Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

akBiHVS.jpg

1 - Schalke 04, wir leben dich

Na een aantal saves te hebben opgestart kwam ik tot de pijnlijke conclusie dat ik aan het spelen, om het spelen was. Ik voelde geen binding met de clubs met enkele weken geen FM tot gevolg. Na lang wikken en wegen, de voor- en nadelen tegen elkaar weggestreept te hebben, heb ik besloten te gaan starten met een club die mij wel aan het hart ligt. Als fanatiek FC Twente supporter kennen we deze club dan ook goed. Buiten de corona om bezoeken we onze vrienden uit Gelsenkirchen regelmatig. De banner zegt natuurlijk al om welke club het gaat! Het mooie FC Schalke 04 uit de 2. Bundesliga is de club waar ik neergestreken ben. Een pracht club met geweldige supporters, goede jeugdopleiding en een groot stadion. Bijna alle ingrediënten zijn aanwezig om deze club terug te brengen naar waar het hoort. Saillant detail: financieel staan we zwaar in de min met een negatief saldo van ruim 60 miljoen euro. Kunnen we dit rechttrekken? We gaan het de komende seizoenen meemaken. Ik ga kijken met welke staf we gaan werken, waar we kunnen verbeteren, en een plan van aanpak opstellen hoe we zo snel mogelijk terug kunnen keren in de Bundesliga. Snel stappen willen maken heeft geen zin, we gaan het geleidelijk aanpakken! Tot de volgende update!

--------

Ik heb een ieder van mijn vorige novelle maar even getagd! Wil je uit de lijst, of er juist bij in? Laat het me even weten.
Ik hoop jullie allen bij de volgende update weer te zien, dank voor het lezen! 

@jefri @DGremlin @Rossi @Marius @ElMarcos @xJordinosaur @FeyenoordMillwall @Mordurette @MNie @Daniell @delichris @Netzwerk @Milton @kossimos @Kyrill @JordiW. @chrisje1993 @kmk @YerrollP @Titan @RubenS2 @Steels @r4vje 

Geplaatst

Is het toch uiteindelijk Schalke geworden? Ik zag al wat in een ander topic voorbij komen. Mooie club, mooie supporters en zeer zeer weinig mogelijk financieel. Inzetten op het talent dus!

Geplaatst

Hele leuke clubkeuze natuurlijk! Hopelijk voel je met deze club wel een band en kan je er een leuke save mee uitbouwen. Succes!

Geplaatst

Succes met Schalke. Een flinke schuld maar een nog grotere naam. Dat moet goedkomen lijkt me :classic_biggrin:

Geplaatst

Ik kan je keuze enkel aanmoedigen: spelen met een club waar je binding mee hebt, maakt het allemaal veel leuker. Dat Schalke net is gedegradeerd en zich in financieel zwaar weer bevindt, maakt de uitdaging alleen maar groter.

Geplaatst
  • Auteur

CAo8P2g.jpg

--------

Ik heb een ieder van mijn vorige novelle maar even getagd! Wil je uit de lijst, of er juist bij in? Laat het me even weten.
Ik hoop jullie allen bij de volgende update weer te zien, dank voor het lezen! 

@jefri @DGremlin @Rossi @Marius @ElMarcos @xJordinosaur @FeyenoordMillwall @Mordurette @MNie @Daniell @delichris @Netzwerk @Milton @kossimos @Kyrill @JordiW. @chrisje1993 @kmk @YerrollP @Titan @RubenS2 @Steels @r4vje  @John Terry 2.0 @larrie @timpy00 @glennix @FC Bruges

Geplaatst

Goed dat deze talenten bijtekenen. Ben zelf ook met Schalke bezig en Thiaw staat bij mij in de basis in de Bundesliga in seizoen 2.

Geplaatst

Zet mij maar bij je tags :classic_biggrin: Slimme zet met deze verlengingen.

Geplaatst

De nieuwe trainer lijkt wel een visionair met zo'n snelle contractverlengingen :)