Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Goedemiddag allen,

Ik speel al jaren FM maar ben een leek m.b.t. het toevoegen en wijzigen van Graphics.

Ik speel nu een save en daar zou ik graag een andere facepack aan toevoegen, inclusief newgen-faces met "echte gezichten".

Kan iemand mij een tip geven welke facepack ik hiervoor beschikbaar is en of deze nog gebruikt kan worden bij mijn huidige save?

Verder hoop ik dat iemand eenvoudig uit kan leggen hoe dit gedaan kan worden.

Alvast bedankt!

Groeten,

Rob

Geplaatst

Youtuber Zealand heeft daar een video over gemaakt, zij hebben een programma daarvoor ontwikkeld. Moet je even opzoeken.

Geplaatst
  • Auteur
5 hours ago, fcdb 4-ever said:

Heb het even voor je opgezocht. 

Dit werkt ook voor fm22

Ik denk dat ik alles goed heb gedaan maar toch doet hij het niet. Hij genereerde ook erg snel bij mij.

bewerkt door Rob1981

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben echt een leek m.b.t. die facepacks en heb nog enkele vragen:

* Allereerst is het me niet gelukt om het te doen: ik slaag erin het RTF bestand te maken (met ongeveer 6.000 namen), heb de andere bestanden geplaatst in de map FM22 en als ik dan via dat programma (newgan-manager) de bestanden plaats met "generate" dan is hij binnen 10 seconde klaar. Als ik dan mijn save open is er niks veranderd. Weet jij wat ik fout doe? Moet ik nog iets doen bij voorkeuren of zo?

* Is het zo dat ik bij nieuwe jeugdinstroom dan direct ook de "nieuwe gezichten" krijg?

Sorry  voor de vragen, maar ik heb er echt weinig verstand van haha!

Kan iemand mij helpen?

Geplaatst
  • Auteur
12 minutes ago, delichris said:

Heb je alles wel zo staan omtrent je cache legen?

Hoe bedoel je? Moet ik die eerst leeg gooien?

Geplaatst
  1. In-Game. FM -> Preferences -> Interface. Under ‘Skin’ click the ‘Clear Cache’ button. When prompted select ‘Yes’.
  2. En dan skin herladen. Vermoedelijk werken dan de faces wel.

bewerkt door delichris

Geplaatst
  • Auteur
2 hours ago, delichris said:
  1. In-Game. FM -> Preferences -> Interface. Under ‘Skin’ click the ‘Clear Cache’ button. When prompted select ‘Yes’.

Bedankt, ik ga kijken straks!

Geplaatst
  • Auteur
5 hours ago, delichris said:

En het werkt! Super bedankt!

Geplaatst
  • Auteur

@delichris nog even een vraagje: ik heb in mijn selectie enkele spelers zonder foto. Eigenlijk zou ik alleen die graag compleet maken (net als mijn staf). Is het mogelijk om alleen die foto's ergens te downloaden en bij mijn "faces" te zetten?

Geplaatst
4 minuten geleden zei Rob1981:

@delichris nog even een vraagje: ik heb in mijn selectie enkele spelers zonder foto. Eigenlijk zou ik alleen die graag compleet maken (net als mijn staf). Is het mogelijk om alleen die foto's ergens te downloaden en bij mijn "faces" te zetten?

Ik heb zelf een megapack van faces en dus bijna alle spelers, maar dan ben je wel even aan het downloaden. Deze pack is te vinden op sort it out si.