Jump to content

[Sign-up] Your own team

Jeroen.
 Share

Recommended Posts

Op 5-12-2021 om 10:55 zei Jeroen.:

Durf het nog niet helemaal te zeggen. Momenteel is er nog één selectie niet compleet en zodra ik die heb zijn er 11 inzendingen. Voor het gemak zou ik er graag 12 hebben.

Ik wil nog wel een 12e en voor mij 2e  samenstellen mits ik Oostenrijk als keuze land erbij kan voegen :) 

Edited by Copywriter

Op 6-12-2021 om 17:00 zei Copywriter:

Ik wil nog wel een 12e en voor mij 2e  samenstellen mits ik Oostenrijk als keuze land erbij kan voegen :) 

Zullen het dan met 11 teams doen. 

Daarnaast een kleine reminder voor @timpy00.

En mocht er nog iemand mee willen doen dat zijn ze natuurlijk altijd welkom. 

Marko Níkolic (Servië)

Fatih Ibradi (Turkije)

Giuseppe Bifulco (Italië)

Roemenië

Ik ga nu de Excel invullen en stuur deze dan op :)  Excel verlopen... ik vul het in in kladblok als dat oké is :( 

EDIT: Trainer wordt toch Gio(!) v Bronckhorst! 

Edited by Brozai

5 minuten geleden zei Brozai:

Marko Níkolic (Servië)

Fatih Ibradi (Turkije)

Giuseppe Bifulco (Italië)

Roemenië

Ik ga nu de Excel invullen en stuur deze dan op :)  Excel verlopen... ik vul het in in kladblok als dat oké is :( 

@Jeroen. Kan je een google spreadsheet klaarmaken normaal. Ik had hetzelfde probleem.

En met de complete inzending van Brozai heb ik alle twaalf de clubs compleet(voor nu in ieder geval). 

@chrisje1993 zal de dubbele spelers verloten waarna ik een overzicht van alle selecties tot nu toe zal posten met daarbij het budget dat een ieder te besteden heeft. Hierna krijg je de kans de vrijgekomen plekken op te vullen met het resterende budget en de nationaliteiten in het achterhoofd houdend. Hierbij geld dat zodra een speler geclaimd word deze voor de eerste die dit doet is. Ikzelf en Chris zullen hierbij niet meteen als eerste onze vervangers kiezen.

45 minuten geleden zei Jeroen.:

En met de complete inzending van Brozai heb ik alle twaalf de clubs compleet(voor nu in ieder geval). 

@chrisje1993 zal de dubbele spelers verloten waarna ik een overzicht van alle selecties tot nu toe zal posten met daarbij het budget dat een ieder te besteden heeft. Hierna krijg je de kans de vrijgekomen plekken op te vullen met het resterende budget en de nationaliteiten in het achterhoofd houdend. Hierbij geld dat zodra een speler geclaimd word deze voor de eerste die dit doet is. Ikzelf en Chris zullen hierbij niet meteen als eerste onze vervangers kiezen.

Leuk, we gaan beginnen. Veel spelers dubbel geclaimd? 

hEPXVSU.png

Na het indienen van de originele selecties zijn er maar liefst negenentwintig spelers die meerdere bewonderaars hebben. Onder deze negenentwintig zijn er enkele die zelfs meer dan twee clubs achter zich aan hebben. Voor sommige clubs is er reden tot juichen aangezien ze geen enkele speler verliezen maar waar winnaars zijn zijn er natuurlijk ook verliezers. Hieronder zie je per team welke spelers er gewonnen werden in de loting, het beschikbare budget, de nog nodige nationaliteiten en onder de spoiler de huidige selectie.

Stockholm Syndrome @neva:

David Ayala

Elias Machuca

Ludovit Reis

Matheus Fernandes

Daarnaast is Ishaq Abdulrazak niet een van de vier nationaliteiten dus hij zal ook nog uit het team verwijderd worden.

€12.650.000

1 Argentijn

2 Brazilianen

Spoiler

image.thumb.png.c30a9d474599544818f027f1a9cad2cf.png

Kyrilian his Warriors @Kyrill:

Ante Palavers

John Kennedy

€3.150.000

1 Kroaat

Spoiler

image.thumb.png.c105745d70f8d8ff332de35a676d784b.png

Tawantinsuyu @Jeroen.:

David Luiz

Julian Aude

€4.850.000

Spoiler

image.thumb.png.090a635df0c15183db716146fcef6a11.png

FC Pils @van der Water:

Dani Alves

Hulk

Lars Unnerstall

€7.525.000

1 Duitser

1 Braziliaan

Spoiler

image.thumb.png.753f675516ca9c12f5ab993aca05bae9.png

FC Mystras @Thymen:

