Jump to content

[Sign-up] Your own team

Jeroen.
 Share

Recommended Posts

34 minuten geleden zei Kyrill:

@Jeroen. dit gaat wel heel erg slecht....

Mag ik je PM sturen met taktiek die ik wil dat het team speelt? Dit is niet leuk meer voor mij en mijn team...

Alles kwa tactieken en optellingen word gedaan door de aangestelde manager. Deze kan je in de transferperiodes ontslaan en vervangen door een nieuwe manager.

Gepost (edited)

hEPXVSU.png

Een nieuw jaar en ook in deze sign-up zullen we het nieuwe jaar binnenkort in gaan luiden. De maand december brengt ons naast Sinterklaas en de kerstman vier wedstrijden in de competitie.

Bottas FC @Fantasy

image.thumb.png.fae06f2851009fa0e0376a16d0257a97.png

FC Hagi Academy @Brozai

image.thumb.png.4f6ee499c025075a767b6a31ccc8f7b9.png

FC Legoland @chrisje1993

image.thumb.png.3a8928a90e20f61fd2d1f37df6e1f0d6.png

FC Mystras @Thymen

image.thumb.png.f1c1a773d40434b414b67aebf463172b.png

FC Pils @van der Water

image.thumb.png.1f16cd3564c48da43dc74b3b464b4fc8.png

Kyrillian his Warriors @Kyrill

image.thumb.png.22c4de2668787ea03400f0c7050841b2.png

Lokomotivka Balopdakta @timpy00

image.thumb.png.e3f556d136c5e1bbeaf19408475076ff.png

Novi Happy Novi Sad @Nummerke10

image.thumb.png.08332235e3733007679368685952dba9.png

Real Kraków @RubenS2

image.thumb.png.c9b97602f3c24dc6966320b0c05cc395.png

Stockholm Syndrome FC @neva

image.thumb.png.a56bd6788634ebd6b47ef70ece473b44.png

Tawantinsuyu C.F. @Jeroen.

image.thumb.png.67485fe37e745ab097011fa3d0f63653.png

TSV Ajax @Copywriter

image.thumb.png.735d628b8fabd850d4a4c937cc3cd7c7.png

image.thumb.png.52bb6f358f168b3b6d64a149962d9fec.png

Daarmee zitten we ook in januari wat betekend dat het tijd is om te gaan kijken naar de aflopende contracten en er een eerste mogelijkheid is om wijzigingen in de staf door te voeren. De transferbudgetten blijven deze winterse transferperiode nog bevroren waardoor enkel transfervrij een eventuele versterkingen gehaald kan worden. Hieronder wat meer informatie over de opties.

Staf:

Als je een wijziging wil doorvoeren op staf gebied dan kan dit. In de game hieronder vind je onder de shortlist staf de opties voor nieuwe managers. Mocht je een nieuwe directeur voetbalzaken of hoofd jeugdopleiding aanstellen dan kan dit ook. Ik zal dan zorgen voor een shortlist met de opties. Voor het aanstellen van een nieuwe manager dien je simpelweg per PM te laten weten welke optie uit de lijst de huidige manager zal vervangen. Hierbij geld het principe first come first serve. Bij het aanstellen van nieuwe staf ben je vrij om een andere nationaliteit dan je eerste optie te kiezen. Hierbij dient er wel rekening te worden gehouden dat er binnen een seizoen minimaal 5 speler met deze nationaliteit worden aangetrokken.

Aflopende contracten (eigen club):

Eventueel aflopende contracten kunnen verlengd worden. Hierbij kan je ofwel het contract opnieuw onderhandelen en mij per PM het complete contract meesturen(salaris op jaarbasis) of simpelweg aangeven dat je van de betreffende speler het contract wil verlengen en voor hoeveel jaar met een maximum van drie. Alle spelers die een in 2022 aflopend contract hebben mag een nieuw contract worden aangeboden.

Aflopende contracten (andere clubs):

Ook kan je spelers van andere clubs (buiten de competitie) een contract aanbieden. Hierbij geld dat enkel afgeronde en door de speler geaccepteerde contracten geldig zijn. Via een screen kan je dit contract doorsturen waarbij het salaris op jaarbasis staat. De speler zal na de deadline tekenen bij de hoogste bieder. De nationaliteiten regel zal vanaf nu ook losser worden. Naast de regel van vijf is een ieder vrij om zijn team verder vorm te geven. 

Vrije transfers/Huur:

Spelers die transfervrij zijn kunnen worden aangetrokken. Hierbij geld ook dat dit kan via een screentje met het salaris op jaarbasis en het volledige contract. Ook kunnen er spelers worden gehuurd. Hierbij geld dat ik een screentje wil van het complete bod. Bij beide zullen de spelers kiezen om naar de hoogste bieder te gaan. 

Downloadlink:

https://wetransfer.com/downloads/c5aa0c80e774beb486233f5151191c4420220101123148/086cd0

We zullen deze transferperiode twee deadlines hebben. De eerste zet ik voor nu op Dinsdag om 23:59. En de tweede zal vrijdag om 23:59 zijn. Voor aflopende contracten geld dat deze daarna ook nog kunnen worden gedaan voor vrije transfers en huur zal dit niet meer kunnen.

Edited by Jeroen.

De game zelf moet nog worden toegevoegd alleen denk ik? Dan kunnen we eens kijken wat voor spelers interessant kunnen gaan zijn :D 

Zelf een hele lekkere en ongeslagen maand achter de rug met potjes tegen directe concurrenten. 

Zojuist zei Fantasy:

De game zelf moet nog worden toegevoegd alleen denk ik? Dan kunnen we eens kijken wat voor spelers interessant kunnen gaan zijn :D 

Zelf een hele lekkere en ongeslagen maand achter de rug met potjes tegen directe concurrenten. 

Was hem inderdaad nog vergeten toe te voegen. Als het goed is staat hij er nu in.

hEPXVSU.png

De eerste deadline is gepasseerd en slechts twee clubs hebben zich op de transfermarkt geroerd. Koploper Real Kraków richtte zich met name op de huurmarkt waarbij Amadou Onana, Harvey Elliott, Amad Diallo en Hannibal Mejbri zich bij de selectie zullen voegen.  Daarnaast werden ook de nodige contracten verlengd. Helaas werd er net naast middenvelder Paulinho gegrepen.

Voor FC Hagi Academy was het een stuk drukker. Per direct sluiten middenvelder Paulinho en verdediger Joris Gnagnon aan bij de huidige middenmotor terwijl Riechedly Bazoer, Callum Chambers, Hervin Ongenda, Rio Hillen, Achraf El Bouchataoui, Sem Steijn en Bjorn Hadley na afloop van hun contract aan zullen sluiten.

Voor Bottas FC en Tawantinsuyu C.F. werd er enkel binnen de eigen club wat gedaan met het verlegen van enkele contracten.

Deadline voor eventuele veranderingen is vrijdag 23:59

@neva @chrisje1993 @Fantasy @RubenS2 @Nummerke10 @Thymen @Brozai @Jeroen. @Copywriter @Kyrill @timpy00 @van der Water

23 uur geleden zei RubenS2:

Verdorie, Paulinho niet weten te halen. Wel grappig dat ik voor sommige spelers ook al hun 'plan B' contacteerde en ik nu dus met een overbezetting zit ;c

Je staat 1e, kan er weinig medelijden met je hebben;c

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...