Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik wil één ding heel duidelijk maken voordat jullie beginnen met lezen. Dit verhaal is pure fictie en alles wat ik schrijf is hoe ik er over denk. Mocht ik iemand onbewust gekwetst hebben, bied ik daarvoor mijn excuses aan.

1.png

• Antwoorden 75
  • Weergaven 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @r4vje het is een van de spelers die ik aan het scouten ben   @Marius het is idd altijd lekker om je seizoen te beginnen met een zege @Kyrill dank je @jefri thanks      @Copyw

• @Marius @Daniell@Kyrill @DGremlin   Bedankt voor jullie reacties. Ik probeer, waar mogelijk, de spanning er goed in te houden     @r4vje @Milton  @Copywriter 

• @Marius viel mee   @DGremlin en of het goed komt   @r4vje mooi op het verkeerde been gezet   @Milton @Copywriter @Daniell

Geplaatst

From Russia with love ... of misschien toch niet helemaal :D Succes!

Geplaatst

Onze hoofdrolspeler weet het doel in ieder geval wel staan!

Geplaatst

Dat liep inderdaad een stuk beter af dan gevreesd!

Geplaatst

Mooi verhaal dit zeg, wat grafisch ''geweld'' lekker zeg. Ga dit blijven volgen! Begin is erg goed :)

Geplaatst

Ik vreesde dat we hier het einde van een carrière meemaakten, maar dat liep even anders :D 

Geplaatst

Ik ken geen Rus die voor die teams gespeeld heeft, dus het lijkt me hier alvast om een fictief persoon te gaan :D