Joe Gelhardt

Dario Sarmiento

Santi Ramos Mingo

Taylor Harwood-Bellis

€0,-

Spoiler

image.thumb.png.193b9dc85b0dbade3b5f54cb4c4f736c.png

TSV Ajax @Copywriter:

Anass Salah-Eddine

Yusuf Barasi

Ernest Poku

€3.250.000

1 Engelsman

Spoiler

image.thumb.png.06cea1c5c514d9999568fd37a99f9175.png

Real Kraków @RubenS2:

€3.700.000

1 Braziliaan

Spoiler

image.png.c5c49acc4bf0b8de2a1963fbaa4f1d71.png

Novi Happy Novi Sad @Nummerke10:

Luka Romero

Marcos Leonardo

Sandry

Carlos Alcaraz

€13.050.000

1 Braziliaan

1 Argentijn

2 Uruguayanen

Spoiler

image.png.81534eaf7b8783276eb251945dc8543c.png

Bottas FC @Fantasy:

Fernando Muslera

Manuel Ugarte

€100.000

Spoiler

image.thumb.png.68fe802e7e41fbfebadd4cfd681db2a2.png

FC Legoland @chrisje1993:

Lennard Hartjes

€6.150.000

1 Deen

1 Engelsman

1 Fransman

Spoiler

image.png.c0f3b1de7d45a943154c59704f4e8748.png

Lokomotivka Balopdakta @timpy00:

Octavian Popescu

€4.800.000

5 Oekraïners

Spoiler

image.png.3d617b4239fce4dc60393dc60b03042f.png

FC Hagi Academy @Brozai:

Emmanuel van de Blaak

Antoni Milambo

Cristian Manea

€2.500.000

1 Nederlander

Spoiler

image.png.89c91951dcd42ec820f019e686bf68d0.png

Zoals eerder aangegeven is het vanaf nu first come first serve. Spelers die al in de selecties zitten zijn niet langer beschikbaar om gekozen te worden en zodra iemand een speler claimt zal deze daarna niet meer gekozen kunnen worden door andere deelnemers.

Tot slot een downloadlink voor de Editor Data: https://wetransfer.com/downloads/c2e4a261916c8c5c8dc60578e9d73aa820211209204045/3ef867c6c2c29b3d3cd626054b4d1a7220211209204120/dadd00

Ook zullen voor de daadwerkelijke game gestart word alle huurperiodes, schorsingen en blessure verwijderd worden.

Edited by Jeroen.

2 minuten geleden zei Copywriter:

@Jeroen. ik mis Bright Arrey-Mbi die heeft de Engelse nationaliteit maar zie niet dat die door een ander gewonnen is. 

Arrey-Mbi is de speler die gehighlighed is in de screen. Hij is de vierde Engelsman waardoor je er nog 1 nodig heb (vervanger van Joe Gelhardt).

Poah leuk man!! Ik vind m’n eigen team wel geil hoor _O_ Uiteindelijk hebben we natuurlijk ook niet veel met elkaar te maken aangezien we niet met elkaar in de competitie zitten… maar ben benieuwd hoe onze jongens het gaan doen!

Ik wil graag Jens Toornstra toevoegen aan m’n selectie voor 2 miljoen. Kan de overige 0.5mil naar de bank?

Edited by Brozai

1 minuut geleden zei timpy00:

Oh dat wist ik niet. Mooi kut, had ik wel een andere ploeg samengesteld.

Maarja zal wel war zoeken.

Mijn excuses ik zag het pas bij het samenstellen van de selectie. Buiten Popescu en de gekozen spelers mag je wat mij betrefd nog enkele spelers vervangen(geen 10 ofzo maar als je eer 2 of 3 niet wil hierdoor is dat prima.

3 minuten geleden zei Brozai:

Poah leuk man!! Ik vind m’n eigen team wel geil hoor _O_ Uiteindelijk hebben we natuurlijk ook niet veel met elkaar te maken aangezien we niet met elkaar in de competitie zitten… maar ben benieuwd hoe onze jongens het gaan doen!

Knap, vooral Esposito dan!

Jammer dat @van der Water bij mij weg is met Hulk :(

1 minuut geleden zei Jeroen.:

Mijn excuses ik zag het pas bij het samenstellen van de selectie. Buiten Popescu en de gekozen spelers mag je wat mij betrefd nog enkele spelers vervangen(geen 10 ofzo maar als je eer 2 of 3 niet wil hierdoor is dat prima.

Geen probleem. Mijn fout maak er wel wat van.

Malinovskiy en Yaremchuk zijn toch te duur.