Arntzenichov Posted November 9, 2021 Share Posted November 9, 2021 Als ik speel met FC Eindhoven dan speelt mijn Jong team niet in een competitie. Kan ik dit veranderen en zoja hoe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Daniell Gepost November 9, 2021 Share Gepost November 9, 2021 Dit zou je kunnen veranderen in de Editor, al denk ik niet dat je er heel veel aan hebt. Jong Eindhoven zit zo laag in de piramide dat die competities waarschijnlijk niet eens in het spel zitten. Dan zou je ze in één of andere reserves competitie moeten zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Arntzenichov Gepost November 9, 2021 Author Share Gepost November 9, 2021 2 uur geleden zei Daniell: Dit zou je kunnen veranderen in de Editor, al denk ik niet dat je er heel veel aan hebt. Jong Eindhoven zit zo laag in de piramide dat die competities waarschijnlijk niet eens in het spel zitten. Dan zou je ze in één of andere reserves competitie moeten zetten. Hoe doe ik dat dan. Ik probeer ze inderdaad in een andere reserve competitie te zetten, bijvoorbeeld 3e divisie zaterdag. Alleen ik kan dan als ik op een ploeg klik en omwisselen klik niet Jong FC Eindhoven kiezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Daniell Gepost November 9, 2021 Share Gepost November 9, 2021 23 minuten geleden zei Arntzenichov: Hoe doe ik dat dan. Ik probeer ze inderdaad in een andere reserve competitie te zetten, bijvoorbeeld 3e divisie zaterdag. Alleen ik kan dan als ik op een ploeg klik en omwisselen klik niet Jong FC Eindhoven kiezen. Dan zal het wellicht niet mogelijk zijn. Ik wil wel even de editor induiken voor je om te zien of ik het voor elkaar kan krijgen, echter wordt dat wel pas morgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Arntzenichov Gepost November 9, 2021 Author Share Gepost November 9, 2021 Zojuist zei Daniell: Dan zal het wellicht niet mogelijk zijn. Ik wil wel even de editor induiken voor je om te zien of ik het voor elkaar kan krijgen, echter wordt dat wel pas morgen. Ik heb nu de reserve eerste divisie gedaan, daar staat hij tussen. Dus in dat opzicht gelukt. Zijn wel 9 ipv 8 teams, kan dat nog voor problemen zorgen of kan ik beginnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Daniell Gepost November 9, 2021 Share Gepost November 9, 2021 5 minuten geleden zei Arntzenichov: Ik heb nu de reserve eerste divisie gedaan, daar staat hij tussen. Dus in dat opzicht gelukt. Zijn wel 9 ipv 8 teams, kan dat nog voor problemen zorgen of kan ik beginnen? Durf ik zo geen antwoord op te geven, zou je even moeten testen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Arntzenichov Gepost November 9, 2021 Author Share Gepost November 9, 2021 1 minuut geleden zei Daniell: Durf ik zo geen antwoord op te geven, zou je even moeten testen Simuleer ik twee seizoenen en op hoop van zegen Thanks!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Daniell Gepost November 9, 2021 Share Gepost November 9, 2021 Zojuist zei Arntzenichov: Simuleer ik twee seizoenen en op hoop van zegen Thanks!! Trek me anders even aan de jas, dan kijk ik morgen alsnog even voor je! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Arntzenichov
Als ik speel met FC Eindhoven dan speelt mijn Jong team niet in een competitie. Kan ik dit veranderen en zoja hoe?
7 answers to this question
Recommended Posts