Jump to content

[FM22][LLM] Owned by the fans

delichris
 Share

Recommended Posts

61c0b91f8ea32-fcumbannerFM22.png

Seizoen 2022 - 2023

We zijn in mijn ogen goed begonnen aan het seizoen en dat moeten wij nu in September doortrekken. Ik merk namelijk dat wij gewoon bovenin moeten meedraaien. Daar hebben wij het team voor en zeker het stadion. Ik heb 300 seizoenkaarten meer verkocht dan vorig seizoen dus dat is wel lekker. Ik ben blij  dat de club goed groeit en dat is gewoon lekker. Maar voor nu moeten wij zien dat we op het veld ook gaan presteren en dat moet nu gaan gebeuren. We spelen vier competitiewedstrijden en een wedstrijd voor de FA Cup. In de competitie spelen wij tegen Kettering Town, Hereford, Brackley Town en Southport. In de FA Cup spelen wij tegen Farsley Celtic.

Kettering Town - FC United National League North

61cd833ed2f19-ketteringunitedcomp.png

Farsely Celtic - FC United FA Cup

61cd834b5977b-2ekwalifacup.png

September

61cd835ddf70d-september.png

Stand National League North

61cd836fcf142-stand.png

Loting FA Cup

61cd83821a6d0-lotingfacup.png

Overzicht manager

61cd83938dde8-overzicht.png

Financiën

61cd83a29508d-financien.png

Antwoorden op posts van users

@MNie We zijn inderdaad goed gestart en nu kijken hoelang wij dit gaan volhouden.

@Titan Ik vind dat een lange voorbereiding goed is voor de conditie. En dat merk ik later in het seizoen weer. 

@Marius Een stevige voorbereiding betekent voor mij een sterk seizoen. Want de conditie is dan heel goed van de selectie en daar pluk ik wel de vruchten van af.

@komodo25 We hebben het goed voor elkaar op dit moment.

@DGremlin Ik heb niets te klagen over onze start. Nu moeten wij deze lijn doortrekken.

@Kyrill @mattihamstra @John Terry 2.0 @ElMarcos @timpy00 @Nummerke10  @Copywriter @x_k03k13_x @Glenn08 @Jotew @Mordurette 

Seizoen 2022 - 2023

Als je vakantie hebt is het een voordeel om lekker veel te gamen en op de achtergrond de Top2000. Ingame ben ik net begonnen aan mijn derde seizoen, maar hier zit ik nog maar in mijn tweede seizoen. 

Ik heb ook een nieuwe verdediger gehaald. Deze speler is gewoon een heuse international dames en heren. Ja ja ik heb het over de welbekende Greenidge. Hij komt uit voor Grenada en kan zowel als linksback als centraal achterin uit de voeten. De man komt transfervrij naar ons toe. Wordt er dan ook gevoetbald deze periode ja zeker. We spelen namelijk tegen Braintree Town, Radcliffe voor de FA Cup. Stratford, St, Albans City, Boston United de club van @Jotew, York City en Alfreton Town voor de competitie.

Aankoop Greenidge

61cddb1ba770f-greenidge.png

Braintree Town - FC United FA Cup

61cddb3058dab-3ekwalifacup.png

Radcliffe - FC United FA Cup

61cddb3b9b684-4ekwalifacup.png

Oktober

61cddb566a637-oktober.png

61cddb632ca8d-stand.png

Loting FA Cup

En weer een uitwedstrijd. Deze campagne tot nu toe geen thuiswedstrijd gehad.

61cddb76a9ef4-lotingfacupeersteronde.png

Overzicht manager

61cddb8690e65-overzicht.png

Financiën

61cddba962b7d-financien.png

@MNie Dat gaat nog wel even duren hoor. United is mijlenver van ons verwijderd.

@mattihamstra Directe promotie zou mooi zijn, maar ik mik op de play-offs.

@DGremlin We mogen meedoen bovenin, maar het seizoen is nog lang.

@Titan We doen het goed en meedoen bovenin is wel heel erg fijn voor ons.

@Nummerke10 Er wordt wel eens gezegd dat je snel door kan stomen en we zijn nu goed bezig. Financieël doen we het heel erg lekker.

@Kyrill Ik heb niets te klagen omtrent onze uitslagen.

@Marius Het zou mooi zijn als het een back to back wordt uiteraard, maar ik reken mij nog niet rijk.

