Geplaatst 11 november 20213 jr. Ik wil één ding heel duidelijk maken voordat jullie beginnen met lezen. Dit verhaal is pure fictie en alles wat ik schrijf is hoe ik er over denk. Mocht ik iemand onbewust gekwetst hebben, bied ik daarvoor mijn excuses aan.
Geplaatst 12 november 20213 jr. Auteur @Marius ik probeer een situatie te schetsen waar ik mij enigzins probeer af te keren van het beleid van Putin. Of dit in de werkelijkheid ook zo is, laat ik mij buiten. @Copywriter @Daniell
Geplaatst 12 november 20213 jr. Een groot talent toch, schijnbaar! Je wordt niet zomaar topscorer elk seizoen, dan moet je wel van goede huize komen.
Geplaatst 13 november 20213 jr. Auteur @Daniell hopelijk weet ik mijn potentieel te benutten @Marius @Milton @DGremlin
Geplaatst 14 november 20213 jr. Auteur @Marius viel mee @DGremlin en of het goed komt @r4vje mooi op het verkeerde been gezet @Milton @Copywriter @Daniell
Geplaatst 14 november 20213 jr. Mooi verhaal dit zeg, wat grafisch ''geweld'' lekker zeg. Ga dit blijven volgen! Begin is erg goed
Geplaatst 15 november 20213 jr. Ik vreesde dat we hier het einde van een carrière meemaakten, maar dat liep even anders
Geplaatst 15 november 20213 jr. Auteur @Marius ik kan je vast verklappen dat het een positief verhaal wordt @Kyrill dank je @DGremlin het had gekund, maar dit is weer wat anders @r4vje @Milton @Copywriter @Daniell
Geplaatst 15 november 20213 jr. Mooie open eindes steeds, dan vraag je je toch af wat er de volgende keer komen gaat...
Geplaatst 16 november 20213 jr. Auteur @Marius @Daniell@Kyrill @DGremlin Bedankt voor jullie reacties. Ik probeer, waar mogelijk, de spanning er goed in te houden @r4vje @Milton @Copywriter
Geplaatst 16 november 20213 jr. Ik ken geen Rus die voor die teams gespeeld heeft, dus het lijkt me hier alvast om een fictief persoon te gaan