delichris Posted December 18, 2021 Share Posted December 18, 2021 Seizoen 2021 - 2022 Iedereen kent het verhaal van het ontstaan van deze club. Opgericht door fans van Manchester United die het niet eens zijn met het beleid die de Glazers voeren. En uiteraard is het terecht. Maar ik heb voor deze club gekozen omdat ik de docu over de Class of 92 zag. Zij hadden Salford City gekocht en willen daarmee kijken hoever ze gaan komen. Bijna alle jongens komen ook uit Salford. En het begon te kriebelen om met een kleine club te gaan spelen. FC United speelt nu op het zevende niveau van Engeland. Dit is voor mij een mooie uitdaging om ver te komen met FM22. De club heeft zelf niet veel prijzen dus dat is ook wel leuk. Er was een transferbudget van 5k. Deze heb ik direct in het salarisbudget gestopt en zo hoop ik gratis spelers te gaan halen. Wat ik graag wil qua doelstellingen is zo snel mogelijk promoveren. Het liefst dit seizoen en verder hoop ik de eerste ronde van de FA Cup te gaan bereiken. En verder zie ik wel wat er gaat gebeuren. Qua transfers heb ik tot op heden drie spelers gehaald. Puur voor de breedte van de selectie. Ook heb ik één speler laten gaan. In de screens staan meer spelers, maar alles onder de rode streep heb ik zelf gedaan. Aanstelling FC United of Manchester Doelstellingen Transfers uit Transfers in Spoiler Selectie FC United Tactiek Enkele volgers getagd @MNie @Marius @ElMarcos @Kyrill @Nummerke10 @DGremlin @mattihamstra @Titan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost December 18, 2021 Share Gepost December 18, 2021 Mooie uitdaging en je blijft in Manchester. Nu is het aan jou om je eigen United in te halen. Een mooie lange uitdaging, maar blind vertrouwen erin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost December 18, 2021 Share Gepost December 18, 2021 Een LLM game altijd interessant, tag me maar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost December 18, 2021 Share Gepost December 18, 2021 Hier zal het wat langer duren voordat je iedereen verslagen hebt en de beste ter wereld bent. Ik geef je 7 jaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost December 18, 2021 Share Gepost December 18, 2021 Een fikse uitdaging maar met jouw reputatie zie ik het zeker positief in. Net zoals @Nummerke10 zie ik het zeker snel gaan! Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost December 18, 2021 Share Gepost December 18, 2021 Je mag mij ook weer in de mentions zetten. Benieuwd wat je kan met het kleine broertje in Manchester. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost December 18, 2021 Share Gepost December 18, 2021 Veel succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost December 19, 2021 Share Gepost December 19, 2021 Delichris goes LLM. Ik ben benieuwd waar dit verhaal gaat eindigen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 20, 2021 Share Gepost December 20, 2021 Heel veel succes met deze uitdaging. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 20, 2021 Share Gepost December 20, 2021 Heel veel succes, benieuwd of je deze club net zo succesvol kunt maken als dat je met je United hebt gedaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larrie Gepost December 20, 2021 Share Gepost December 20, 2021 Succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattihamstra Gepost December 20, 2021 Share Gepost December 20, 2021 Benieuwd hoe snel je hier succes behaald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_k03k13_x Gepost December 20, 2021 Share Gepost December 20, 2021 Succes! LLM saves zijn de mooiste en meest uitdagende in FM, al zeg ik het zelf! Mij mag je taggen bij updates Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 20, 2021 Author Share Gepost December 20, 2021 Seizoen 2021 - 2022 De voorbereiding gaat beginnen. Ik heb deze niet elkaar gezet, maar dit is gedaan door mijn voorganger. We spelen dit seizoen in de Northern Premier League. Deze maand spelen wij alleen maar competitiewedstrijden, maar dit gaat vanaf september veranderen. Nu spelen wij tegen Radcliffe, Hyde United, Whitby, Matlock en Buxton. Dit zijn clubs waar ik nog nooit tegen gespeeld hebt. Ik kan nog beter zeggen. Alle ploegen in onze competitie heb ik nog nooit ontmoet. Wel leuk, want zo kom