@komodo25 @John Terry 2.0 @ElMarcos @timpy00 @Copywriter 

@x_k03k13_x @Glenn08 @Jotew @Mordurette 

Seizoen 2022 - 2023

We gaan ook op deze laatste dag van het jaar lekker updaten en wees niet getreurd lieve volgers van me. Papa komt met nog een update vandaag. Maar nu eerst maar even November posten. Ook deze maand komen twee spelers ons versterken. Weer heb ik een international kunnen strikken. Bowry is een centrale verdediger en komt uit Antigua en Barbuda. Hij is uiteraard transfervrij gekomen. En ik heb Liam Waldock transfervrij gehaald. Hij is een middenvelder. Het enige wat nog ontbreekt is een spits. Ik gok er maar op dat mijn spits blessurevrij blijft de rest van het seizoen.

In de maand November spelen wij maar liefst acht wedstrijden. Zes voor de competitie en onze tegenstanders zijn Guiseley, AFC Flyde, Farsley Celtic, Oxford City, Chester en Tamworth. In de FA Cup spelen wij tegen Gillingham. In de tweede ronde van de FA Trophy spelen wij tegen Guiseley.

Transfers in

61cec1eb90254-bowry.png

61cec1f774037-waldock.png

Gillingham- FC United FA Cup

61cec2069065b-gillinghamunitedfacup1.png

61cec215da8f4-gillinghamunitedfacup2.png

Guiseley - FC United FA Trophy

61cec232a77e0-guiseleyunitedfatrophy.png

November

61cec241aca62-november.png

61cec2d05b587-stand.png

Loting FA Trophy

61cec2e05d6da-lotingfatrophy.png

Overzicht manager

61cec2f33203b-overzicht.png

Financiën

61cec3071e663-financien.png

@MNie Ik had niet verwacht dat wij het zo goed zouden gaan doen. Ik ben tevreden met de nieuwe aankoop.

@Kyrill We hebben het goed voor elkaar en dan gaan de resultaten ook komen.

@Marius Het was ook een hele mooie reeks van ons en ook hier zijn we misschien wel het sterkste team in de competitie.

@Titan Ik baalde er wel van, want steeds uitspelen is ook niet top. Ik denk wel dat de eerste ronde ons eindstation is.

@mattihamstra @DGremlin @Nummerke10 

@komodo25 @John Terry 2.0 @ElMarcos @timpy00 @Copywriter 

@x_k03k13_x @Glenn08 @Jotew @Mordurette 

Seizoen 2022 - 2023

Zo dit wordt mijn laatste update van dit jaar en daarom wil ik jullie mijn lieve volgers alvast de beste wensen geven voor 2022. Dat het voor iedereen een mooi jaar gaat worden. 

En dan de update. We spelen zes wedstrijden. Vijf competitiewedstrijden en daarin zijn onze tegenstanders Gloucester City, Kidderminster Harriers, Brackley Town, Spennymoor Town en Southport. En in de FA Trophy treffen we AFC Flyde. Leuke tegenstanders en sommigen kende ik niet eens.

AFC Flyde- FC United FA Trophy

61cf17a505dce-flydeunitedfatrophy.png

December

61cf17b0aca3b-december.png

61cf17bec5e22-stand.png

Loting FA Trophy

61cf17cc95cc7-lotingfatrophy.png

Overzicht manager

61cf17ee0c4d5-overzicht.png

Financiën

61cf1804ee222-financien.png

@Titan Ik baalde van de wedstrijd in de FA Cup, maar we staan eerste en dat moeten wij nu zien te behouden.

@Marius Ze speelden ook twee niveaus hoger dan ons en dan is het krachtverschil groot.

@timpy00 Dat krijg je als je vakantie hebt. Ik ben zelfs al in het nieuwe seizoen. Kan je nagaan hoe snel het gaat.

@MNie Ik durf nog niet te spreken over promotie. Puur omdat we nog maar in december zitten.

@mattihamstra Het gaat lekker, maar we moeten waken voor gemakzucht. 

@Kyrill @DGremlin @Nummerke10 @komodo25 @John Terry 2.0 @ElMarcos @Copywriter @x_k03k13_x @Glenn08 @Jotew @Mordurette @Elano @jordy_aswhb1 @DavyPeeters @larrie @Fantasy