Jump to content

In de schijnwerpers ... november 2021

Marius
 Share

Recommended Posts

Het is weer tijd voor onze maandelijkse traditie! Tijd om een verhaal een maand lang in de spotlights te plaatsen met andere woorden. En aangezien dit de eerste keer is sinds de release van FM22 toch ook best een speciale editie. Zoals gewoonlijk kan je hieronder het verhaal vermelden waar je het meest van genoten hebt. En doe er dan misschien ook meteen een woordje uitleg bij waarom je net voor dit verhaal kiest  Of tussen welke je twijfelde ... Er lopen momenteel heel veel interessante verhalen en de schrijvers mogen gerust ook wat extra aandacht krijgen wat mij betreft!

Stemmen kan tot aanstaande dinsdagavond 21u.

Edited by Marius

Mijn stem gaat naar de uitvretâh van @Titan. De manier van schrijven is top, een mooi verhaallijn dat boeit en de aandacht vasthoudt. Ook de keuze voor de competitie in Indonesie zorgt voor een plis. Complimenten!

Ook nog mijn complimenten naar iedereen die weer de moeite neemt om een novelle te schrijven.

Ik heb enorm getwijfeld tussen deze novelle en die van @Daniell, die ons een fantastisch inzicht geeft in hoe hij een save benaderd, zijn team vormt en traint. Als je blijft schrijven krijg je de volgende keer mijn stem.

Keep on the good work.

1 uur geleden zei MNie:

Mijn stem gaat naar de uitvretâh van @Titan. De manier van schrijven is top, een mooi verhaallijn dat boeit en de aandacht vasthoudt. Ook de keuze voor de competitie in Indonesie zorgt voor een plis. Complimenten!

Ook nog mijn complimenten naar iedereen die weer de moeite neemt om een novelle te schrijven.

Ik heb enorm getwijfeld tussen deze novelle en die van @Daniell, die ons een fantastisch inzicht geeft in hoe hij een save benaderd, zijn team vormt en traint. Als je blijft schrijven krijg je de volgende keer mijn stem.

Keep on the good work.

Ik ga voor exact dezelfde toelichting, maar mijn stem gaat naar @Daniell :D 

Ik ga voor @Nummerke10 met BFC Dynamo - Breuk met het Verleden  Dit verhaal loopt nog niet heel erg lang maar ik was enorm onder de indruk van de eerste updates, en gisteren herkende ik die trend nog in een nieuwe update. Afwisselend zitten daar traditionele updates tussen die de prestaties belichten, maar ook deze zijn steeds mooi verzorgd en uitgebreid waardoor deze er voor mij momenteel het meest uitspringt. 

Verder ook een shout out naar @Glenn08 voor zijn topprestaties met Thes. De financiële kloof met andere clubs is enorm en dit mag dan ook absoluut niet onderschat worden. Qua prestaties kunnen die van @Messidona ook wel tellen. Die heeft FM22 al in 1 seizoen uitgespeeld bij wijze van spreken. Ook zijn updates zijn zeer verzorgd en uitgebreid trouwens. Ook die van @MNiekan wel tellen. Knappe prestaties, verzorgde updates en heel consistent qua updates. Good old @delichris hoort natuurlijk ook thuis in dat rijtje.

En dan heb je inderdaad @Daniell @Fantasy en @Titan Evidente keuzes, en ik ga ervan uit dat zij ook zeer snel hun moment zullen pakken. Ik ben sowieso ook fan natuurlijk!

Te veel mooi's om uit te kiezen momenteel!

Ik ben een enorme fan van de novelles van @Fantasy, en @Nummerke10. Beide zijn ze een inspiratie voor mijn eigen novelle. Zo ben ik ook weer The way up, het vorige Ijslandse avontuur' aan het herlezen. Maar ik weet dat hun novelles sowieso langlopend gaan zijn, en er in de toekomst voor hun dus nog een kans komt, dus ga ik deze keer mijn stem aan iemand anders geven.

Het was voor mezelf twijfelen tussen @Marius, en @MNieen beide om dezelfde reden, ze brengen een relatief onbekende competitie (voor mij dan toch), en doen dit op een mooie duidelijke manier. Uiteindelijk gaat mijn stem uit naar @MNiezijn verhaal is ondertussen toch al enkele seizoen vergevorderd, en dat zo blijven volhouden krijgt voor deze maand mijn voorkeur!

Ook een shout out naar de novelle van @Messidonaen @Daniellen @delichris.

Veel woorden zijn hierboven al terecht genoteerd en één zaak is duidelijk: wat hebben we direct in de eerste maand een heerlijke lichting novellen te pakken die allemaal hopelijk nog lang door blijven lopen! Exotische taferelen van @Fantasy op IJsland die hopelijk niet eerdere stoppen dan wereldsuprematie; @MNie die klaarblijkelijk al een aantal seizoenen voor ons in het verschiet heeft in zijn Russische avontuur; @Marius laat oude tijden (en spelers) herleven in Brazilië; @delichris is hard op weg zijn geliefde club weer alle prijzen te bezorgen en @Nummerke10 weet de juiste woorden te pakken om de (lijdens)weg van zijn club te beschrijven. Allemaal stuk voor stuk mooie updates van iedereen, petje af! 

Mijn stem gaat uit naar @Daniell. Naast duidelijke updates over de voortgang in het spel weet hij ons feilloos mee te nemen in zijn visie op training, ontwikkeling en transfers. Een complete novelle!

14 uur geleden zei RubenS2:

Ik ga het nog eens herhalen, maar dan enorm kort: er is énorm veel kwaliteit onder de verhalen momenteel. Petje af voor jullie allemaal! Na lang wikken en wegen gaat mijn stem toch naar @Titan. Het verhaal loopt al eventjes en combineert een echt verhaal met FM, wat voor mij bonuspunten oplevert.

+1 mijne gaat ook naar @Titan. Geweldige schrijfstijl, mooi verhaal en een leuke uitdaging in FM.

Sowieso heel veel keus op het moment en misschien zou iedereen wel een IDS verdienen, alleen al voor alle moeite die iedereen doet. We bewijzen maar weer eens dat dit het mooiste gedeelte van het forum is! Laten we vooral doorgaan met z'n allen. Het hadden evengoed @MNie @Fantasy @Nummerke10 @Marius @delichris @Messidona @Rossi @Glenn08 of iemand anders kunnen zijn! 

Voor mijzelf; ik zit even in een hele drukke periode en heb al meer dan een week geen FM meer gespeeld. Ik wil bij dezen wel iedereen beloven dat mijn novelle het gehele jaar zal doorlopen want ik beleef er veel te veel plezier aan om ermee te stoppen. Alleen zullen de updates elkaar nu even wat minder snel opvolgen. Ik reageer ook wat minder in jullie topics, ik probeer zo veel mogelijk bij te houden en zal snel weer actief zijn hier! 

Mijn stem gaat ook naar @MNie met changing football maar het niveau is erg hoog. Buiten wie al genoemd zijn en gementioned wil ik @mattihamstraen @germandutchondanks niet op hun stem even in zonnetje zetten. Adem in Adem Zuid en twee novelle van germandutch zijn ook erg gaaf. En Ivar van mattihamstra is goed begonnen. En hij stopt voor nu maar @Glenn08met Thes we Can en @Rob1981met San Marino doen het ook erg aardig en goed en mooi. 

• Fantasy unpinned this topic