ElMarcos Gepost December 27, 2021 Share Gepost December 27, 2021 Gefeliciteerd met de titel! Het was wel echt een two horse race zeg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 27, 2021 Share Gepost December 27, 2021 Gefeliciteerd met de titel!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost December 28, 2021 Share Gepost December 28, 2021 Proficiat met de titel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 28, 2021 Author Share Gepost December 28, 2021 Seizoen 2021 - 2022 Ik sta in mijn eerste bekerfinale met de club en ik moest zeggen wij zijn de huizen hoge favoriet om deze beker te winnen. Lancaster City is lager als ons geklasseerd en daarom zijn wij gewoon de favoriet. En we moeten dit nu waar zien te maken. We spelen in een kleiner stadion en helaas niet op Wembley. Wie weet komen wij daar ooit in de toekomst terecht. Maar voor nu eerst maar eens de Integro League Cup. We zullen ook volgend seizoen deze beker niet meer spelen dus als wij deze willen winnen dan moet het nu gebeuren. Aankondiging Integro League Cup Road to the final FC United Road to the final Lancaster City Teamnieuws Finale Integro League Cup Antwoorden op posts van users @MNie We hebben een zware strijd gehad met South Shields. Gelukkig trokken wij aan het langste eind. @Nummerke10 Er komen nog meer en zwaardere stappen ben ik bang voor. @timpy00 Kampioen worden was mijn doelstelling. Want dan heb je geen stress om de play-offs. @Copywriter De titel is gelukkig binnen. Het zou mooi zijn als de dubbel gepakt gaat worden. @x_k03k13_x Ik ben blij met de titel en wie weet komt er een dubbel. @Marius South Shields hield ons goed bij. Gelukkig konden wij hem over de streep trekken. @ElMarcos Elke misstap kon meteen fataal zijn en gelukkig wisten wij de titel te gaan pakken. @Kyrill Dankje. Nu zien of wij de beker ook kunnen pakken. @DGremlin Dankje. Het was een mooi seizoen tot op heden. @Glenn08 @Jotew @Mordurette @Titan @mattihamstra @Elano @jordy_aswhb1 @DavyPeeters @Copywriter @larrie @Fantasy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost December 28, 2021 Share Gepost December 28, 2021 Mooie prijs weer gepakt, gefeliciteerd. Nu kijken naar het volgende seizoen en hoe je de ploeg kan versterken. Ik ben benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 28, 2021 Share Gepost December 28, 2021 Gefeliciteerd met de prijs! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost December 28, 2021 Share Gepost December 28, 2021 Op overtuigende manier de beker gepakt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost December 28, 2021 Share Gepost December 28, 2021 Hopla, mooi om meteen ook een bekertornooi te winnen! Zeker op zo'n manier! Felicitaties! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 28, 2021 Share Gepost December 28, 2021 Gefeliciteerd met het winnen van de beker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 28, 2021 Author Share Gepost December 28, 2021 Seizoen 2021 - 2022 Het seizoen zit er op en we gaan gelukkig een divisie hoger spelen. Dit wordt niet de gebruikelijke overzicht wat jullie gewend zijn van mij. Het zal een kleinere update zijn dan anders. Mijn profiel Terugblik Statistieken Spelersprijzen Antwoorden op posts van users @MNie Het is leuk om het seizoen af te sluiten met twee prijzen. Ik zal slim moeten handelen komende zomer. @Kyrill Dankje. @DGremlin Ik hoop meteen de laatste keer dat wij deze beker gewonnen hebben. @Marius Deze prijs winnen is leuk voor de prijzenkast, maar verder ook niet. @ElMarcos Dankje. Het is altijd leuk om een prijs te pakken. @Nummerke10 @timpy00 @Copywriter @x_k03k13_x @Glenn08 @Jotew @Mordurette @Titan @mattihamstra @Elano @jordy_aswhb1 @DavyPeeters @Copywriter @larrie @Fantasy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost December 28, 2021 Share Gepost December 28, 2021 Leuk overzicht inderdaad niet wat we gewend zijn maar vernieuwingen zijn altijd welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 28, 2021 Share Gepost December 28, 2021 Gefeliciteerd met de titel en de 1e beker. Heerlijk seizoen hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattihamstra Gepost December 28, 2021 Share Gepost December 28, 2021 Titel , beker het is me toch een mooi 1e seizoen geweest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Terry 2.0 Gepost December 28, 2021 Share Gepost December 28, 2021 Pakken wat er te pakken valt :-) mooi zo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 28, 2021 Share Gepost December 28, 2021 Een mooi overzicht van het seizoen. Anders dan wij gewend zijn, maar nog altijd fijn om te lezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 29, 2021 Share Gepost December 29, 2021 Mooi overzicht en gefeliciteerd met je tweede prijs van het seizoen. Benieuwd hoe je het een niveautje hoger gaat doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 29, 2021 Author Share Gepost December 29, 2021 Seizoen 2022 - 2023 Het was toch een goed seizoen geweest en nu mogen wij laten zien wat we op een hoger niveau kunnen en ik moet zeggen dat wij toch erin moeten blijven. FC United speelde twee seizoenen geleden nog in deze competitie en daarom waren wij ook aan onze stand verplicht om kampioen te worden. Voor dit seizoen kreeg ik aan transferbudget 40k. Ik heb besloten om dit allemaal in het salaris te drukken. Zo kan ik transfervrije spelers halen en er hopelijk ooit iets aan winst te krijgen. Ik ga nu eerst beginnen met de transfers. Uiteraard komen de uitgaande aan bod. Michael Potts was onze aanvoerder vorig seizoen, maar ik vind hem niet goed genoeg meer en hij vertrekt gratis naar Altrincham. De tweede en laatste die gaat is Paul Ennis. Hij vertrekt ook gratis naar Leamington. En dan nu onze inkomende transfers. We verwelkomen zeven nieuwe spelers. De eerste is Matthew Kilgallon. Hij komt transfervrij over en is een centrale verdediger. Hij is 38 jaar en heeft bij veel clubs gespeeld op verschillende niveaus. Hij is voor nu gehaald voor de basis. Nummer twee is Florian Guimdo-Tsaguim. Hij is mijn nieuwe spits. Hij heeft gespeeld bij Kings Lynn Town en Wisbech. De derde speler is Oliver Lombard. Hij is ook transfervrij gehaald en heeft zijn opleiding genoten bij Preston North End. Ik weet niet of @Nummerke10 hem kent. Maar hij wordt mijn reserve keeper. En de vierde speler is Brandon Cover. Ook hij is transfervrij gehaald. Hij wordt mijn nieuwe aanvallende middenvelder. Hij komt uit de opleiding van Leicester City. Nummer vijf is Michael Agboola. Hij is een centrale verdediger en komt ook transfervrij naar ons toe. Hij heeft voornamelijk in de opleiding van Wolves gezeten. De zesde speler komt ook transfervrij over en dat is Jack Young. Misschien ben ik op deze transfer wel het trotst. Hij is een centrale middenvelder en voor ons niveau echt een klasbak. Hij zat in de opleiding van Newcastle United. De zevende en laatste speler is Diego de Girolamo en ook hij is transfervrij gehaald. Hij is een linker winger en kan ook in de spits spelen. Hij heeft ook bij veel clubs gespeeld en op verschillende niveaus. Leuke spelers gehaald en ik denk dat wij een stuk sterker zijn geworden. Ik heb ook eindelijk moederclub. De keus is gevallen op Port Vale. Nou ja keus. Ze waren het enige team wat als aanbeveling kwam. Ik krijg geen geld en kan spelers lenen, maar ik zie voor als nog geen enkele speler die ik goed genoeg acht voor ons. En ik mocht weer bij het bestuur komen. Ze wilden mijn contract openbreken en verlengen met één jaar. Hier ben ik erg blij mee en heb deze uiteraard meteen getekend. Nieuw contract Moederclub Doelstellingen Transfers uit Transfers in Spoiler Selectie FC United of Manchester Antwoorden op posts van users @MNie Het kwam omdat veel screens niet kwamen en dan kies ik degene uit die wel komen. @komodo25 We hebben een geweldig seizoen gespeeld. @mattihamstra Dit was een geweldig