Kyrill Gepost December 21, 2021 Share Gepost December 21, 2021 Gaat heerlijk keep it up Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost December 21, 2021 Share Gepost December 21, 2021 Drukke maand maar wel bijna alleen maar overwinningen. De voorsprong op de eerste niet-play off plek is al enorm! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost December 21, 2021 Share Gepost December 21, 2021 Hele mooie start gemaakt zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost December 21, 2021 Share Gepost December 21, 2021 En "gewoon" even 8 van de 9 wedstrijden winnend afsluiten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 21, 2021 Share Gepost December 21, 2021 Indrukwekkende resultaten in een bijzonder drukke maand zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost December 22, 2021 Share Gepost December 22, 2021 Er staat geen maat op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost December 22, 2021 Share Gepost December 22, 2021 Tjonge jonge wat een drukke maand zeg! Prima resultaten behaald! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordy_aswhb1 Gepost December 22, 2021 Share Gepost December 22, 2021 Groot fan van games met FC United! Het gaat je al lekker af, veel succes verder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost December 22, 2021 Share Gepost December 22, 2021 Pittige maand, geweldige resultaten. Goed op weg richting de volgende verdieping van de voetbalpiramide. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 22, 2021 Share Gepost December 22, 2021 Wat een prestaties zeg. Benieuwd hoe je het volle schema gaat volhouden, maar tot nu toe verloopt alles top. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost December 22, 2021 Share Gepost December 22, 2021 Weer uitstekende prestaties! Had niets anders van je verwacht! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 22, 2021 Author Share Gepost December 22, 2021 Seizoen 2021 - 2022 September was een drukke maand voor ons. En dat gaat ook voor oktober gelden. Daarin spelen wij gewoon acht wedstrijden. Vier voor de competitie en twee voor de FA Cup en één voor de Integro League Cup en één voor de FA Trophy. Zo wordt het schema voor ons alleen maar drukker en drukker. Ik zal dus veel moeten rouleren anders gaat het niet goed komen met ons. FC United - Brightlingsea FA Cup Gainsborough - FC United FA Cup Oktober Stand Northern Premier League Loting FA Cup Loting Integro League Cup Loting FA Trophy Overzicht manager Financiën Antwoorden op posts van users @Kyrill Het is gewoon genieten op dit moment. @Marius Het gaat erg super en promotie plek is nu haalbaar, maar dat moeten wij wel volhouden. @Mordurette Het gaat inderdaad heel erg lekker en nu moeten wij dit volhouden. @MNie Zo gewoon is het niet. We werken er heel hard voor om dit te blijven doen. @ElMarcos Indrukwekkend is het zeker en we werken hier ook heel hard voor. @DGremlin We zijn sterk en nu moeten wij dit wel blijven houden. @Jotew Dat komt door die bekerwedstrijden en nu is dat weer het geval. @jordy_aswhb1 Ik speel nu voor de tweede keer met deze club. @Nummerke10 Deze maand is weer pittig. We zijn goed op weg, maar de weg is nog lang. @timpy00 Ik zal veel moeten gaan rouleren en kijken naar leuke spelers. @Glenn08 Een nieuw niveau voor mij en dat ben ik niet gewend. We doen het goed, maar de weg is nog lang. @DavyPeeters @x_k03k13_x @Copywriter @larrie @mattihamstra @Titan@Fantasy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost December 22, 2021 Share Gepost December 22, 2021 Toch weer een goede periode en je hebt leuk geloot in de diverse bekers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 22, 2021 Share Gepost December 22, 2021 Mooie periode Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost December 22, 2021 Share Gepost December 22, 2021 Weer een bijna perfect rapport. Ongelofelijk dat je dit blijft neerzetten met zo'n volle speelkalender. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost December 23, 2021 Share Gepost December 23, 2021 Zowaar een nederlaag.. Maar de resultaten blijven gewoon schitternd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 23, 2021 Share Gepost December 23, 2021 Ondanks een nederlaag toch een hele goede periode. Al moet je scherp blijven bij misstapjes op de concurrentie zo te zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_k03k13_x Gepost December 23, 2021 Share Gepost December 23, 2021 Een uitstekende periode, toch blijft de concurrentie je op de hielen zitten met maar 3 puntjes voorsprong Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattihamstra Gepost December 23, 2021 Share Gepost December 23, 2021 Al met al loopt het toch al goed. Nu eens zien wat je in de bekertoernooien gaat doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 23, 2021 Share Gepost December 23, 2021 Wederom gewoon een prima periode, eigenlijk zoals wij bijna van je gewend zijn in alle novelles! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordy_aswhb1 Gepost December 23, 2021 Share Gepost December 23, 2021 Je gaat lekker, het kampioenschap komt eraan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 23, 2021 Author Share Gepost December 23, 2021 Seizoen 2021 - 2022 Nu mijn vakantie begonnen is kan ik lekker veel met FC United aan de gang gaan en dat betekent dus hopelijk zo'n vier seizoenen spelen aangezien ik pas 5 januari weer aan het werk moet. De vorige twee maanden speelden wij veel bekerwedstrijden en weet je dat is nu weer het geval. Ik wist niet dat er zoveel bekerwedstrijden zijn voor een amateurclub. We spelen tegen Nantwich, Scarborough Athletic, Gainsborough, Radlcliffe en Warrington voor de competitie. In de FA Cup spelen wij tegen Forest Green Rovers. Zij spelen in de League Two. Dus dat is gewoon tegen een professionele club. In de FA Trophy spelen wij in de eerste ronde tegen Berkhamsted. Ilkeston is onze tegenstander in de derde ronde van de Integro League Cup. Wederom dus veel wedstrijden. Forest Green Rovers - FC United FA Cup FC United - Berkhamsted FA Trophy Cray Valley PM - FC United FA Trophy FC United - Ilkeston Integro League Cup November Stand Northern Premier League Loting Integro League Cup Loting FA Trophy Overzicht manager Financiën Antwoorden op posts van users @MNie We blijven lekker bezig en die lotingen zaten redelijk mee voor ons @Kyrill Dat was het zeker. @Marius We doen het zo goed omdat wij rouleren en dat is soms terug te zien in bepaalde wedstrijden omdat het niet zo mooi is. Maar ach de overwinningen zijn belangrijk. @DGremlin Alles winnen is ook onmogelijk op dit moment. @timpy00 In de competitie hoeven wij voor niemand bang te zijn heb ik al gemerkt. @x_k03k13_x De concurrentie laat ook geen steken vallen tot op heden. @mattihamstra Het gaat lekker en ik ben ook zeer benieuwd hoe we in de bekers gaan doen. @ElMarcos Ja ik stel jullie niet echt teleur. Ik heb ook een leuke taktiek op dit moment. @jordy_aswhb1 Dat is misschien wel te vroeg omdat te gaan zeggen. @Mordurette @Jotew @Nummerke10 @Glenn08 @DavyPeeters @Copywriter @larrie @Titan @Fantasy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 23, 2021 Share Gepost December 23, 2021 Zowaar een nederlaag maar gaat erg goed en bovenaan, lekker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost December 23, 2021 Share Gepost December 23, 2021 Saldo gaat ook lekker omhoog en de prestaties op het veld zijn uitstekend, niks te klagen dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost December 23, 2021 Share Gepost December 23, 2021 Een keer tegen een nederlaag aanlopen kan natuurlijk gebeuren. Valt me nog mee dat je niet vaker punten laat liggen, want op dit niveau kan zomaar iedereen van iedereen winnen of verliezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts