Geplaatst 26 december 20213 jr. Goedemorgen allen, Het is erg lang geleden, maar ik wil toch weer een verhaal gaan maken hier op het forum. Zo wil ik een banner toevoegen en overige afbeeldingen tussen de teksten door. Ik kan heel simpel bestanden toevoegen die dan onderaan een verhaal staan, maar liefst zal ik ze in een url bestand tussen de teksten willen plaatsen. Hoe werkt dit ook alweer en is het mogelijk voordat je iets plaatst, om te kijken hoe hij eruit ziet als voorbeeld? Alvast dank voor jullie reactie. Fijne 2e kerstdag
Geplaatst 26 december 20213 jr. Dat kan zeker. Door op onderstaand knopje te drukken krijg je een klikbare URL in je tekst. Zoals dit bedoel je?
Geplaatst 26 december 20213 jr. Auteur 31 minuten geleden zei Fantasy: Dat kan zeker. Door op onderstaand knopje te drukken krijg je een klikbare URL in je tekst. Zoals dit bedoel je? Dankjewel voor je Reactie. Inderdaad zo, maar ook dat je direct de afbeelding ziet en daaronder weer door kan gaan met tekst
Geplaatst 26 december 20213 jr. 54 minuten geleden zei Bierhof: Dankjewel voor je Reactie. Inderdaad zo, maar ook dat je direct de afbeelding ziet en daaronder weer door kan gaan met tekst Afbeeldingen in de tekst toevoegen, dat kan simpelweg door de afbeelding te kopiëren en te plakken. Of anders via ‘Klik om bestanden te kiezen’ en dan de betreffende afbeelding te selecteren.
Geplaatst 27 december 20213 jr. Auteur Op 26-12-2021 om 13:57 zei Fantasy: Afbeeldingen in de tekst toevoegen, dat kan simpelweg door de afbeelding te kopiëren en te plakken. Of anders via ‘Klik om bestanden te kiezen’ en dan de betreffende afbeelding te selecteren. Dankjewel voor je hulp Wij gaan het gelijk proberen