Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Beste, ik speel fm in het nederlands en zie bij mijn speler paulinho het volgende: Bep afkoopsom. Wat is het volledige woord van bep en wat bedoelen ze ermee? Heb een screenshot erbij geplaatst.

863C386E-388B-48AD-8814-0BE0E5CDFA9F.png

Geplaatst

Ik vermoed 'bepaal afkoopsom'. Dit betekent dat als een ploeg dat bedrag biedt, het bod automatisch geaccepteerd wordt zonder dat jij daarover iets te zeggen hebt. 

Geplaatst
  • Auteur

En ik zie als ik bij tactieken kijk: verstandhoudingen, wat bedoelen ze daarmee en kun je dat wijzigen?

0BBCC243-2084-46B2-8737-DA098433D202.png

Geplaatst

Dat laatste is de klik die spelers met elkaar hebben. De groene streep met Frimpong en Tapsobe geeft aan dat die goed samen spelen of tenminste een goede reeks hebben neergezet. Rood of donker oranje geeft weer aan dat deze spelers niet z'n goede lik hebben gehad de afgelopen wedstrijden. 

Geplaatst
  • Auteur

En hierbij als laatste, bij de instellingen kan ik aan of uitvinksn het volgende: breid het doorschuiven van spelers verder uit, wat word hiermee bedoeld?

3E4EBEF8-A7AA-4984-B194-A8A4E1DB2521.png

Geplaatst
  • Auteur

En als laatste, als je spelers koopt zie je of krijg je een bericht bijvoorbeeld dat de contract overeen is gekomen en dan word de transfer bevestigd, maar wat bij me opvalt bij verkopende transfers niet, je krijgt dus wel een bod binnen van de club, en dan kan je de transfer bevestigen, maar nergens zie je dan dat de speler en kopende club een contractovereenkomst hebben, is dit normaal nee toch? WAnt als je een speler koopt zie je de melding wel dat er een contractovereenkomst is.

3BBF77FF-D70E-47DB-98E3-0A06BB8B114D.png

155B0E73-4409-4C53-93CC-60EBF6A9230A.png

Geplaatst
  • Auteur

Hier koop ik barco en zie je de melding dat de contractovereenkomst er is, waarom bij verkopende spelers niet?

51209AB0-5C77-4231-899E-2E17A61A405D.png

bewerkt door Faffie11
Foto erbij