Marius Posted December 29, 2021 Share Posted December 29, 2021 We zijn bijna aan het einde van de maand en meteen ook aan het einde van het jaar. Dat betekent dat ook de laatste IDS voor dit jaar mag uitgereikt worden. Laat hieronder dan ook jullie favoriete verhaal van afgelopen maand achter! Stemmen kan tot aanstaande zaterdagochtend 10u. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost December 29, 2021 Share Gepost December 29, 2021 Het lijkt wel Kerstmis deze maand; wat een keuze weer . Deze maand gaat mijn stem naar @Nummerke10: een inmiddels langlopend verhaal bij een club met een rijke geschiedenis. De prestaties worden duidelijk gepresenteerd en elke update blijft vermakelijk om te lezen, niet in de laatste plaats de updates over de historie. Overigens een enorme shout-out naar onder meer @Fantasy en @MNie die ondertussen een eveneens prachtige, langlopende novelle hebben. Verder kan ik persoonlijk zeer genieten van het verhaal van @timpy00, dat hopelijk nog lang niet afgelopen is, en van de presentaties van @Marius en @ElMarcos. Ik ben zeker een aantal mensen vergeten, maar ook die stukken volg ik met veel plezier (al reageer ik de laatste tijd iets minder). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 29, 2021 Share Gepost December 29, 2021 @Nummerke10 krijgt mijn stem ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost December 29, 2021 Share Gepost December 29, 2021 Ik ga voor @Fantasy maar zoals @Titan zegt, er zijn heel veel goede opties om uit te kiezen. @timpy00 heeft een mooie invalshoek gekozen, de presentatie van @delichris is altijd strak, @MNie spreidt zijn winkansen en de updates van @Kyrill zitten vol chaos en passie en zo kan ik nog wel even doorgaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost December 29, 2021 Share Gepost December 29, 2021 [FM22] BFC Dynamo - Blik op de Toekomst van @Nummerke10 krijgt mijn stem ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 29, 2021 Share Gepost December 29, 2021 (edited) Ik vind keuze dit keer een weelde. @Nummerke10met zijn femonale Dynamo prestaties vanuit kelders van Duitsland naar CL. En bijvoorbeeld ook @MNie met Changing Football of @mattihamstramet IVAR en Feyenoord. Uiteindelijk ga ik met mijn stem voor @timpy00"Daar waar het leven niet is " van Timpy00 Mij meest aanspreekt als zelf dichter/schrijver. Edited December 29, 2021 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost December 29, 2021 Share Gepost December 29, 2021 Ik denk dat wij de winnaar al uit kunnen roepen, want @Nummerke10 krijgt ook mijn stem. Om in zijn eigen grappen te blijven, ik "Gunn" het hem wel. Prachtige prestaties, prachtig verhaal en prachtige manier van presenteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 29, 2021 Share Gepost December 29, 2021 Ik stem op Magnus Dream van @Fantasy Verder denk ik dat we een hele hoop verschillende stijlen hebben en is er erg veel kwaliteit aanwezig op het forum, wat het alleen maar leuk maakt om zowel te volgen als om zelf een goede bijdrage daaraan te leveren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost December 29, 2021 Share Gepost December 29, 2021 14 minuten geleden zei timpy00: Ik stem op Magnus Dream van @Fantasy Verder denk ik dat we een hele hoop verschillende stijlen hebben en is er erg veel kwaliteit aanwezig op het forum, wat het alleen maar leuk maakt om zowel te volgen als om zelf een goede bijdrage daaraan te leveren. Die verschillende stijlen maakt het idd erg leuk. Wat ik wel mis, maar dat is ook erg lastig om te doen is meer in game statistieken/tactieken uitwerking. Op SIGAMES heb je een paar die daar erg sterk in zijn. Mijn stem voor deze maand is voor @Fantasy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost December 29, 2021 Share Gepost December 29, 2021 Wat een niveau weer deze maand, heerlijk om al die novelles te volgen. Mijn stem gaat naar @Nummerke10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KayDeManaager Gepost December 29, 2021 Share Gepost December 29, 2021 Ook mijn stem gaat naar welk nummerke ook alweer? @Nummerke10 natuurlijk met zijn novelle/verhaal over Dynamo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 30, 2021 Share Gepost December 30, 2021 Mijn stem gaat naar @mattihamstra met Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost December 30, 2021 Share Gepost December 30, 2021 Mijn stem gaat naar @Marius bij Union. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 30, 2021 Share Gepost December 30, 2021 Mijn stem voor deze maand gaat naar @Fantasy met Magnus Dream. Het was ook deze maand weer moeilijk kiezen, want ook @MNie, @Nummerke10, @Marius en @timpy00 waren goede kanshebbers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost December 31, 2021 Share Gepost December 31, 2021 Mijn stem gaat deze keer naar @Nummerke10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DavyPeeters Gepost January 1 Share Gepost January 1 Ik geef mijn stem met veel plezier aan @Fantasy voor zijn avontuur in Ijsland! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost January 1 Share Gepost January 1 Lastig, lastig, lastig... Erg veel goede verhalen momenteel, maar nu gaat mijn stem naar @Nummerke10. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 1 Author Share Gepost January 1 Gefeliciteerd @Nummerke10!! Met recht en rede mag jij de IDS in handen nemen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost January 1 Share Gepost January 1 Dat is nog eens een lekkere manier om het nieuwe jaar in te gaan! Bedankt aan iedereen die op me gestemd heeft, er zijn ontzettend veel leuke verhalen dus dat maakt het extra leuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts