Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hallo Allen! Ik zat te denken wat voor een challenge ga ik nu op FM22 doen. Uiteindelijk kwam ik uit bij de UEFA Ranking Challenge. Hoe gaat het in z'n werking? Er zijn 55 Europese landen en ik begin helemaal onderaan bij nummer 55 (San Marino) en het doel is om de Nationale Competitie en de hoogste Nationale Beker (als die er is natuurlijk) te winnen. Is dat gelukt dan ga ik door naar nummer 54 en dan zo door totdat ik hopelijk de hele lijst heb afgewerkt! Ik ben heel erg benieuwd hoe dit gaat verlopen en natuurlijk ook hoe lang ik dit ga volhouden! Mijn plan is om ieder seizoen een update te geven. Dus ik zal hopelijk z.s.m. een update plaatsen!

41 tm 55.PNG

bewerkt door EmmavD2000

Geplaatst
  • Auteur

Een kleine update, ik ben inmiddels begonnen en mijn eerste club is een feit! Het is Juvenus Dogana ze staan laatste en het doel is om niet laatste te worden (er is geen degradatie). Ik was wel aan het twijfelen van zou ik het doen, of wachten tot er misschien een wat grotere club langs komt. Maar mijn handen begonnen toch te jeuken en heb ik besloten om het contract te teken. En wie weet komt er straks een grotere club langs, we zullen het wel zien. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in.

@MNie

Stand.PNG

Geplaatst
13 uur geleden zei Fantasy:

Lekkere uitdaging wel, die kende ik nog niet. Succes!

@Titan; kende jij deze uitdaging al?

FIFA Ranking challenge van @Lazy en dan in continentale vorm :D Bij afronding voldoende punten voor de hall of fame!

@EmmavD2000: veel succes, mooie en pittige uitdaging!

Geplaatst
  • Auteur

Het eerste seizoen zit erop! En wat voor een seizoen hebben we gedraaid echt een onverwacht heel sterk seizoen! Onze doelstelling was om niet laatste te worden, dat hebben we flink weten te overtreffen. Waar te beginnen… Bij onze aanstelling stonden we laatste. Ik had er absoluut vertrouwen in om het tij te keren, aangezien de achterstand op de concurrentie niet heel groot was. We begonnen heel erg lekker met een 2-0 overwinning en dat gaf ons en het team het vertrouwen dat we hier iets moois konden neerzetten. Vervolgens spelen we 1-1 gelijk. Toen nog een overwinning gevolgd door weer een gelijkspel. Dat was de opmaat voor een reeks van 6 overwinningen op een rij. En ik moet erbij zeggen dat het ook allemaal verdiende overwinningen zijn, aangezien we iedere wedstrijd gewoonweg echt de betere waren. Toen was er weer een gelijkspel en daarna wonnen we wederom 3 wedstrijden achter elkaar. Waaronder de thuiswedstrijd tegen de latere kampioen Tre Penne en die wonnen we met 3-0. De laatste 2 wedstrijden hebben we 1x gelijk gespeeld en de afsluitende wedstrijden weten we ook te winnen. Wat een ongelofelijk seizoen hebben we gedraaid en we sluiten het uiteindelijk af met een hele knappe en onverwachte 4e plek, sinds dat we het roer hebben overgenomen is Juvenes ongeslagen. Ondertussen heb ik mijn contract verlengd met nog een jaar t/m 30/6/2023. Ik heb veel vertrouwen voor aankomend seizoen, kunnen wij deze lijn doortrekken of wordt het volgend seizoen een flop? We gaan het zien hoe we het aankomende seizoen gaan doen.

@MNie

Knipsel.PNG

Knipsel2.PNG

Geplaatst

Kleine tip: tag je vaste volgers bij elke update. Anders loop je het risico dat ze updates missen en uiteindelijk afhaken :)

Je eerste seizoen kan je in ieder geval al meer dan geslaagd noemen. Zo waar zelfs geen enkele meer verloren sinds je de de leiding over ploeg nam!