Jump to content

[FM22][LLM] Owned by the fans

delichris
 Share

Recommended Posts

61c0b91f8ea32-fcumbannerFM22.png

Seizoen 2021 - 2022

Ik sta in mijn eerste bekerfinale met de club en ik moest zeggen wij zijn de huizen hoge favoriet om deze beker te winnen. Lancaster City is lager als ons geklasseerd en daarom zijn wij gewoon de favoriet. En we moeten dit nu waar zien te maken. We spelen in een kleiner stadion en helaas niet op Wembley. Wie weet komen wij daar ooit in de toekomst terecht. Maar voor nu eerst maar eens de Integro League Cup. We zullen ook volgend seizoen deze beker niet meer spelen dus als wij deze willen winnen dan moet het nu gebeuren.

Aankondiging Integro League Cup

61cadb47bdbba-aankondigingintegroleaguec

Road to the final FC United

61cadb5a179a9-roadtothefinalunited.png

Road to the final Lancaster City

61cadb720924b-roadtothefinallancaster.pn

Teamnieuws

61cadb840c294-teamnieuws.png

Finale Integro League Cup

61cadb924e07b-finale.png

61cadbb5e7557-winst1.png

61cadbc269bce-winst2.png

61cadbdbde7da-winst3.png

Antwoorden op posts van users

@MNie We hebben een zware strijd gehad met South Shields. Gelukkig trokken wij aan het langste eind.

@Nummerke10 Er komen nog meer en zwaardere stappen ben ik bang voor.

@timpy00 Kampioen worden was mijn doelstelling. Want dan heb je geen stress om de play-offs.

@Copywriter De titel is gelukkig binnen. Het zou mooi zijn als de dubbel gepakt gaat worden.

@x_k03k13_x Ik ben blij met de titel en wie weet komt er een dubbel.

@Marius South Shields hield ons goed bij. Gelukkig konden wij hem over de streep trekken.

@ElMarcos Elke misstap kon meteen fataal zijn en gelukkig wisten wij de titel te gaan pakken.

@Kyrill Dankje. Nu zien of wij de beker ook kunnen pakken.

@DGremlin Dankje. Het was een mooi seizoen tot op heden.

@Glenn08 @Jotew @Mordurette @Titan @mattihamstra @Elano @jordy_aswhb1 @DavyPeeters @Copywriter @larrie @Fantasy

Seizoen 2021 - 2022

Het seizoen zit er op en we gaan gelukkig een divisie hoger spelen. Dit wordt niet de gebruikelijke overzicht wat jullie gewend zijn van mij. Het zal een kleinere update zijn dan anders.

Mijn profiel

61cb4e9e324fb-profiel.png

Terugblik

61cb4ea82ab3d-terugblik.png

Statistieken

61cb4eb7a0ba2-statistieken.png

Spelersprijzen

61cb4ecb5a104-spelersprijzen1.png

61cb4edf13ec7-spelersprijzen2.png

@MNie Het is leuk om het seizoen af te sluiten met twee prijzen. Ik zal slim moeten handelen komende zomer.

@Kyrill Dankje.

@DGremlin Ik hoop meteen de laatste keer dat wij deze beker gewonnen hebben.

@Marius Deze prijs winnen is leuk voor de prijzenkast, maar verder ook niet.

@ElMarcos Dankje. Het is altijd leuk om een prijs te pakken.

@Nummerke10 @timpy00 @Copywriter @x_k03k13_x @Glenn08 @Jotew @Mordurette @Titan @mattihamstra @Elano @jordy_aswhb1 @DavyPeeters @Copywriter @larrie @Fantasy

Seizoen 2022 - 2023

Het was toch een goed seizoen geweest en nu mogen wij laten zien wat we op een hoger niveau kunnen en ik moet zeggen dat wij toch erin moeten blijven. FC United speelde twee seizoenen geleden nog in deze competitie en daarom waren wij ook aan onze stand verplicht om kampioen te worden. Voor dit seizoen kreeg ik aan transferbudget 40k. Ik heb besloten om dit allemaal in het salaris te drukken. Zo kan ik transfervrije spelers halen en er hopelijk ooit iets aan winst te krijgen. 

Ik ga nu eerst beginnen met de transfers. Uiteraard komen de uitgaande aan bod. Michael Potts was onze aanvoerder vorig seizoen, maar ik vind hem niet goed genoeg meer en hij vertrekt gratis naar Altrincham. De tweede en laatste die gaat is Paul Ennis. Hij vertrekt ook gratis naar Leamington.

En dan nu onze inkomende transfers. We verwelkomen zeven nieuwe spelers. De eerste is Matthew Kilgallon. Hij komt transfervrij over en is een centrale verdediger. Hij is 38 jaar en heeft bij veel clubs gespeeld op verschillende niveaus. Hij is voor nu gehaald voor de basis. Nummer twee is Florian Guimdo-Tsaguim. Hij is mijn nieuwe spits. Hij heeft gespeeld bij Kings Lynn Town en Wisbech. De derde speler is Oliver Lombard. Hij is ook transfervrij gehaald en heeft zijn opleiding genoten bij Preston North End. Ik weet niet of @Nummerke10 hem kent. Maar hij wordt mijn reserve keeper. En de vierde speler is Brandon Cover. Ook hij is transfervrij gehaald. Hij wordt mijn nieuwe aanvallende middenvelder. Hij komt uit de opleiding van Leicester City. Nummer vijf is Michael Agboola. Hij is een centrale verdediger en komt ook transfervrij naar ons toe. Hij heeft voornamelijk in de opleiding van Wolves gezeten. De zesde speler komt ook transfervrij over en dat is Jack Young. Misschien ben ik op deze transfer wel het trotst. Hij is een centrale middenvelder en voor ons niveau echt een klasbak. Hij zat in de opleiding van Newcastle United. De zevende en laatste speler is Diego de Girolamo en ook hij is transfervrij gehaald. Hij is een linker winger en kan ook in de spits spelen. Hij heeft ook bij veel clubs gespeeld en op verschillende niveaus.  Leuke spelers gehaald en ik denk dat wij een stuk sterker zijn geworden.

Ik heb ook eindelijk moederclub. De keus is gevallen op Port Vale. Nou ja keus. Ze waren het enige team wat als aanbeveling kwam. Ik krijg geen geld en kan spelers lenen, maar ik zie voor als nog geen enkele speler die ik goed genoeg acht voor ons. En ik mocht weer bij het bestuur komen. Ze wilden mijn contract openbreken en verlengen met één jaar. Hier ben ik erg blij mee en heb deze uiteraard meteen getekend.

Nieuw contract

61cc2b269d8e3-nieuwcontract.png

Moederclub

61cc2b31b1eff-samenwerkingportvale.png

Doelstellingen

61cc2b5a896ac-doelstellingen.png

Transfers uit

61cc2b6ca739e-transfersuit.png

Transfers in

61cc2b893565d-transfersin.png

Spoiler

61cc2b965241a-kilgallon1.png

61cc2ba83b13e-tsaguim2.png

61cc2bc0c9ced-lombard3.png

61cc2bd415b3d-cover4.png

61cc2be9eae56-agboola5.png

61cc2c01de0e7-young6.png

61cc2c1222067-degirolamo7.png

Selectie FC United of Manchester

61cc2c20489c9-selectie.png

@MNie Het kwam omdat veel screens niet kwamen en dan kies ik degene uit die wel komen.

@komodo25 We hebben een geweldig seizoen gespeeld.

@mattihamstra Dit was een geweldig seizoen voor ons en nu kijken wat we kunnen op een niveau hoger.

@John Terry 2.0 Het was gewoon een heel goed seizoen. Veel geld verdient met de FA Cup en FA Trophy en twee mooie prijzen gepakt.

@ElMarcos Ik kon veel screens niet maken omdat ze niet kwamen. Misschien in het nieuwe seizoen wel.

@timpy00 Ik ben ook erg benieuwd hoe we het gaan doen en het was een mooi seizoen.

@Kyrill @DGremlin @Marius @Nummerke10  @Copywriter @x_k03k13_x @Glenn08 @Jotew @Mordurette @Titan @Elano @jordy_aswhb1 @DavyPeeters @larrie @Fantasy

Onbekende namen voor mij, maar met de kennis die ik heb van jouw transferbeleid zullen het allemaal goede spelers voor dit niveau zijn. Goed nieuws ook dat je een moederclub hebt gevonden, waar je hopelijk van kan profiteren. Duidelijk ook dat je deze transfervrije spelers haalt met het oog op winst in de toekomst. Wat daar een 38 jarige tussen doet vraag ik mij dan af, maar die zal dan puur vanwege zijn kwaliteiten gehaald zijn.

Seizoen 2022 - 2023

Een nieuw seizoen en dan ook nieuwe kansen. Ik speel veel thuiswedstrijden om zo geld te krijgen en de uitwedstrijden in de voorbereiding zijn gedaan ivm het geld wat ik krijg. Iedere pond is er één. Ik ben van mening dat de voorbereiding goed is geweest en nu mag het seizoen gaan beginnen voor ons. We spelen eerst tegen South Shields. Ja dat is die club die tweede werd bij ons en via de play-offs ook door zijn. Daarna spelen wij tegen Chorley en FC Halifax Town. Ik weet totaal niet waar we staan. Dat zullen de eerste maanden gaan uitwijzen. Ik heb er in ieder geval zin in.

Voorbereiding

61cc88636c0ec-voorbereiding.png

South Shields - FC United National League North

61cc886b3b073-shieldsunited.png

Augustus

61cc887738026-augustus.png

Stand National League North

61cc888c2e1d8-stand.png

Overzicht manager

61cc8899ebd1f-overzicht.png

Financiën

61cc88a94aa9e-financien.png

@Kyrill Dankje vriend.

@MNie Voor mij ook onbekende namen hoor. Ik heb de spelers op gevoel gehaald en voor de positie waar ik ze in nodig had. Die 38 jarige is gehaald vanwege zijn ervaring. En de samenwerking met Port Vale moet zich nog uitwijzen.

@Titan Om eerlijk te zijn ik heb nog geen idee. Ik zie wel hoe het gaat lopen. Ik hoop wel dat ik met eigen talen ver kan komen. En ik zal er niet aan ontkomen om ook met geld te gooien als dat moet, maar eerst maar eens zien de EFL te halen.

@mattihamstra Dat hoop ik ook, want dan doen we het goed.

@Marius En dat mag toch ook wel, want ik wil zo snel mogelijk weer omhoog.

@komodo25 Daar ben ik zelf ook erg benieuwd naar.

@John Terry 2.0 @ElMarcos @timpy00 @DGremlin @Nummerke10  @Copywriter @x_k03k13_x @Glenn08 @Jotew @Mordurette @Titan @Elano @jordy_aswhb1 @DavyPeeters @larrie @Fantasy