Jump to content
  • 0

Tweede team

Arntzenichov
 Share

Question

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0
2 uur geleden zei Daniell:

Dit zou je kunnen veranderen in de Editor, al denk ik niet dat je er heel veel aan hebt. Jong Eindhoven zit zo laag in de piramide dat die competities waarschijnlijk niet eens in het spel zitten. Dan zou je ze in één of andere reserves competitie moeten zetten. 

Hoe doe ik dat dan. Ik probeer ze inderdaad in een andere reserve competitie te zetten, bijvoorbeeld 3e divisie zaterdag. Alleen ik kan dan als ik op een ploeg klik en omwisselen klik niet Jong FC Eindhoven kiezen.

• 0
23 minuten geleden zei Arntzenichov:

Hoe doe ik dat dan. Ik probeer ze inderdaad in een andere reserve competitie te zetten, bijvoorbeeld 3e divisie zaterdag. Alleen ik kan dan als ik op een ploeg klik en omwisselen klik niet Jong FC Eindhoven kiezen.

Dan zal het wellicht niet mogelijk zijn. Ik wil wel even de editor induiken voor je om te zien of ik het voor elkaar kan krijgen, echter wordt dat wel pas morgen. 

• 0
Zojuist zei Daniell:

Dan zal het wellicht niet mogelijk zijn. Ik wil wel even de editor induiken voor je om te zien of ik het voor elkaar kan krijgen, echter wordt dat wel pas morgen. 

Ik heb nu de reserve eerste divisie gedaan, daar staat hij tussen. Dus in dat opzicht gelukt. Zijn wel 9 ipv 8 teams, kan dat nog voor problemen zorgen of kan ik beginnen?