La Pulga Geplaatst 10 december 2021 Share Geplaatst 10 december 2021 Voor @DutchDoofus Ik trap wel af trouwens. Verder kijk ik veel naar Legends of Gaming, Qucee (als het grappig kan worden) en af en toe een filmpje van één van de Bankzitters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 10 december 2021 Share Geplaatst 10 december 2021 Ach ben geabonneerd op zo`n kleine 500 kanalen dus elke minuut bijna wel een nieuw filmpje voor mij Hierbij mn laatste 3, SuperSus is een heerlijke vent (ondertitels beschikbaar) die ik random ooit eens ben tegen gekomen. Streets of Philly, zou je eigenlijk een friends deuntje onder moeten monteren en elke dag kijken. Die rijdt elke dag bijna door die straten heen om t verval te laten zien. Binnenkort bij uw in de buurt! En Japanese Drifting je kan niet kwaad/boos blijven als je deze gasten bezig ziet hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 december 2021 Auteur Share Geplaatst 10 december 2021 Dit zag ik dan weer niet aankomen. Zal morgen even de filmpjes bekijken zodra ik tijd heb. Verder keek ik trouwens veel Fifa YouTubers, maar één daarvan die is ondertussen druk met privé omstandigheden. O ja, ik gebruik YouTube ook voor handige Pokémon tips hoe je een bepaalde Pokémon kan vangen, want met mijn 28 jaar oud ben ik nog steeds soms een klein kind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Ik heb bijna altijd wel Youtube op als ik aan het werk ben. Veel strategiegamers zoals Quill18 of ManyATrueNerd, als ik meer tijd heb dan vaak de D&D streams van Critical Role of filmpjes van Matt Colville. Verder nog dingen als TifoFootball, de J-League of OutsideXbox. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 9 hours ago, PJHoutman said: Ik heb bijna altijd wel Youtube op als ik aan het werk ben. Veel strategiegamers zoals Quill18 of ManyATrueNerd, als ik meer tijd heb dan vaak de D&D streams van Critical Role of filmpjes van Matt Colville. Verder nog dingen als TifoFootball, de J-League of OutsideXbox. Was al abonnee van dit kanaal toen hij nog rond de 150k zat en heeft nu net 1M aangetikt, altijd leuk om te zien maar ook relaxed om naar te kijken *(vindt ik dan tenminste :P). Moet zeggen dat zn werk niet goed uitkomt in deze video dus adviseer om wat andere video`s van hem te bekijken als je Aquarium/terrarium/vivariums interessant vindt met nadruk op de vivarium. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Ik heb een periode veel youtybe gekeken. Elke dag wel even mijn favoriete kanalen checken. Was toen vooral die sideman fifa gasten en de bankzitters toen nog voordat ze samen die naam hadden. EN van de omegle prank video zoals mister technical difficult. Tegenwoordig kijk ik alleen nog dit was het nieuws videos terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 december 2021 Auteur Share Geplaatst 14 december 2021 Toch maar vanavond deze gaan kijken. Ben er totaal geen fan van maar Kees is natuurlijk wel een baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Zelf fan van de filmpjes van Nuke's Top 5. Verder ook veel zoals @DutchDoofus kijkt. Veel aquarium filmpjes. Stukje aquascaping heeft altijd mijn interesse gehad en ben het de laatste tijd ook gaan doen. Verder ook creatieve geesten die toffe dingen maken met epoxy oid vind ik altijd leuk om te kijken. Verder betreft het universum een hele lijst die ik standaard kijk waar Astrum wel mijn favoriet is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Dacht dat 10 11 en 12 jarige naar deze zooi keek. Helaas is mijn vertrouwen in de Mu community tot het 0 punt gedaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 On 12/16/2021 at 11:16 PM, komodo25 said: Dacht dat 10 11 en 12 jarige naar deze zooi keek. Helaas is mijn vertrouwen in de Mu community tot het 0 punt gedaald ??? Iig voor de liefhebbers van RC`s.. Heb alles ondertussen verkocht maar soms kriebelt wel weer dus dan is dit een goede scratch tegen de itch Goed kanaal die veel zelf maak dmv 3d printen/software/ervaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Ed Baars Mensen, voor wie hem nog niet kent. De bedenker van problemen die er niet zijn, oplossingen die overbodig zijn of leuke ideetjes van zijn knustelkamer. Allemaal niet gesponsord door de ac Tion. Al jaren cult voor mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Ik kijk vooral reclame op YouTube. Maar gebruik het vooral om iets informatief op te zoeken of samenvattingen en items van programma's/sportwedstrijden terug te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 (bewerkt) Meest recente van dat kanaal. 1 van een maand terug. Amsterdamse haven in 1919. 29 december 2021 bewerkt door DutchDoofus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 Ging hier wel stuk om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2022 Op 14-1-2022 om 16:57 zei Bolderbast: Ging hier wel stuk om. En dat verdiend die pannenkoek met dezelfde video weer terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 Hoe maak je een extra brede motorkap voor je ietsie pietsie opgevoerde RX7... Rob Dahm laat zien hoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Had ik dit apparaat maar voordat ik mn broodje hageslag net gemaakt heb... nou zit alleen mn bord onder de hagelslag en mijn vloer heeft niks gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari 2022 Share Geplaatst 12 februari 2022 Vind ik echt geweldig kanaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2022 Hier ga ik zo goed op he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 Op 12-2-2022 om 20:15 zei Kyrill: Vind ik echt geweldig kanaal. De eerste keer dat ik dit zag dacht ik dat ik naar (niet zo verdoken) kinderarbeid aan het kijken was. Maar inderdaad, zeer aangenaam om te bekijken en knap wat ze allemaal verwezenlijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Guilty Pleasure wel, maar ik mag graag kijken naar DrDisrespect en TimtheTatman. Vooral de Doc bescheur ik me om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 (bewerkt) Op 16-5-2022 om 16:54 zei Elsjorro1990: Guilty Pleasure wel, maar ik mag graag kijken naar DrDisrespect en TimtheTatman. Vooral de Doc bescheur ik me om. Die kom ik af en toe tegen op TikTok. Kan er ook wel om lachen. 25 mei 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Epic history TV voor mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten