Jump to content

Geen enkele club wil mijn spelers huren....

nielske-24
 Share

Recommended Posts

Hebben meer mensen problemen met het verhuren van spelers? Wat in FM 21 zo makkelijk ging gaat nu bijna niet. Ik ben Manager van Ajax en wil graag spelers van jong Ajax en de U18 verhuren maar er is geen enkele club geïnteresseerd om maar een speler te lenen? Is dit een bug? Zal hier nog wat aan gedaan worden?

38 minuten geleden zei nielske-24:

Zeker, alle grote competities + wat kleinere. Lukt het bij jou wel dan? Ik leen altijd veel spelers uit, dat wil in deze versie niet lukken.

2021-11-01 (1).png

Mwah, ik heb nog geen heel huurlingenleger opgezet. Aan het begin van de save is het sowieso wat lastiger, later gaat het geld pas rollen en wordt het sowieso wat gemakkelijker. 

Vaak heeft het met reputatie te maken. Soms wil het helpen om de speler die je wilt verhuren een paar potjes in het eerste te laten spelen.

Zoek ook een satelietclub op gewenst niveau zodat je ze er gewoon heen kunt sturen als geen andere clubs zich melden.

Heb je al geprobeerd om spelers met huurtransfer aan te bieden?

10 uur geleden zei Daniell:

Heb je wel competities ingeladen die overeen komen met het niveau van die spelers? 

Spelers als Jay Gorter, Kenneth Taylor etc. waren eerst heel makkelijk te verhuren, nu wil niemand ze hebben. Heb ik een instelling verkeerd staan of zie ik iets over het hoofd? Ik bied de spelers altijd te huur aan, meestal zonder vergoeding. Zou bijna zeggen dat het een soort bug is.

Zojuist zei Daniell:

Mwah, ik heb nog geen heel huurlingenleger opgezet. Aan het begin van de save is het sowieso wat lastiger, later gaat het geld pas rollen en wordt het sowieso wat gemakkelijker. 

Vaak heeft het met reputatie te maken. Soms wil het helpen om de speler die je wilt verhuren een paar potjes in het eerste te laten spelen.

Zoek ook een satelietclub op gewenst niveau zodat je ze er gewoon heen kunt sturen als geen andere clubs zich melden.

Heb je al geprobeerd om spelers met huurtransfer aan te bieden?

Ik bied ze inderdaad altijd aan. 

2 minuten geleden zei nielske-24:

Spelers als Jay Gorter, Kenneth Taylor etc. waren eerst heel makkelijk te verhuren, nu wil niemand ze hebben. Heb ik een instelling verkeerd staan of zie ik iets over het hoofd? Ik bied de spelers altijd te huur aan, meestal zonder vergoeding. Zou bijna zeggen dat het een soort bug is.

Zojuist zei nielske-24:

Ik bied ze inderdaad altijd aan. 

Ik zal dadelijk even in mijn Feyenoord save kijken of het mij lukt om spelers te verhuren...

Ik speel het spel al jaren en ik bood mijn spelers altijd op 1 Januari of 1 Juli aan, ik kreeg vaak meer dan honderd aanbiedingen naar gelang de hoeveelheid en de kwaliteiten van de spelers natuurlijk. Ik bied mijn spelers aan zoals je in het screenshot ziet. Doe jij iets anders?

2021-11-01 (5).png

10 uur geleden zei nielske-24:

Bij mij lukt het dus niet, het zal wel aan mij liggen dan. Ik ga weer FM21 spelen. Wie weet veranderd er nog iets in de toekomst.....

Ik doe hetzelfde als jij. De verhuurde spelers hadden wel al allemaal minuten gemaakt op het hoogste niveau. Spelers zonder enige ervaring in het eerste raak ik ook niet makkelijk kwijt.

4 uur geleden zei Daniell:

Ik doe hetzelfde als jij. De verhuurde spelers hadden wel al allemaal minuten gemaakt op het hoogste niveau. Spelers zonder enige ervaring in het eerste raak ik ook niet makkelijk kwijt.

Die minuten maken was in de vorige versie niet nodig. Heb vaak genoeg jonge Brazilianen gekocht die nog 0 ervaring op het hoogste niveau hadden. Deze werden ook direct verhuurd. Vind het wel jammer want ik maak er normaliter veel gebruik van, in FM 22 is dit dus niet meer zo makkelijk. 

20 minuten geleden zei nielske-24:

Die minuten maken was in de vorige versie niet nodig. Heb vaak genoeg jonge Brazilianen gekocht die nog 0 ervaring op het hoogste niveau hadden. Deze werden ook direct verhuurd. Vind het wel jammer want ik maak er normaliter veel gebruik van, in FM 22 is dit dus niet meer zo makkelijk. 

Ik deel jouw ervaringen en maakte er ook veel gebruik van. Enigszins wel mooi dat het niet meer zo gemakkelijk gaat ;) vind ik dan.

46 minuten geleden zei Brozai:

Ik heb hetzelfde probleem met Feyenoord. Spelers als Xavi Simons, Lennard Hartjes en Francesco Antonnucci krijg ik niet verhuurd. Geen een speler eigenlijk.

Precies, ik neem aan dat het bij jou bij FM21 ook veel gemakkelijker ging? Ik bied mijn halve 2e team te huur aan en er word geen enkel bod gedaan, zo frustrerend.