Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

k heb eigenlijk een paar vragen over de staf,

Dit is met name of jullie deze gebruiken.

Ik gebruik ze zelf namelijk niet, maar misschien door jullie ervaringen kan ik het ook gebruiken.

- prestatie analist ( heb wel een hoofd analist)  waarvoor gebruiken deze jullie, wat is het nut ervan?

- Technisch directeur waarvoor gebruiken deze jullie, wat is het nut ervan? 

- (ver) Huurmanager waarvoor gebruiken deze jullie, wat is het nut ervan? 

EN op welke eigenschappen moeten vooral goed zijn, om redelijk/goede personeelsleden te contracteren?

Geplaatst
53 minuten geleden zei LiverpoolFC:

k heb eigenlijk een paar vragen over de staf,

Dit is met name of jullie deze gebruiken.

Ik gebruik ze zelf namelijk niet, maar misschien door jullie ervaringen kan ik het ook gebruiken.

- prestatie analist ( heb wel een hoofd analist)  waarvoor gebruiken deze jullie, wat is het nut ervan?

- Technisch directeur waarvoor gebruiken deze jullie, wat is het nut ervan? 

- (ver) Huurmanager waarvoor gebruiken deze jullie, wat is het nut ervan? 

EN op welke eigenschappen moeten vooral goed zijn, om redelijk/goede personeelsleden te contracteren?

• De prestatie analist zorgt voor een breed scala (mits je er één in dienst hebt natuurlijk..) aan data wat jouw team qua prestaties weergeeft t.o.v. tegenstanders.

• M.b.t. de Technisch Directeur: "De eerste is die van technisch directeur. Hij zal zich bezighouden met het advies over je huidige technische staff. Hij zal rapporteren over hun ontwikkeling en prestaties. Bovendien zal hij adviezen geven over mogelijke cursussen om ervoor te zorgen dat de coaches en andere leden van de technische staff zich blijven ontwikkelen." ((c) Managers United)

Daarnaast ken je een technisch directeur natuurlijk ook uit het huidige voetbal mag ik hopen. Deze kan je ook verantwoordelijk stellen voor het aantrekken van je spelers. Let daarbij dus wel op dat je een TD contracteerd op basis van de juiste eigenschappen (spelers beoordelen, spelers potentieel beoordelen, scoutingkennis etc.)

• De (ver) Huurmanager heeft het eigenlijk al in de naam verwerkt zitten natuurlijk.. Deze persoon kan bijvoorbeeld handig zijn wanneer je zelf niet belast wil zijn met de verhuur van je talenten. In dat geval zal een (ver) Huurmanager dus bepalen waar en onder welke voorwaarden een jeugdig talent of overbodige oudere speler komt te voetballen. 

Ik verhuur mijn spelers altijd zelf, om er zodoende zoveel mogelijk speeltijd uit te slepen en het team bij een team te kunnen plaatsen dat ook daadwerkelijk bij hem past, of waar hij grote stappen zou kunnen maken.

Over alle functies binnen je staf is online genoeg informatie te vinden overigens ;)