Fantasy Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 1. Manager: Rui Jorge (Portugal) 2. Hoofd jeugdopleiding: Carlos Aguilera (Spanje) 3. Hoofd scouting: Cláudio Grillo (Brazilië) 4. Land waar jou club zich zal vestigen: Uruguay Selectie volgt nog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 Wanneer zouden we ongeveer beginnen? @Jeroen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost December 5, 2021 Author Share Gepost December 5, 2021 16 uur geleden zei RubenS2: Wanneer zouden we ongeveer beginnen? @Jeroen. Durf het nog niet helemaal te zeggen. Momenteel is er nog één selectie niet compleet en zodra ik die heb zijn er 11 inzendingen. Voor het gemak zou ik er graag 12 hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost December 6, 2021 Share Gepost December 6, 2021 (edited) Op 5-12-2021 om 10:55 zei Jeroen.: Durf het nog niet helemaal te zeggen. Momenteel is er nog één selectie niet compleet en zodra ik die heb zijn er 11 inzendingen. Voor het gemak zou ik er graag 12 hebben. Ik wil nog wel een 12e en voor mij 2e samenstellen mits ik Oostenrijk als keuze land erbij kan voegen Edited December 6, 2021 by Copywriter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost December 8, 2021 Author Share Gepost December 8, 2021 Op 6-12-2021 om 17:00 zei Copywriter: Ik wil nog wel een 12e en voor mij 2e samenstellen mits ik Oostenrijk als keuze land erbij kan voegen Zullen het dan met 11 teams doen. Daarnaast een kleine reminder voor @timpy00. En mocht er nog iemand mee willen doen dat zijn ze natuurlijk altijd welkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 8, 2021 Share Gepost December 8, 2021 Thanks. Maak ik het morgen even in orde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost December 8, 2021 Share Gepost December 8, 2021 (edited) Ik wil nog graag meedoen! Goed als ik het morgen in orde maak? Mocht ik het vergeten, mention me dan even als jullie willen Leuk concept! Land wordt trouwens sowieso Roemenië! Edited December 8, 2021 by Brozai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost December 9, 2021 Author Share Gepost December 9, 2021 17 uur geleden zei Brozai: Ik wil nog graag meedoen! Goed als ik het morgen in orde maak? Mocht ik het vergeten, mention me dan even als jullie willen Leuk concept! Land wordt trouwens sowieso Roemenië! Is goed als je het vandaag doet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 (edited) Marko Níkolic (Servië) Fatih Ibradi (Turkije) Giuseppe Bifulco (Italië) Roemenië Ik ga nu de Excel invullen en stuur deze dan op Excel verlopen... ik vul het in in kladblok als dat oké is :( EDIT: Trainer wordt toch Gio(!) v Bronckhorst! Edited December 9, 2021 by Brozai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 Ik denk niet dat mijn team de favoriet is haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 5 minuten geleden zei Brozai: Marko Níkolic (Servië) Fatih Ibradi (Turkije) Giuseppe Bifulco (Italië) Roemenië Ik ga nu de Excel invullen en stuur deze dan op Excel verlopen... ik vul het in in kladblok als dat oké is :( @Jeroen. Kan je een google spreadsheet klaarmaken normaal. Ik had hetzelfde probleem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost December 9, 2021 Author Share Gepost December 9, 2021 En met de complete inzending van Brozai heb ik alle twaalf de clubs compleet(voor nu in ieder geval). @chrisje1993 zal de dubbele spelers verloten waarna ik een overzicht van alle selecties tot nu toe zal posten met daarbij het budget dat een ieder te besteden heeft. Hierna krijg je de kans de vrijgekomen plekken op te vullen met het resterende budget en de nationaliteiten in het achterhoofd houdend. Hierbij geld dat zodra een speler geclaimd word deze voor de eerste die dit doet is. Ikzelf en Chris zullen hierbij niet meteen als eerste onze vervangers kiezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 45 minuten geleden zei Jeroen.: En met de complete inzending van Brozai heb ik alle twaalf de clubs compleet(voor nu in ieder geval). @chrisje1993 zal de dubbele spelers verloten waarna ik een overzicht van alle selecties tot nu toe zal posten met daarbij het budget dat een ieder te besteden heeft. Hierna krijg je de kans de vrijgekomen plekken op te vullen met het resterende budget en de nationaliteiten in het achterhoofd houdend. Hierbij geld dat zodra een speler geclaimd word deze voor de eerste die dit doet is. Ikzelf en Chris zullen hierbij niet meteen als eerste onze vervangers kiezen. Leuk, we gaan beginnen. Veel spelers dubbel geclaimd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 Top @Jeroen., zin in! Geef je ons een tag bij een update? Dan kan ik sneller reageren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost December 9, 2021 Author Share Gepost December 9, 2021 (edited) Na het indienen van de originele selecties zijn er maar liefst negenentwintig spelers die meerdere bewonderaars hebben. Onder deze negenentwintig zijn er enkele die zelfs meer dan twee clubs achter zich aan hebben. Voor sommige clubs is er reden tot juichen aangezien ze geen enkele speler verliezen maar waar winnaars zijn zijn er natuurlijk ook verliezers. Hieronder zie je per team welke spelers er gewonnen werden in de loting, het beschikbare budget, de nog nodige nationaliteiten en onder de spoiler de huidige selectie. Stockholm Syndrome @neva: David Ayala Elias Machuca Ludovit Reis Matheus Fernandes Daarnaast is Ishaq Abdulrazak niet een van de vier nationaliteiten dus hij zal ook nog uit het team verwijderd worden. €12.650.000 1 Argentijn 2 Brazilianen Spoiler Kyrilian his Warriors @Kyrill: Ante Palavers John Kennedy €3.150.000 1 Kroaat Spoiler Tawantinsuyu @Jeroen.: David Luiz Julian Aude €4.850.000 Spoiler FC Pils @van der Water: Dani Alves Hulk Lars Unnerstall €7.525.000 1 Duitser 1 Braziliaan Spoiler FC Mystras @Thymen: Joe Gelhardt Dario Sarmiento Santi Ramos Mingo Taylor Harwood-Bellis €0,- Spoiler TSV Ajax @Copywriter: Anass Salah-Eddine Yusuf Barasi Ernest Poku €3.250.000 1 Engelsman Spoiler Real Kraków @RubenS2: €3.700.000 1 Braziliaan Spoiler Novi Happy Novi Sad @Nummerke10: Luka Romero Marcos Leonardo Sandry Carlos Alcaraz €13.050.000 1 Braziliaan 1 Argentijn 2 Uruguayanen Spoiler Bottas FC @Fantasy: Fernando Muslera Manuel Ugarte €100.000 Spoiler FC Legoland @chrisje1993: Lennard Hartjes €6.150.000 1 Deen 1 Engelsman 1 Fransman Spoiler Lokomotivka Balopdakta @timpy00: Octavian Popescu €4.800.000 5 Oekraïners Spoiler FC Hagi Academy @Brozai: Emmanuel van de Blaak Antoni Milambo Cristian Manea €2.500.000 1 Nederlander Spoiler Zoals eerder aangegeven is het vanaf nu first come first serve. Spelers die al in de selecties zitten zijn niet langer beschikbaar om gekozen te worden en zodra iemand een speler claimt zal deze daarna niet meer gekozen kunnen worden door andere deelnemers. Tot slot een downloadlink voor de Editor Data: https://wetransfer.com/downloads/c2e4a261916c8c5c8dc60578e9d73aa820211209204045/3ef867c6c2c29b3d3cd626054b4d1a7220211209204120/dadd00 Ook zullen voor de daadwerkelijke game gestart word alle huurperiodes, schorsingen en blessure verwijderd worden. Edited December 9, 2021 by Jeroen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 Bottas FC, here we go Lekker teampje wel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 Hoezo moet ik ineens Oekraïners? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 @Jeroen. ik mis Bright Arrey-Mbi die heeft de Engelse nationaliteit maar zie niet dat die door een ander gewonnen is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost December 9, 2021 Author Share Gepost December 9, 2021 2 minuten geleden zei Copywriter: @Jeroen. ik mis Bright Arrey-Mbi die heeft de Engelse nationaliteit maar zie niet dat die door een ander gewonnen is. Arrey-Mbi is de speler die gehighlighed is in de screen. Hij is de vierde Engelsman waardoor je er nog 1 nodig heb (vervanger van Joe Gelhardt). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost December 9, 2021 Author Share Gepost December 9, 2021 4 minuten geleden zei timpy00: Hoezo moet ik ineens Oekraïners? 5 per stafflid en 5 voor het gekozen land. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 4 minuten geleden zei Jeroen.: 5 per stafflid en 5 voor het gekozen land. Oh dat wist ik niet. Mooi kut, had ik wel een andere ploeg samengesteld. Maarja zal wel war zoeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 (edited) Poah leuk man!! Ik vind m’n eigen team wel geil hoor Uiteindelijk hebben we natuurlijk ook niet veel met elkaar te maken aangezien we niet met elkaar in de competitie zitten… maar ben benieuwd hoe onze jongens het gaan doen! Ik wil graag Jens Toornstra toevoegen aan m’n selectie voor 2 miljoen. Kan de overige 0.5mil naar de bank? Edited December 9, 2021 by Brozai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost December 9, 2021 Author Share Gepost December 9, 2021 1 minuut geleden zei timpy00: Oh dat wist ik niet. Mooi kut, had ik wel een andere ploeg samengesteld. Maarja zal wel war zoeken. Mijn excuses ik zag het pas bij het samenstellen van de selectie. Buiten Popescu en de gekozen spelers mag je wat mij betrefd nog enkele spelers vervangen(geen 10 ofzo maar als je eer 2 of 3 niet wil hierdoor is dat prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 3 minuten geleden zei Brozai: Poah leuk man!! Ik vind m’n eigen team wel geil hoor Uiteindelijk hebben we natuurlijk ook niet veel met elkaar te maken aangezien we niet met elkaar in de competitie zitten… maar ben benieuwd hoe onze jongens het gaan doen! Knap, vooral Esposito dan! Jammer dat @van der Water bij mij weg is met Hulk :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 1 minuut geleden zei Jeroen.: Mijn excuses ik zag het pas bij het samenstellen van de selectie. Buiten Popescu en de gekozen spelers mag je wat mij betrefd nog enkele spelers vervangen(geen 10 ofzo maar als je eer 2 of 3 niet wil hierdoor is dat prima. Geen probleem. Mijn fout maak er wel wat van. Malinovskiy en Yaremchuk zijn toch te duur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts