Jump to content
  • 0

Laptop

steefie001
 Share

Question

10 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Ik denk dat je dan net te kort komt. 

Het belangrijkste voor FM zijn in ieder geval jouw werkgeheugen en de processor. Wat betreft geheugen zou ik voor minimaal 8gb gaan maar het is wenselijk om voor 16gb te kiezen zodat jouw nieuwe laptop ook in de toekomst mee kan. Qua processor zou ik minimaal voor een i5 of Ryzen5 gaan zodat je in ieder geval wat meerdere competities kunt inladen en dan niet te veel inlevert op de spelsnelheid. 

Mocht je in 3d de wedstrijden willen bekijken, moet je ook een redelijke grafische kaart hebben, wil je op hoge instellingen spelen zonder dat de engine gaat stotteren. 

Dan zit je echter al gauw aan minimaal 900 Euro... 

• 0
Zojuist zei NicoHaak:

Ben ook wel benieuwd wat een betaalbare laptop is met genoeg geheugen en prima processor. Zonder fancy grafische kaart, want dat heeft bij FM voor mij geen toegevoegde waarde (ik speel altijd 2D veld)

Ik zal even wat opties uitzoeken en posten hier, misschien wel handig om een apart topic voor aan te maken met wat uitleg waar je naar moet kijken en dan drie opties per budget... 

Heb jij een budget in gedachten?

• 0
Zojuist zei Daniell:

Ik zal even wat opties uitzoeken en posten hier, misschien wel handig om een apart topic voor aan te maken met wat uitleg waar je naar moet kijken en dan drie opties per budget... 

Heb jij een budget in gedachten?

Ja denk dat dit voor mensen best nuttig kan zijn idd, top. Nou weet nog niet of ik op heel korte termijn ga aanschaffen, maar het staat wel op de planning. Huidige laptop is al wat jaren oud en er doen nu zelfs een aantal toetsen het niet meer goed (hoi @Kyrill). Zelf denk ik dan aan een laptop van rond de 500-600 eu max. Want ik doe er ook weer niet teveel mee, omdat ik al een desktop pc vh werk heb ook.