ElMarcos Gepost January 14 Share Gepost January 14 Na een moeizame start pak je zes belangrijke punten al had je wellicht op meer gehoopt tegen Southampton. Ook in de beker doe je lekker mee. Al lijkt Liverpool op voorhand een maatje te groot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost January 14 Share Gepost January 14 2 belangrijke zeges. En in de Carabao Cup vlot het ook goed tot nu toe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost January 14 Share Gepost January 14 2 belangrijke zeges, hierdoor heb je wat ademruimte gekregen. Zware loting in de Carabao Cup, hopen dat zij met een B team komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattihamstra Gepost January 15 Share Gepost January 15 Hoppa! Gewoon de punten gepakt in de wedstrijden dat het moest en daarmee gelijk een gaatje naar onderen te pakken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost January 17 Author Share Gepost January 17 Helaas kom ik er net achter dat ik bij een flink aantal updates diverse screenshots niet gemaakt heb, waarvoor voor mij het plezier van deze novelle wel weg is. Niet getreurd, want ik heb natuurlijk nog een andere novelle lopen, maar het betekent voor mij wel dat het plezier van deze weg is. Dat terwijl het behoorlijk verliep tijdens deze game. Daarom toon ik hieronder nog wat screenshots die ik wel heb. In de Premier League speelde wij een degelijk tweede seizoen, waardoor wij op een hele knappe 11 plaats eindigde, waarbij wel vermeld moet worden dat het gat naar beneden wederom heel klein was en naar boven heel groot. Na dit seizoen volgende een overname van de club, waarbij er een interne promotie plaatsvond. Ik mocht aanblijven bij de club. De transferperiode van seizoen 3 toonde mijn ambities, want de aankopen die naar de club kwamen zouden nooit realistisch zijn, maar het is natuurlijk FM. Zo kwam als eerste Declan Rice naar de club, gevolgd door Troy Parrott en doelman Alban Lafont. Met deze spelers bij de selectie konden wij weer een stap maken en zo stonden wij halverwege het seizoen op een 9e plaats. Zoals gezegd baal ik enorm dat ik de updates niet goed heb neergezet, waardoor ik het plezier ben kwijtgeraakt in deze game. Hiermee stop ik dan ook deze novelle, maar plezier is natuurlijk het belangrijkste. Excuses voor de mede MU-ers die deze novelle met plezier volgde, waarvoor natuurlijk mijn dank! Antwoorden op reacties @FC Bruges @x_k03k13_x @RubenS2 @Mordurette @Jotew @Thymen @Whitewolf345 @Mathijs92 @Fantasy @John Terry 2.0 @FlyD @komodo25 @timpy00 @Glenn08 @toivonen @rich ruzzian @MarcFM1993 @Kyrill @ElMarcos @delichris @Nummerke10 @Marius @glennix @Titan @mattihamstra @DGremlin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 17 Share Gepost January 17 Jammer, maar soms zijn er van die zaken die je niet in de hand hebt. Vond dit verhaal heel erg interessant om te volgen omdat de clubkeuze wat atypisch was, en ook de prestaties heel erg opbouwend waren. Je voelde dat de club langzaam maar gestaag aan de weg omhoog aan het bouwen was. Zo zag je in seizoen 2 een verbetering, en ook in seizoen 3 was je goed op weg om nog beter te doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost January 17 Share Gepost January 17 Die transfers van seizoen 3 beloofden wel heel veel. Vooral dat Rice voor jou koos. Jammer inderdaad dat het niet doorgaat maar je hebt met AC Milan en/of andere clubs nog een wereld te veroveren in je andere game. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 17 Share Gepost January 17 Een goed seizoen gedraaid hoor en ook lekker begonnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost January 17 Share Gepost January 17 Een fijne laatste update, logisch dat je het plezier nu ook kwijt bent en goed dat je dan snel dat besluit kunt nemen. Nu vol voor de CL-winst met Milan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost January 17 Share Gepost January 17 Jammer om zo de novelle te beëindigen. Prima Norwich in de middenmoot geparkeerd en nadien knap versterkt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost January 17 Share Gepost January 17 Zonde dat je de novelle zo moet eindigen, maar soms loop je hier (helaas) tegenaan. Je was mooi op weg met de club. De geleidelijke stappen vooruit vond ik ook mooi. Je andere novelle blijf ik zeker volgen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 17 Share Gepost January 17 Jammer dat het eindigt maar je moet doen wat voor jou beste voelt en is. Ik begrijp het wel iig. Gezien ik vaak ook geen plezier meer heb in een save m.n Arsenal... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost January 21 Share Gepost January 21 Lees deze nu pas, jammer dat het verhaal met Norwich weer stopt. Maar nu volle focus op Changing Football! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts