Jeroen. Posted November 29, 2021 Share Posted November 29, 2021 (edited) Zoals sommige al gezien hebben in het algemene topic was ik van plan op een nieuwe sign-up te starten en hierbij is deze er. Voor deze sign-up zullen we een competitie vormen waarbij iedere deelnemer de rol van directeur voetbalzaken op zich zal nemen. Je zal hierbij verantwoordelijk zijn voor het samenstellen van de selectie, de basisfaciliteiten, het aanstellen van een manager, hoofd scouting en hoofd jeugdopleiding en tot slot mag je ook de naam en locatie van je club kiezen. Hierbij zijn er natuurlijk wel enige restricties waaraan voldaan moet worden. Om je op te geven dien je in dit topic te reageren met vier keuzes. Voor alle vier de keuzes geld dat ze gevonden kunnen worden in het volgende bestand: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1lcEGMzyAnpV2-U_vP6s5_E87KFBJSfGn6ISbpcEihTs/edit?usp=sharing 1. Manager 2. Hoofd jeugdopleiding 3. Hoofd scouting 4. Land waar jou club zich zal vestigen. Zodra je dat gedaan heb is het tijd om de club vorm te geven, een selectie samen te stellen en de basisfaciliteiten te selecteren. Hiervoor dien je het in deze post bijgevoegde excel-bestand te downloaden en in te vullen. Bij het opslaan zou ik jullie willen verzoeken om je forumnaam toe te voegen aan het excelbestand zodat voor mij duidelijk is welk bestand van welke deelnemer is. In dit bestand zul je diverse dingen in moeten vullen. We beginnen met de informatie die je al in dit topic heb gedeeld waarna je de stad waar jou club zich zal vestigen(enkel bestaande plaatsen in het gekozen land) en de clubnaam mag kiezen. Vervolgens gaan we naar het kiezen van de shirts. Hierbij vind je in de spoiler hieronder de opties. Daarnaast kan je afhankelijk van de gekozen optie één tot drie kleuren selecteren. Hierbij is de hoofdkleur in het voorbeeld hieronder lichtblauw, accentkleur 1 wit en accentkleur 2 zwart. Spoiler Daarna gaan we door naar de selectie en de faciliteiten. Voor deze twee is er een budget van €80.000.000,- beschikbaar. Hierbij geld dat elk punt in de faciliteiten één miljoen kost(in elk vakje zal minimaal een 1 ingevuld moeten worden). Daarna kan je aan de rechterkant spelers invullen. Hierbij graag in de kolom waar Spelers: staat de volledige naam van de speler en in de kolom daarna de waarde van deze speler op www.transfermarkt.com. Is een speler 500.000 waard dan dient in deze kolom 0,5 ingevuld te worden. Als het goed is zal de waarde van de spelers en de gekozen faciliteiten automatisch worden berekend in F3. Voor de samenstelling van de selectie zijn er naast het budget nog enkele andere restricties. Spelers met een waarde van €0.- zijn in deze eerste periode niet beschikbaar. Elke speler zal dus op zijn minst een waarde moeten hebben. Daarnaast zal de keuze uit spelers afhangen van de door jou gekozen opties. Spelers uit het gekozen land en van dezelfde nationaliteit als jouw gekozen staf zijn beschikbaar om te selecteren. Hierbij dienen er per nationaliteit minimaal 5 spelers gekozen worden. Er is geen maximum aan de totale selectie en er zal een reservecompetitie worden toegevoegd om eventuele talenten een kans op speeltijd te geven. Spelers die door meerdere deelnemers gekozen worden zullen worden verloot waarna de verliezer een vervanger mag selecteren. Na het begin van de competitie zal per halfjaar de game gedeeld worden waarna een transferperiode volgt. Hierin krijg je zelf de kans om transfers te doen zowel onderling als voor spelers buiten de competitie. Ook kunnen in deze periodes wijzigingen aangebracht worden in de staf(de drie gekozen posities) en eventuele contractverlengingen geregeld worden. Hierbij zal @chrisje1993 mij ondersteunen. Voor vragen staat mijn PM-box open en deze kunnen natuurlijk ook altijd in dit topic gesteld worden. Sign-up.xlsx Edited December 2, 2021 by Jeroen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost November 29, 2021 Share Gepost November 29, 2021 (edited) Leuk concept. Was even een uurtje puzzelen. Heb er wat van gemaakt, hoop ik. 1. Manager 2. Hoofd jeugdopleiding 3. Hoofd scouting 4. Land waar jou club zich zal vestigen. Mark van Bommel Marcelo José Teixeira Gabriel Wainer Zweden Selectie via PM geregeld. Edited November 29, 2021 by neva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 Ik ben niet thuis maar op werk. Ik ga hier vanmiddag eens goed voor zitten en invullen op mijn laptop. Heb er zin in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 (edited) 1. Manager 2. Hoofd jeugdopleiding 3. Hoofd scouting 4. Land waar jou club zich zal vestigen. Florian Kohfeldt Fernando Yamada Eduardo Macia Kroatie Selectie komt er straks aan per PM. Maar mag je echt alleen spelers uit de landen van je staff? Nee toch? Edited November 30, 2021 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 55 minuten geleden zei Kyrill: 1. Manager 2. Hoofd jeugdopleiding 3. Hoofd scouting 4. Land waar jou club zich zal vestigen. Florian Kohfeldt Fernando Yamada Eduardo Macia Kroatie Selectie komt er straks aan per PM. Maar mag je echt alleen spelers uit de landen van je staff? Nee toch? Jawel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 Was flinke bevalling ruim 1,5 uur bezig geweest maar het is klaar , ingezonden en voltooid Heb er zin in! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 Manager: Frank Lampard Hoofd Jeugdopleiding: Patrick Kluivert Hoofd Scouting: Eric Abidal Land: Denemarken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost November 30, 2021 Author Share Gepost November 30, 2021 Ik zal zelf ook deelnemen. Manager: Gabriel Heinze Hoofd Jeugdopleiding: Alejandro Russo Hoofd Scouting: Marcelo Djian Land: Peru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 Is het goed als ik me morgen of overmorgen hier even voor zet? @Jeroen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost November 30, 2021 Author Share Gepost November 30, 2021 1 uur geleden zei RubenS2: Is het goed als ik me morgen of overmorgen hier even voor zet? @Jeroen. Geen enkel probleem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 Ik wil hier ook aan mee doen. ik kijk er in de loop van vandaag nadat ik geslapen heb na mijn nachtdienst even naar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 1. Manager Thierry Henry (FRA) 2. Hoofd jeugdopleiding Álex García (SPA) 3. Hoofd scouting Júnior Chávare (BRAZIL) 4. Land waar jou club zich zal vestigen. Polen Spelers volgen in PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 (edited) 1. Manager Antonio Mohamed Arg 2. Hoofd jeugdopleiding Pablo Sanguinetti Uruguay 3. Hoofd scouting Alexandre Ceolin Brazilië 4. Land waar jou club zich zal vestigen. Servië Ik ga me er binnenkort qua spelersmateriaal wat verder in verdiepen, klinkt in ieder geval leuk! @Jeroen. (edit: Had dezelfde hoofd scouting als mijn bovenbuur) Edited December 1, 2021 by Nummerke10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost December 1, 2021 Author Share Gepost December 1, 2021 6 minuten geleden zei Nummerke10: 1. Manager Antonio Mohamed Arg 2. Hoofd jeugdopleiding Pablo Sanguinetti Uruguay 3. Hoofd scouting Alexandre Ceolin Brazilië 4. Land waar jou club zich zal vestigen. Peru Ik ga me er binnenkort qua spelersmateriaal wat verder in verdiepen, klinkt in ieder geval leuk! @Jeroen. (edit: Had dezelfde hoofd scouting als mijn bovenbuur) Helaas is Peru ook al gekozen en is elk land slechts 1 keer te kiezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 (edited) doe graag mee, zal vanmiddag/vanavond mijn lijstje bezorgen. edit: Manager: Daniel Farke Hoofd jeugdopleiding: André Figuieiredo Hoofd Scouting: Ricardo Santos Land: Tsjechië Edited December 1, 2021 by van der Water Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 @Jeroen. Dan wil ik graag Servië, bijna hetzelfde toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 (edited) Manager: Bruno Labbadia Hoofd jeugdopleiding: David Moss Hoofd Scouting: Frank Wijnhoven Land: Zwitserland overige volgt morgen @Jeroen.selectie bestaat alleen uit de nationaliteiten van de staf? Of is verplicht 5 per nationaliteit en mag het aangevuld worden met andere nationaliteiten? Edited December 1, 2021 by Copywriter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost December 1, 2021 Author Share Gepost December 1, 2021 49 minuten geleden zei Copywriter: Manager: Bruno Labbadia Hoofd jeugdopleiding: David Moss Hoofd Scouting: Frank Wijnhoven Land: Zwitserland overige volgt morgen @Jeroen.selectie bestaat alleen uit de nationaliteiten van de staf? Of is verplicht 5 per nationaliteit en mag het aangevuld worden met andere nationaliteiten? Enkel nationaliteiten van de staf en het gekozen land waarbij er van elk minimaal 5 moeten zijn maar dit natuurlijk ook meer mogen zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost December 2, 2021 Share Gepost December 2, 2021 (edited) Manager: Dean Smith ( Engeland ) hoofd jeugdopleiding: Pablo Forte( Argentinië ) hoofd scouting: Henrik Andersen ( Denemarken ) land: Griekenland Edited December 2, 2021 by Thymen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost December 2, 2021 Share Gepost December 2, 2021 Leuk puzzelwerkje, hopelijk draaien mijn keuzes goed uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost December 2, 2021 Share Gepost December 2, 2021 (edited) Edit: na het lezen van alle instructies trek ik me terug. Wordt te veel werk. Op mijn laptop kan ik de link ook niet goed openen trouwens. Edited December 2, 2021 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 2, 2021 Share Gepost December 2, 2021 Ik ga er straks naar kijken, lijkt me leuk. Vraag me na het lezen van de titel en de uitleg wel af wanneer er nou echt gedaan wordt aan singen. Maar zonder gekheid, ga er straks of morgen wel even voor zitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost December 2, 2021 Author Share Gepost December 2, 2021 5 uur geleden zei Chiemel: Edit: na het lezen van alle instructies trek ik me terug. Wordt te veel werk. Op mijn laptop kan ik de link ook niet goed openen trouwens. Geen probleem. Welke link heb je precies problemen mee? 4 uur geleden zei timpy00: Ik ga er straks naar kijken, lijkt me leuk. Vraag me na het lezen van de titel en de uitleg wel af wanneer er nou echt gedaan wordt aan singen. Maar zonder gekheid, ga er straks of morgen wel even voor zitten. Heb de titel maar even aangepast voor ik karaoke clips in mijn inbox krijg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost December 2, 2021 Share Gepost December 2, 2021 @Jeroen. Die eerste link. Maar kan aan m'n laptop ligge, dus als ik de enige ben kan je het negeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 1. Manager: Vardan Minasyan (Armenië) 2. Hoofd jeugdopleiding: Romeo Jozak (Kroatië) 3. Hoofd scouting: Radu Baicu (Roemenië) 4. Land waar jou club zich zal vestigen: Oekraïne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts