Jump to content

The man in the arena

ElMarcos
 Share

Vervolg novelle  

8 members have voted

1. 1. Na een in-game bliksemontslag, hoe gaat deze novelle verder (zie spoiler voor verdere uitleg)

• Hoofdcoach van de Philadelphia Eagles
      6
    • Hoofdcoach van de Las Vegas Raiders
      1
    • Opnieuw beginnen als hoofdcoach van de Carolina Panthers
      1

Recommended Posts

Headers-1.png.7a10e7855574d94ea8e99891626ff00a.png

History.png.b32e83508627eebd247e831a552ada4a.png

Spoiler voor uitleg

Spoiler

De Carolina Panthers bevinden zich zowel in Madden 22 als in real life in een vreemde situatie. Zij begonnen goed aan het seizoen met een 3-0 record. Inmiddels zijn ze 3-4. Toch is er veel kapitaal opgegeven voor spelers. Daarmee lijken zij te zeggen dat ze in de win now modus zitten. Persoonlijk zie ik dat (nog) niet helemaal. De defensie lijkt zelfs na alle inspanning (daarover in een latere update meer) onvoldoende. Aanvallend is de offensive line trash op de rechter tackle na en is de QB absoluut geen oplossing. Daarbij lijkt de sterspeler,  running back Christian McCaffrey, heel blessure gevoelig.

Dit biedt mij in Madden 22 eigenlijk twee vrije extreme opties.

1. Ik ga all-in en op zoek naar snel succes, maar een onzekere toekomst.
    Dat betekend via een trade op zoek naar de quarterback die mij kan helpen richting een Super Bowl. Daarnaast vang ik de laatste onzekere punten qua offense en defense op met trades en free agents.
  2. Total rebuild en dus mindere resultaten, maar een beter toekomst perspectief.
    Ik trade oudere spelers weg, die nu moeten winnen gelet op de fase in hun carrière. Daarmee accepteer ik een mager seizoen, maar krijg ik veel draft kapitaal. Door middel van draft en free agency ga ik dan langzaam een winnend roster bouwen.

Persoonlijk heb ik een voorkeur, maar ik ben zeer benieuwd welke van de twee scenario’s jullie het liefst zien. Iets afbreken om het van de grond weer op te bouwen. Of juist alles op het spel zetten in de hoop, maar zonder enige garantie, op een snelle Super Bowl run?

Voor de volgers van The Music City Miracle. Ook deze novelle gaat zeker door, maar het ontbreekt mij op dit moment echt aan de tijd om het vervolg van het verhaal goed uit te werken. Hopelijk vind ik hier in de komende periode weer tijd voor, waardoor ik hier ook mee verder kan.

Edited by ElMarcos
Titel iets aangepast

• ElMarcos changed the title to [Madden 22] #KeepPounding

Headers-1.png.1f2068fb26d3d1c5127a722963c30409.png

Background.png.4b17e191736fd7b0720c1c990af82052.png

Spoiler voor reacties

Spoiler

Iedereen bedankt voor het reageren en de likes! 

@Daniell Leuk dat je het een kans wil geven! Zodra het echt meer over de inhoud gaat zal ik ook soms wat uitleg voorzien. 

@Fantasy Leuk dat je gaat volgen! Hopelijk kan ik jullie blijven boeien!

@Marius Dank voor je mooie woorden. Dit keer ga ik proberen een nog iets toegankelijker verhaal neer te zetten. 

@Titan Leuk dat je naar aanleiding van je vorige ervaring meteen enthousiast bent. Hopelijk kan ik je ook deze keer weer enthousiast maken. In mijn andere novelle was direct succes inderdaad van toepassing. Wellicht kies ik nu inderdaad voor een andere optie. 

@Rossi Helaas..... geen xxx verhaal ;) Hopelijk kan dit je ook boeien!

@kmk Ik ben daar ook wel benieuwd naar, want de update van het scouten in Madden 22 maakt het een stuk moeilijker. 

@MNie Een trade voor Tom Brady klinkt zo slecht nog niet :P #LFG

@delichris Leuk dat ik je weer tot mijn volgers mag rekenen!

Mocht je geen tag meer willen, laat het mij dan vooral weten.

Ik heb inmiddels een aardig beeld van jullie wat jullie het leukste zouden vinden qua de koers. Nog een andere vraag. Voor de draft kan ik gebruik maken van automatisch gegenereerde spelers of voor 2022 en 2023 wellicht een realistische draft class downloaden. Wat heeft hierin jullie voorkeur? 

Headers-1.png.b50d5770bae726dbbf93451a160c9d8b.png

Present.png.4ad3947a6c9d5553461669738fe04123.png

Spoiler voor reacties

Spoiler

Iedereen bedankt voor het reageren, de likes en het volgen!

@FlyD Duidelijk! Wanneer ik een realistische en echte draft class kan vinden, dan ga ik die zeker gebruiken!

@Titan In sommige aspecten lijkt het ook op veel sporten die wij hier in Europa kennen. Al ontbreekt hier in Europa wel een van de leukste aspecten. De tailgate voor de wedstrijd.

@delichris Ja, in veel stadions leeft het enorm. In het college football is de belevenis misschien nog wel groter.

@kmk Dankjewel! 

@Daniell @MNie @Fantasy @Marius @Rossi

Headers-1.png.e42063bbd236cf670322252ffb1bc0af.png

1532643640_TeamNews.png.0b0a323465148263c83defddd10183a2.png

Nieuws-titel-1.png.406efc08370df45de795dc9124ddb72a.png

Nieuws-foto-1.png.9917a7e44806354ffd721eb7706a3d7d.png

Nieuws-1.png.c5b5e8f4d04a3bc2745715275a4dec65.png673111884_TeamNews-beneden.png.c3ed7a26f36f39906340402c6fb83bcf.png

Hoe verder

Spoiler

Na een introductie van de Carolina Panthers ga ik het team vanaf hier echt overnemen in de game. Ik doe dat als hoofdcoach, onder het fictieve karakter Colton Rogers. In de komende updates gaan jullie hem beter leren kennen en hoe hij kijkt naar het team wat er nu staat. Waarna ik het team voor het 2021 seizoen ga bouwen. Of dat team heel anders is dan de selectie waar ik mee start? Who knows..... ;)

Spoiler voor reacties

Spoiler

Iedereen bedankt voor het reageren, de likes en het volgen!

@Marius De honger voor succes is zeker aanwezig bij de Panthers. Maar of het materiaal voor succes er ook al is?

@kmk Ja, maar deze versterkingen zijn gehaald voor ik het team overnam. Hoe ik hier zelf tegenaan kijk, dat wordt in de komende updates duidelijk ;)

@delichris In de komende updates gaan jullie er achter komen of ik er ook zo over denk.

@Titan Ja, voor de QB kan de heroïsche Darnold revival ontstaan, maar misschien krijgen we wel een full Darnold experience.... Of hij het antwoord is of dat ik op zoek moet naar een nieuwe QB. Het ligt wat dat betreft allemaal nog open.

@Daniell @Rossi @MNie @Fantasy @FlyD

• ElMarcos changed the title to The man in the arena