je eens andere clubs tegen. Voorbereiding Debuut manager FC United - Matlock Northern Premier League Augustus Stand Northern Premier League Loting FA Cup Antwoorden op posts van users @MNie Eerst maar eens zien hoever we de eerste jaren gaan komen en dan kijken wanneer ik eventueel Manchester United kan verslaan. @Copywriter Twee jaar geleden had ik een leuke save met Brora Rangers, maar nu ga ik het mezelf wat moeilijker maken door nog meer competities te gaan spelen. @Nummerke10 Ik denk niet dat ik over zeven jaar al top ben, maar ik schat een jaar of negen in. @Marius Ik kan aardig dit spelletje spelen, maar ik denk niet dat ik zo snel ga. @Glenn08 ik zal je er zeker in taggen. @DGremlin Dankje. Het gaat een zware strijd worden. @Mordurette Ik heb twee jaar geleden een LLM gedaan met Brora Rangers en nu eens in Engeland. ik doe het wel op mijn eigen manier. @ElMarcos Het succes kan ik gebruiken, want het wordt een zware strijd. @timpy00 Succes komt er, maar wanneer is de vraag. @larrie Dankje. @mattihamstra Misschien in de eerste paar jaar, maar daarna zal het wat langer gaan duren vermoed ik. @x_k03k13_x Dankje. Het zal een pittige strijd worden voor mij. @Kyrill @Titan@Fantasy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 20, 2021 Share Gepost December 20, 2021 Het gaat erg goed!! 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DavyPeeters Gepost December 20, 2021 Share Gepost December 20, 2021 Aangezien ik jouw Man Utd save leuk vond mag je mij zeker een mention geven! Heel mooie start alvast, veel succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_k03k13_x Gepost December 20, 2021 Share Gepost December 20, 2021 Beter begin kan je je niet wensen! Uitstekende start van het seizoen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost December 20, 2021 Share Gepost December 20, 2021 Geweldige start! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost December 20, 2021 Share Gepost December 20, 2021 Vlekkeloze start! De toon is alvast gezet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 20, 2021 Share Gepost December 20, 2021 Je begint in ieder geval lekker aan het nieuwe seizoen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost December 20, 2021 Share Gepost December 20, 2021 Prachtige start. Volhouden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larrie Gepost December 20, 2021 Share Gepost December 20, 2021 Lekkere start zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost December 21, 2021 Share Gepost December 21, 2021 Hoppa, meteen een perfecte start. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 21, 2021 Share Gepost December 21, 2021 Goede start zeg. Benieuwd of je dit vol kunt houden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 21, 2021 Author Share Gepost December 21, 2021 Seizoen 2021 - 2022 Wat een start heb ik met FC United te pakken. En nu moeten wij gewoon even negen wedstrijden spelen. De tijd van de bekers is aangebroken. We spelen eerst in de eerste kwalificatie ronde van de FA Cup tegen Mickleover. Deze winnen en nu moeten wij deze maand nog tegen Highworth in de tweede kwalificatieronde. In de competitie spelen wij tegen Morpeth, Mickleover, Lancaster, Stafford, Bashford United, South Shields en Grantham. Leuke wedstrijden, want we spelen weer tegen onbekende ploegen. FC United - Mickleover FA Cup FC United - Highworth FA Cup September Stand Northern Premier League Loting FA Cup Loting Integro League Cup Overzicht manager Financiën Antwoorden op posts van users @Kyrill De start van het seizoen was voor ons heel goed te noemen. @DavyPeeters Tof dat je deze ook gaat volgen. @x_k03k13_x Het was een hele mooie start van ons en dat zie ik graag. @MNie De start is heel goed van ons en nu eens vol zien te houden. @Marius Ik laat gelijk zien wat onze intenties zijn. @ElMarcos Dit is wel de start die ik graag heb. @Copywriter Dat hoop ik wel, want we gaan nog heel veel wedstrijden spelen. @larrie Ik heb niets te klagen op dit moment. @DGremlin We zijn ook één van de sterkste ploegen in de competitie. @timpy00 Ik ben er zelf ook benieuwd naar wat we kunnen en hoelang we het vol gaan houden. @Nummerke10 @Glenn08 @Mordurette @mattihamstra @Titan@Fantasy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts