Jump to content

[FM22][LLM] Owned by the fans

delichris
 Share

Recommended Posts

61c0b91f8ea32-fcumbannerFM22.png

Seizoen 2026 - 2027

Ik wist dat het een zwaar seizoen zou gaan worden en dat bewijst deze maand. Wat moeten wij keihard werken nu. En het moraal is al niet te best. We hebben een jeugdige selectie en ik zit er serieus aan te denken om ervaren spelers te gaan halen. Dit lijkt een noodgreep, maar ik zie gewoon dat het nodig is. En misschien toch wat spelers gaan verkopen die niet meer aan de eisen voldoen. Maar eerst de maand september zien te overleven en daarvoor moeten wij tegen Nottingham Forest, Sheffield Wednesday, QPR en Brentford. Allemaal teams die ooit in de Premier League hebben gespeeld. En dus automatisch veel meer geld hebben dan wat wij hebben. 

FC United - Nottingham Forest League Cup

6210f5f95efc2-unitedforest.png

September

6210f603d0534-september.png

Stand Championship

6210f613eee7d-stand.png

Overzicht manager

6210f625e6020-overzicht.png

Financiën

6210f63bdd810-financien.png

Antwoorden op posts van users

@MNie Het komt omdat wij nu echt goede tegenstanders hebben. En het zijn teams die veel meer te besteden hebben dan dat wij dat hebben.

@Kyrill Het was ook een mooie start, maar dat moeten wij zo zien vol te houden.

@ElMarcos Het zal vechten worden voor ieder punt. Want wij zijn echt de zwakste van de competitie.

@Marius Het kan niet altijd goud zijn wat er blinkt. Maar we moeten vechten voor iedere punt.

@Nummerke10 @Kami @DGremlin @Titan @Glenn08 @mattihamstra @Jotew @bbpiet23 @komodo25 @timpy00 @larrie @Mathijs92 @John Terry 2.0 @Copywriter @Mordurette @FlyD @x_k03k13_x @Elano @jordy_aswhb1 @Fantasy

61c0b91f8ea32-fcumbannerFM22.png

Seizoen 2026 - 2027

Ik heb een beslissing genomen rondom het team. Luca Ashby-Hammond raakt zijn plek onder de lat kwijt. Ik ga Jordan Jones een kans geven. Hij zal in de toekomst beter worden dan Luca en waarom zou ik hem dan niet meteen opstellen. Ik neem een risico, maar ach het draait toch al niet goed. Tevens ontdekte ik dat wij onze spelers teveel betalen. Ik zal binnenkort spelers gaan verkopen, want anders glijden wij zo de rode cijfers in. Oftewel de manager gaat ingrijpen.

Deze maand gaan we spelen tegen Birmingham City, Crystal Palace, Norwich City, Preston North End  en Blackburn Rovers. Punten pakken dat moeten wij doen. Want anders kon het seizoen wel heel snel voorbij zijn voor ons.

FC United - Birmingham City Championship

6212317665f38-unitedbirmingham.png

FC United - Blackburn Rovers

621231bd554a8-uniteblackburn.png

Oktober

621231cf4eff2-oktober.png

Stand Championship

621231e05fbc6-stand.png

Overzicht manager

621231f229f00-overzicht.png

Financiën

62123247de2c3-financien.png

Antwoorden op posts van users

@Nummerke10 Ik heb inderdaad nog spelers erbij zitten die in de League Two er al bij waren en ik moet gewoon doorselecteren. Dat zal ik vanaf januari ook gaan doen.

@Kami We zullen punten moeten gaan sprokkelen en hopen dat wij er in blijven.

@MNie Dat had ik wel verwacht omdat wij echt nog heel klein zijn als club. En ik nog geen betere spelers heb dan een aantal. We hebben gewoon 15 a 16 goede spelers nodig en ik heb er nu 2 of 3.

@DGremlin Punten pakken dat moeten wij gaan doen.

@Kyrill @ElMarcos @Titan @Glenn08 @mattihamstra @Jotew @bbpiet23 @komodo25 @timpy00 @larrie @Mathijs92 @John Terry 2.0 @Copywriter @Mordurette @FlyD @x_k03k13_x @Elano @jordy_aswhb1 @Fantasy

Beste volgers. Ik heb besloten om per direct te stoppen met deze novelle. Ik ontdekte dat er een bug in mijn spel zit waardoor ik niet mijn stadion kan uitbreiden. Zo kom ik als club niet verder. Ik sta op dit moment 15e met FC United. We zouden er dus zoals het nu gaat er gewoon inblijven. Maar zoals ik al zei. Ik kan het stadion totaal niet uitbreiden of een nieuwe laten bouwen. En daarom stop ik nu per direct. Ik zal binnenkort weer met een nieuwe novelle verschijnen. Ik twijfel nog even over een aantal clubs.

@Kyrill @Nummerke10 @DGremlin @ElMarcos @MNie @Kami @Marius @Titan @Glenn08 @mattihamstra @Jotew @bbpiet23 @komodo25 @timpy00 @larrie @Mathijs92 @John Terry 2.0 @Copywriter @Mordurette @FlyD @x_k03k13_x @Elano @jordy_aswhb1 @Fantasy

1 minuut geleden zei delichris:

Beste volgers. Ik heb besloten om per direct te stoppen met deze novelle. Ik ontdekte dat er een bug in mijn spel zit waardoor ik niet mijn stadion kan uitbreiden. Zo kom ik als club niet verder. Ik sta op dit moment 15e met FC United. We zouden er dus zoals het nu gaat er gewoon inblijven. Maar zoals ik al zei. Ik kan het stadion totaal niet uitbreiden of een nieuwe laten bouwen. En daarom stop ik nu per direct. Ik zal binnenkort weer met een nieuwe novelle verschijnen. Ik twijfel nog even over een aantal clubs.

@Kyrill @Nummerke10 @DGremlin @ElMarcos @MNie @Kami @Marius @Titan @Glenn08 @mattihamstra @Jotew @bbpiet23 @komodo25 @timpy00 @larrie @Mathijs92 @John Terry 2.0 @Copywriter @Mordurette @FlyD @x_k03k13_x @Elano @jordy_aswhb1 @Fantasy

Neee neee neee neee nooooooooooooooooooooooooo

Shiiiiit zeg

Maar weet je 100% zeker dat als je eventueel PL had gehaald dat het dan nog steeds niet had gekund?!

Wat zonde zeg. Verdorrie.  

12 minuten geleden zei delichris:

Hoe ben je er achter gekomen dat het een bug is? Ik kan me niet herinneren dat ik er last van heb gehad. Wat wel een dingetje zou kunnen zijn is dat door de financiele situatie en het feit dat het stadion nog niet super oud is, ze het niet willen uitbreiden. 

Zoals eerder gezegd: Als het wel echt een bug is, zou ik gewoon lekker de editor pakken. 

1 minuut geleden zei delichris:

@Elsjorro1990 Ik had ook al bij SI gekeken en er zijn hier ook meerdere die er last van hebben.  Ik ga niet een editor kopen voor een stadion. Het is een bekende bug bij SI.

Maar de save nu opgeven is toch zonde man......

Je komt van 9e niveau ofzo? Lager nog?

Je bent zo dichtbij PL....?

11 minuten geleden zei delichris:

@Elsjorro1990 Ik had ook al bij SI gekeken en er zijn hier ook meerdere die er last van hebben.  Ik ga niet een editor kopen voor een stadion. Het is een bekende bug bij SI.

Mocht je er toch mee door willen op een later tijdstip, hit me up en deel je savegame ff met mij. Ik heb de editor wel namelijk. Dan kan ik het voor je aanpassen.