Jump to content

Geen enkele club wil mijn spelers huren....

nielske-24
 Share

Recommended Posts

Op 7-11-2021 om 19:47 zei Svenpunt:

Hier bij Club Brugge hetzelfde probleem, alle competities zijn ingeladen maar geen of nauwelijks interesse in mijn spelers, terwijl ik vorige FM's tientallen aanbiedingen kreeg

Ik ben bang dat het toch een "probleem" van FM22 is, hopelijk word het aangepast met een update of iets dergelijks! Ik heb het gemeld als bug, misschien kun jij dat ook doen? Wie weet helpt het als meerdere mensen het aangeven.

19 minuten geleden zei MisterX:

Op basis van mijn FM20 save, vind ik dat een hele korte lijst. Ik had jaarlijks gerust 50 spelers verhuurd ofzo :mrgy:

Eens maar zou het realistisch zijn als Feyenoord 50 spelers verhuurd? Ik denk van niet. Ik heb ook niet 50 spelers met een reputatie hoog genoeg om ze op niveau te kunnen verhuren, buiten mijn eerste selectie. Heb wel het idee naarmate je verder in het spel komt, het gemakkelijker wordt om spelers te verhuren.

Ik krijg het ook niet voor elkaar. Ik kan mijn spelers verhuren aan mijn satellietclubs, maar verder lukt het nagenoeg niet. Gewoon bij PSV, spelers die minimaal eredivisiewaardig zijn, gratis aanbieden, niemand hapt. Erg vreemd dus. Gelukkig heb ik een aantal leuke satellietclubs (Zurich, Maritimo) maar het slaat nergens op.