seizoen voor ons en nu kijken wat we kunnen op een niveau hoger. @John Terry 2.0 Het was gewoon een heel goed seizoen. Veel geld verdient met de FA Cup en FA Trophy en twee mooie prijzen gepakt. @ElMarcos Ik kon veel screens niet maken omdat ze niet kwamen. Misschien in het nieuwe seizoen wel. @timpy00 Ik ben ook erg benieuwd hoe we het gaan doen en het was een mooi seizoen. @Kyrill @DGremlin @Marius @Nummerke10 @Copywriter @x_k03k13_x @Glenn08 @Jotew @Mordurette @Titan @Elano @jordy_aswhb1 @DavyPeeters @larrie @Fantasy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 29, 2021 Share Gepost December 29, 2021 Mooie update Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost December 29, 2021 Share Gepost December 29, 2021 Onbekende namen voor mij, maar met de kennis die ik heb van jouw transferbeleid zullen het allemaal goede spelers voor dit niveau zijn. Goed nieuws ook dat je een moederclub hebt gevonden, waar je hopelijk van kan profiteren. Duidelijk ook dat je deze transfervrije spelers haalt met het oog op winst in de toekomst. Wat daar een 38 jarige tussen doet vraag ik mij dan af, maar die zal dan puur vanwege zijn kwaliteiten gehaald zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost December 29, 2021 Share Gepost December 29, 2021 Klaar voor de start! Speel je deze game eigenlijk nog vanuit een andere filosofie (minder commercieel/minder het geld laten leiden zoals bij het grote United), of ga je ervoor zo snel mogelijk de grote broer voorbij te streven? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattihamstra Gepost December 29, 2021 Share Gepost December 29, 2021 Hopen dat je een mooi seizoen kunt draaien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost December 29, 2021 Share Gepost December 29, 2021 Met een aantal nieuwe namen lijk je in ieder geval toch weer wat sterker voor een niveau hoger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 29, 2021 Share Gepost December 29, 2021 Prima versterkt. Benieuwd wat je dit seizoen kunt laten zien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 29, 2021 Author Share Gepost December 29, 2021 Seizoen 2022 - 2023 Een nieuw seizoen en dan ook nieuwe kansen. Ik speel veel thuiswedstrijden om zo geld te krijgen en de uitwedstrijden in de voorbereiding zijn gedaan ivm het geld wat ik krijg. Iedere pond is er één. Ik ben van mening dat de voorbereiding goed is geweest en nu mag het seizoen gaan beginnen voor ons. We spelen eerst tegen South Shields. Ja dat is die club die tweede werd bij ons en via de play-offs ook door zijn. Daarna spelen wij tegen Chorley en FC Halifax Town. Ik weet totaal niet waar we staan. Dat zullen de eerste maanden gaan uitwijzen. Ik heb er in ieder geval zin in. Voorbereiding South Shields - FC United National League North Augustus Stand National League North Overzicht manager Financiën Antwoorden op posts van users @Kyrill Dankje vriend. @MNie Voor mij ook onbekende namen hoor. Ik heb de spelers op gevoel gehaald en voor de positie waar ik ze in nodig had. Die 38 jarige is gehaald vanwege zijn ervaring. En de samenwerking met Port Vale moet zich nog uitwijzen. @Titan Om eerlijk te zijn ik heb nog geen idee. Ik zie wel hoe het gaat lopen. Ik hoop wel dat ik met eigen talen ver kan komen. En ik zal er niet aan ontkomen om ook met geld te gooien als dat moet, maar eerst maar eens zien de EFL te halen. @mattihamstra Dat hoop ik ook, want dan doen we het goed. @Marius En dat mag toch ook wel, want ik wil zo snel mogelijk weer omhoog. @komodo25 Daar ben ik zelf ook erg benieuwd naar. @John Terry 2.0 @ElMarcos @timpy00 @DGremlin @Nummerke10 @Copywriter @x_k03k13_x @Glenn08 @Jotew @Mordurette @Titan @Elano @jordy_aswhb1 @DavyPeeters @larrie @Fantasy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost December 29, 2021 Share Gepost December 29, 2021 Goede oefenreeks en ik denk ook een prima start. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts