Jump to content

In de schijnwerpers ... December 2021

Marius
 Share

Recommended Posts

We zijn bijna aan het einde van de maand en meteen ook aan het einde van het jaar. Dat betekent dat ook de laatste IDS voor dit jaar mag uitgereikt worden. Laat hieronder dan ook jullie favoriete verhaal van afgelopen maand achter! Stemmen kan tot aanstaande zaterdagochtend 10u.

Het lijkt wel Kerstmis deze maand; wat een keuze weer ;c . Deze maand gaat mijn stem naar @Nummerke10: een inmiddels langlopend verhaal bij een club met een rijke geschiedenis. De prestaties worden duidelijk gepresenteerd en elke update blijft vermakelijk om te lezen, niet in de laatste plaats de updates over de historie. 

Overigens een enorme shout-out naar onder meer @Fantasy en @MNie die ondertussen een eveneens prachtige, langlopende novelle hebben. Verder kan ik persoonlijk zeer genieten van het verhaal van @timpy00, dat hopelijk nog lang niet afgelopen is, en van de presentaties van @Marius en @ElMarcos. Ik ben zeker een aantal mensen vergeten, maar ook die stukken volg ik met veel plezier (al reageer ik de laatste tijd iets minder).

Ik vind keuze dit keer een weelde. @Nummerke10met zijn femonale Dynamo prestaties vanuit kelders van Duitsland naar CL. En bijvoorbeeld ook @MNie met Changing Football of @mattihamstramet IVAR en Feyenoord. Uiteindelijk ga ik met mijn stem voor  @timpy00"Daar waar het leven niet is " van Timpy00 

Mij meest aanspreekt als zelf dichter/schrijver.

Edited by Kyrill

14 minuten geleden zei timpy00:

Ik stem op Magnus Dream van @Fantasy

Verder denk ik dat we een hele hoop verschillende stijlen hebben en is er erg veel kwaliteit aanwezig op het forum, wat het alleen maar leuk maakt om zowel te volgen als om zelf een goede bijdrage daaraan te leveren.

Die verschillende stijlen maakt het idd erg leuk. Wat ik wel mis, maar dat is ook erg lastig om te doen is meer in game statistieken/tactieken uitwerking. Op SIGAMES heb je een paar die daar erg sterk in zijn. 

Mijn stem voor deze maand is voor @Fantasy

• Fantasy unpinned this topic