei Nom de Guerre: Completed it! Proficiat man! Hier voor de 700ste keer in een maand tijd opnieuw begonnen, maar nu ga ik em ook wel echt volhouden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost May 16 Share Gepost May 16 Ik heb handmatig een beetje zitten kijken in Azie en Afrika maar wat zit daar bizar weinig van niveau zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 16 Share Gepost May 16 21 minuten geleden zei Thomassje123: Ik heb handmatig een beetje zitten kijken in Azie en Afrika maar wat zit daar bizar weinig van niveau zeg Haha, wacht maar tot je in het Caraïbisch gebied gaat scouten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost May 16 Share Gepost May 16 Toen ik een stuk jonger was, was met FM 09. Ik had een save met FC Twente waar ik in Afrika wat zat te klikken. Bij de eerste paar klikken had ik al meteen een wereldspeler. Ik dacht dat dat normaal was om zulke spelers te vinden. Maar dit was wel echt one in a million. Zo'n speler nooit meer tegen gekomen in de 11 jaar daarna haha Stiekem hoop ik weer op zo'n onondekte speler. Had er wel 1 met Folgore uit Costa Rica gevonden. Voor 700K gekocht en voor 40 miljoen verkocht 3 jaar later. Nu op zoek naar de volgende parel. In Afrika en Azië niet gevonden helaas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 17 Share Gepost May 17 Van die obscure paradijsvogels zijn toch altijd lekker om te ontdekken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost May 17 Share Gepost May 17 Zojuist zei Nom de Guerre: Van die obscure paradijsvogels zijn toch altijd lekker om te ontdekken Gebeurt alleen heel zelden en is de tijd eigenlijk niet waard De meeste echt goede spelers vind ik ook vaak 'per ongeluk' haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 17 Share Gepost May 17 2 minuten geleden zei Thomassje123: Gebeurt alleen heel zelden en is de tijd eigenlijk niet waard De meeste echt goede spelers vind ik ook vaak 'per ongeluk' haha Klopt of soms zijn ze alleen sterren op een bepaald niveau, maar het gaat om het idee Mijn Mayottespeler was een fucking boss in Hong Kong, maar daarbuiten was het niet veel soeps Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost May 17 Share Gepost May 17 2 minuten geleden zei Nom de Guerre: Klopt of soms zijn ze alleen sterren op een bepaald niveau, maar het gaat om het idee Mijn Mayottespeler was een fucking boss in Hong Kong, maar daarbuiten was het niet veel soeps Nouja, ik had dus die Costa Ricaan.... Ik twijfelde want hij had 10 voor koppen dus ik besloot naar zijn PA te kijken. Dat doe ik in mijn Folgore save want ik mag maar 25 spelers inschrijven voor de competitie dus de mogelijkheden zijn erg beperkt en we zijn nog niet groot genoeg voor een groot huur netwerk. En toen zag ik die PA van 190 en toen moest ik die dus hebben. Maar die vond ik dus per toeval in het scoutingsrapport zonder dat ik specifiek op dat soort spelers scout Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost May 17 Share Gepost May 17 @Nom de Guerre Zelfs de Amerikaanse competitie levert niks op Laat ook zien hoe goed mijn Folgore nu eigenlijk is. Veel spelers niet goed genoeg en spelers die wel goed genoeg zijn, zijn te duur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost May 21 Share Gepost May 21 Dat is een prima speler voor deze challenge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 21 Share Gepost May 21 Die kan nog behoorlijk ballen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost May 21 Share Gepost May 21 57 minuten geleden zei Nom de Guerre: Die kan nog behoorlijk ballen Zeker, veruit de beste speler van Sri Lanka ook, voor de rest alleen maar koekenbakkers. Eindelijk Centraal Europa compleet. Polen was de laatste. Ook West Europa is nu bijna rond omdat Gibraltar op 17 wedstrijden staat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost May 21 Share Gepost May 21 (edited) Halverwege seizoen 20 Afgestreept: Kosovo Op de club, nog af te strepen: IJsland: 4 wedstrijden gespeeldGeorgië: 10 wedstrijden gespeeld Argentinië *Faroer Eilanden **Chili * Zuid-Korea* Oekraïne* *In de -19, niet ingeschreven voor competitie **Verhuurd en/of niet ingeschreven voor competitie Ik kan er maar 25 selecteren voor in het eerste team dus ik kan niet iedereen inschrijven Edited May 22 by Thomassje123 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost May 22 Share Gepost May 22 In 2053 een erg goede draw gehad en daardoor de volgende landen kunnen afstrepen: Andorra Farøer Eilanden San Marino Benin Mauritius Filipijnen Macau Noord en West-Europa hierdoor compleet. In totaal nu 154 landen kunnen afstrepen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 22 Share Gepost May 22 Dat gaat lekker zo, @FMNOOB. Als je zo doorgaat, krijg je ze allemaal rond. Soms krijg je zo'n fluke speler uit een land waar de rest er niks van kan @Mordurette. Dankbaar voor zijn en doorraggen @Thomassje123 en ondanks die beperkingen heb je toch een respectabel aantal landen afgevinkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost May 22 Share Gepost May 22 33 minuten geleden zei Nom de Guerre: Dat gaat lekker zo, @FMNOOB. Als je zo doorgaat, krijg je ze allemaal rond. Soms krijg je zo'n fluke speler uit een land waar de rest er niks van kan @Mordurette. Dankbaar voor zijn en doorraggen @Thomassje123 en ondanks die beperkingen heb je toch een respectabel aantal landen afgevinkt. Ik heb elk seizoen plek voor 2 spelers voor deze challenge haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost May 22 Share Gepost May 22 4 uur geleden zei Thomassje123: Ik heb elk seizoen plek voor 2 spelers voor deze challenge haha Ik heb de mazzel dat spelers onder de 21 niet geregistreerd hoeven te worden (mits ze een EU paspoort hebben). Om die reden zoek ik vaak jonge spelers die daarvoor in aanmerking komen en kan ik gelukkig meerdere spelers afvinken per seizoen. Daarnaast nog 2/3 spelers buiten de EU die ik registreer. Het proces verloopt traag maar dat vind ik niet erg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mascini Gepost May 22 Share Gepost May 22 Doen jullie 20 competitiewedstrijden? Of ook bekers? Ik hield altijd 20 wedstrijden in zijn geschiedenisoverzicht aan, maar dat zijn natuurlijk alleen competitiepotjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost May 22 Share Gepost May 22 4 minuten geleden zei Mascini: Doen jullie 20 competitiewedstrijden? Of ook bekers? Ik hield altijd 20 wedstrijden in zijn geschiedenisoverzicht aan, maar dat zijn natuurlijk alleen competitiepotjes. Een speler moet in minstens twintig officiële wedstrijden meedoen, competitie-, beker- of internationale clubduels tellen allemaal; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mascini Gepost May 22 Share Gepost May 22 6 minuten geleden zei Mordurette: Een speler moet in minstens twintig officiële wedstrijden meedoen, competitie-, beker- of internationale clubduels tellen allemaal; Kijk, dan ga ik een stuk sneller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost May 24 Share Gepost May 24 @Nom de Guerre @Titan @Tim' Bij nationaliteit staat niet dat hij uit Mongolië komt, maar hij is wel speelgerechtigd voor dat land. Mag ik hem dan meetellen voor de challenge? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 24 Share Gepost May 24 15 minuten geleden zei Mordurette: @Nom de Guerre @Titan @Tim' Bij nationaliteit staat niet dat hij uit Mongolië komt, maar hij is wel speelgerechtigd voor dat land. Mag ik hem dan meetellen voor de challenge? Zeker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost May 24 Share Gepost May 24 31 minuten geleden zei Mordurette: @Nom de Guerre @Titan @Tim' Bij nationaliteit staat niet dat hij uit Mongolië komt, maar hij is wel speelgerechtigd voor dat land. Mag ik hem dan meetellen voor de challenge? Wel vreemd dat die nationaliteit erbij staat, maar zeker gewoon meetellen! Ik ben jaloers, want Mongolië moet ik nog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost May 24 Share Gepost May 24 (edited) Net de podcast geluisterd en heb daar even een vraagje over. Kan het zijn dat per save een extra nationaliteit verschillend kan zijn? @neva @Tim' @Nom de Guerre Edited May 24 by chrisje1993 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 25 Share Gepost May 25 6 uur geleden zei chrisje1993: Net de podcast geluisterd en heb daar even een vraagje over. Kan het zijn dat per save een extra nationaliteit verschillend kan zijn? @neva @Tim' @Nom de Guerre Hoe bedoel je dat precies? Ik geloof dat ik je niet helemaal begrijp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts