Jump to content

[FM22][LLM] Owned by the fans

delichris
 Share

Recommended Posts

Op 1 of andere manier uit de taglijst gevallen. Mij mag je standaard bij elke update taggen hoor :)

Beetje verrassend om jou eens niet op kop te zien staan, maar na al die promoties is dat natuurlijk helemaal niet zo vreemd. Rechtstreekse promotie lijkt ook stilaan uitgesloten, maar voor de play-offs lig je wel nog gewoon op koers.

61c0b91f8ea32-fcumbannerFM22.png

Seizoen 2024 - 2025

En we gaan weer door. Ik loop zo gelijk met de game dat ik in het weekend meer speel dan door de weeks. Willen wij kans maken op de play-offs dan moeten zoveel mogelijk wedstrijden winnen. En dat ga ik nu ook eisen van de spelers. We zijn gewoon zo dichtbij dan wil je die kans ook gaan pakken. En daarom spelen wij tegen Newport County, Morecambe, Exeter City en Yeovil Town. Allemaal ploegen waar wij gewoon de punten op kunnen gaan pakken. Ook krijgen wij een nieuwe talenten lichting en de meesten gaan een contract krijgen. 

Talenten lichting

61f513b4cf62e-talenten1.png

61f513bf0889e-talentene2.png

FC United - Exeter City League Two

61f514ab325f5-unitedexeter.png

Maart

61f5148f7c1e0-maart.png

Stand League Two

61f514bf35d24-stand.png

Individuele prijzen

61f515156a1db-talentvandemaand.png

61f515ddc8ec9-managervandemaand.png

Overzicht manager

61f515eeea2f8-overzicht.png

Financiën

61f5160428fdf-financien.png

Antwoorden op posts van users

@Kyrill We speelden tegen twee toppers en daardoor lijkt het even minder. Maar we pakten wel her en der de punten.

@MNie We speelden tegen twee topploegen in de competitie en ik had die nederlagen wel verwacht.

@ElMarcos We hebben nog steeds alles in eigen hand dus wie weet wat er nog kan gebeuren.

@Titan Het is zeker slopend, want je speelt in het begin veel wedstrijden en dan op het einde valt het mee.

@DGremlin  Als je tegen twee toppers speelt dan weet je dat je kan verliezen. Wel maken wij nog kans op iets moois.

@mattihamstra Het lijkt wissel vallend omdat wij tegen twee toppers speelden. En alles is nog mogelijk voor ons.

@Marius Ik weet ook niet waarom je eruit was gevallen. Hoe zwaarder het wordt hoe moeilijker, maar we doen het stiekem toch erg goed en dat vind ik verrassend toch wel mooi.

@Kami @Jotew @Nummerke10 @bbpiet23 @Glenn08 @komodo25 @timpy00 @larrie @Mathijs92 @John Terry 2.0 @Copywriter @Mordurette @FlyD @x_k03k13_x @Elano @jordy_aswhb1 @Fantasy

Seizoen 2024 - 2025

We zitten in april en wij doen volledig mee om directe promotie en dat had ik niet meer verwacht. We gewoon in één keer promoveren, maar dat moeten wij vanaf nu alles gaan winnen. De grootste vraag zal dus ook zijn gaan we dit dan ook doen? We spelen ook maar drie wedstrijden deze maand en dat is heel gunstig voor ons, want zo kan ik alle sterke spelers blijven opstellen en hoef ik niet te rouleren. We spelen tegen Harrogate Town, Barrow en Stockport County. Vooral de wedstrijd tegen Stockport is pikant, want daar zitten heel veel City fans en die willen dus maar al te graag dat wij gaan verliezen.

FC United - Stockport County League Two

61f6724c2dd9e-unitedstockport.png

April

61f6725861a58-april.png

Stand League Two

61f672740ef23-stand.png

Manager van de maand

61f6728790e01-managervandemaand.png

@Kyrill Het gaat zeker goed, maar we moeten wel zo blijven presteren.

@Titan We ruiken de play-off al, maar nu moeten wij zien of we nog iets beter kunnen worden.

@MNie We hebben een paar leuke talenten gekregen en de play-offs komen inderdaad heel dichtbij.

@Marius Play-offs komen heel dichtbij en die zitten er bijna in, maar of wij ook rechtstreeks kunnen promoveren is nog maar de vraag.

@Kami Dat zitten wij zeker en nu moeten wij dit blijven volhouden.

@ElMarcos @mattihamstra @DGremlin @Jotew @Nummerke10 @bbpiet23 @Glenn08 @komodo25 @timpy00 @larrie @Mathijs92 @John Terry 2.0 @Copywriter @Mordurette @FlyD @x_k03k13_x @Elano @jordy_aswhb1 @Fantasy

Seizoen 2024 - 2025

En hier komt dan de maand mei. We spelen twee competitiewedstrijden tegen Mansfield Town en Stevenage. De grootste vraag zou zijn of wij naar de play-offs gaan of directe promotie pakken. Het gaat op de allerlaatste speeldag beslist worden. Wordt dit the greatest escape of Manchester?

FC United - Stevenage League Two

61f8220cb3744-unitedstevenage.png

61f8221d4dfb3-promotie1.png

61f82248e1ab8-promotie2.png

Mei

61f82260c3e25-mei.png

Stand League Two

61f82279c07c8-stand.png

@MNie Het gaat heel spannend worden.

@Titan Daar ben ik ook heel benieuwd naar.

@Kyrill Alles is nog mogelijk voor ons.

@Glenn08 Ik ga ook rekening houden met de play-offs alles wat extra komt is heel mooi meegenomen.

@Marius Beide scenario's zijn gewoon mogelijk. Spanning alom.

@DGremlin Play-offs zijn binnen en nu kijken wat er nog meer mogelijk is.

@Kami @ElMarcos @mattihamstra @Jotew @Nummerke10 @bbpiet23 @Glenn08 @komodo25 @timpy00 @larrie @Mathijs92 @John Terry 2.0 @Copywriter @Mordurette @FlyD @x_k03k13_x @Elano @jordy_aswhb1 @Fantasy

Seizoen 2024 - 2025

Wat een seizoen hebben wij gespeeld. Ik had nooit verwacht meteen in het eerste seizoen directe promotie te gaan pakken. Het was gewoon genieten. In de bekers hebben wij het ook goed gedaan. Het is nu tijd voor de update van de feiten en statistieken. Geniet ervan.

Positief record

61f972d2975c0-positiefrecord.png

Terugblik

61f9730b0a1af-terugblik.png

Commercieel overzicht

61f9731fb28e4-commercieeloverzicht.png

Statistieken

61f97331e9641-statistieken.png

Individuele prijzen

61f97341960be-spelersprijzen1.png

61f9735534e69-spelersprijzen2.png

61f9736391cd3-managervanhetjaar.png

Financiën

61f973987ee68-financien.png

@Titan Het was een geweldig seizoen en het is de vierde promotie op rij.

@DGremlin We zullen het moeten afwachten of het te snel was of niet. Ik ben in ieder geval blij met de promotie.

@Kyrill Dankje.

@MNie Het zal nog wel gaan stagneren vermoed ik zo.

@Marius Er ging wel wat gejuich door de kamer toen ik de promotie binnen had.

@Kami Dit is wel een mooie manier om een promotie te gaan pakken.

@Glenn08 @ElMarcos @mattihamstra @Jotew @Nummerke10 @bbpiet23 @Glenn08 @komodo25 @timpy00 @larrie @Mathijs92 @John Terry 2.0 @Copywriter @Mordurette @FlyD @x_k03k13_x @Elano @jordy_aswhb1 @Fantasy