Jump to content

Poképlayerchallenge

Recommended Posts

Leuke challenge! Ik ben nu met een game bezig, seizoen 3. Kan ik nu gewoon terugkijken welke nationaliteiten ik minimaal 20 wedstrijden heb laten deelnemen, of dien ik hiervoor een nieuwe game op te starten. 

Kan ik daarnaast nog op een eenvoudige manier dit terugvinden in een overzicht of wordt dit handmatig per speler even kijken (met name over spelers die al weg zijn)? 

24 minuten geleden zei nasje92:

Leuke challenge! Ik ben nu met een game bezig, seizoen 3. Kan ik nu gewoon terugkijken welke nationaliteiten ik minimaal 20 wedstrijden heb laten deelnemen, of dien ik hiervoor een nieuwe game op te starten. 

Kan ik daarnaast nog op een eenvoudige manier dit terugvinden in een overzicht of wordt dit handmatig per speler even kijken (met name over spelers die al weg zijn)? 

Kan ook met terugwerkende kracht, heb ik ook gedaan. Ik heb voor 10 seizoenen terug gekeken en ik heb gekeken bij de transfergeschiedenis

35 minuten geleden zei nasje92:

Handmatig terugkijken zover ik weet, dat deed ik ook toen ik ermee begon. Hoef je dus geen nieuwe game voor te starten.

Ik zit inmiddels op 41 landen en nog geen regio compleet. Wel twee bijna waarbij ik bij centraal Europa enkel nog Polen hoef af te strepen. Er loopt een talentvolle Poolse middenvelder in de jeugd dus dat gaat lukken. Bij West Europa alleen nog Gibraltar, maar ook daar heb ik al een 18-jarige van rondlopen. Ik dit seizoen wel uitgeleend maar zal komend seizoen zijn wedstrijden gaan spelen. 

27 minuten geleden zei nasje92:

Top, dank heren! Gebruiken jullie ook scratchmap, of houden jullie een ander bestand bij?

Ik heb zelf een excel gemaakt met alle landen welke automatisch de score voor je bij houdt.

Me voor het 3de seizoen alvast versterkt met een paar nieuwe landen:

- Costa Rica

- Nicaragua

- Kazachstan

- Schotland

- Bosnie

- Canada

- Montenegro

- Jamaica

Verder hoop ik dit seizoen nog af te ronden:

- Griekenland

- Litouwen

- Suriname

- Sierra Leone

- Noorwegen

- Indonesie

- Zuid-Korea

Als de bovenstaande landen lukt dit seizoen kom ik op een totaal van 49 landen in 2 seizoenen.

24 minuten geleden zei chrisje1993:

Als de bovenstaande landen lukt dit seizoen kom ik op een totaal van 49 landen in 2 seizoenen.

Dat is ook niet mis, hoor. Bij welke club zit je?

Seizoen 2 zit erop. Helaas niet alle landen kunnen afronden die ik nog wilde door blessures en schorsingen, maar dat komt komend seizoen wel goed. Uiteindelijk de volgende landen kunnen afronden:

- Griekenland

- Baskenland

- Uruguay

- Amerika

- Tunesie

- Marokko

- Burkina Faso

- Ghana

- Mauritanie

- Angola

- Mozambique

- Namibie

- Zuid-Afrika

- Zuid-Korea

- Servie

- Spanje

- Equatoriaal Guinee

- IJsland

- Bangladesh

- Grenada

In totaal nu 45 landen af kunnen strepen. Ook al redelijk wat landen voor komend seizoen op de planning staan. 

- Indonesie

- Sierra Leone

- Noorwegen

- Reunion

- Nieuw-Zeeland

- India

- Suriname

- Zweden

- Somalie

- Costa Rica

- Nicaragua

- Kazachstan

- Schotland

- Bosnie

- Gibraltar

- Montenegro

- Jamaica

- Libanon

Verder in de jeugd ook nog een paar nationaliteiten lopen die misschien kunnen gaan doorschuiven:

- Oekraine

- Canada

- Verenigde Arabische Emiraten

- Swaziland

Afgelopen seizoen een paar landen afgestreept; Zuid-Afrika en Mozambique.

Daarnaast streep ik straks de volgende landen weg omdat ik ook bondscoach van Nederland ben :D : Angola, Suriname, Curaçao en Somalië.

35 minuten geleden zei chrisje1993:

In totaal nu 45 landen af kunnen strepen. Ook al redelijk wat landen voor komend seizoen op de planning staan. 

Dat is echt veel in twee seizoenen tijd :) 

1 minuut geleden zei neva:

Afgelopen seizoen een paar landen afgestreept; Zuid-Afrika en Mozambique.

Daarnaast streep ik straks de volgende landen weg omdat ik ook bondscoach van Nederland ben :D : Angola, Suriname, Curaçao en Somalië.

Lekker! Tip: Fitz-Jim heeft ook een Hong Kong paspoort :) 

43 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Dat is echt veel in twee seizoenen tijd :) 

Lekker! Tip: Fitz-Jim heeft ook een Hong Kong paspoort :) 

Ik zag het ja, alleen zit ik in 2046 :D Dit is m'n beta-game nog.

Inmiddels seizoen 3 afgerond en dat levert het volgende op:

image.thumb.png.6958238077d1043b7c835f2f4829f359.png

Toch een paar mooie landen al kunnen afstrepen zoals:

Faroer Eilanden (Poul Kallsberg)

Togo (Maxime Awoudja)

Jamaica (Omar Richards)

Indonesië (Mees Hilgers)

Overigens ook een mooie regen aangetrokken uit Zweden met een Libanese 2e nationaliteit. Die gaat sowieso 20 keer invallen volgend seizoen.

Ik merk dat ik de kwaliteit van mijn game nog voorrang geef en daarom nog niet echt aan het selecteren ben op andere nationaliteiten, maar wel leuk om er naast te houden.