Jump to content

[FM22] De uitvreter

Titan
 Share

Recommended Posts

Weinig uitvreten ( :D ) en toch niet helemaal tevreden zijn. Misschien toch wat meer gebruik maken van al die afleidingsmogelijkheden ginder me dunkt :D Nee, dat de trainer ondanks de immense voorsprong wel nog oog heeft voor de pijnpunten kan alleen maar goed zijn. In deel I van de play-offs start je dan wel opnieuw vanaf 0, ik heb er alle vertrouwen in dat je deze ook wel zal overleven.

Edited by Marius

3 minuten geleden zei Nummerke10:

Fijn zo'n competitieopzet, vooral als tegenstanders je tactiek gekraakt hebben. Toch zal je met een goed gevoel richting de beslissende fase moeten gaan na zo'n competitie.

Hoezo gekraakt? 0 nederlagen in competitie... Competie>beker... 

4 minuten geleden zei Kyrill:

Hoezo gekraakt? 0 nederlagen in competitie... Competie>beker... 

Een voorbeeldje van de wedstrijd tegen die degradant. Heel gelukkig dat we daar niet van verloren. Zo is het de laatste drie wedstrijden gegaan (m.u.v. van de allerlaatste, daar heb ik een andere formatie uitgeprobeerd). Door veel bij te sturen en de wedstrijd proberen te lezen is de schade beperkt gebleven.

image.png.3132bae632b8c7eb061949101fb887cb.png

5 minuten geleden zei Titan:

Een voorbeeldje van de wedstrijd tegen die degradant. Heel gelukkig dat we daar niet van verloren. Zo is het de laatste drie wedstrijden gegaan (m.u.v. van de allerlaatste, daar heb ik een andere formatie uitgeprobeerd). Door veel bij te sturen en de wedstrijd proberen te lezen is de schade beperkt gebleven.

image.png.3132bae632b8c7eb061949101fb887cb.png

Snap je! ;):) Best hoge xG nog wel voor maar 3 schoten op doel en alle 3 raak haahahha. Maar dan moet het idd beter! 

1787030577_Titan-Deuitvreter.png.80e546ae3702f57f074892d5690023a2.png

[11]

Ik heb mezelf getrakteerd op een vakantie, een welverdiende welteverstaan. Het intense seizoen is voorbij en van meerdere spelers kreeg ik de afgelopen maand al tips over bestemmingen die ik absoluut gezien moet hebben. Van Rendy Oscario, onze eerste doelman, kreeg ik misschien nog wel de meest opvallende suggestie. Zonder in detail te treden kan ik vertellen dat het met pingpongballen van doen had, maar dan zonder batjes. Het begon me te dagen waarom hij regelmatig met een lichte of matige blessure bij de club kwam: een verrekte hamstring, gespannen buikspieren… Het zal allemaal wel. Ik besloot er vooral het mijne van te denken en het zijn beloop te laten, want door zijn buitenschoolse activiteiten kreeg onze reservedoelman ook voldoende speeltijd.

De witte stranden en helderblauwe zeeën van Bali bevallen me uitstekend. Vooralsnog heb ik geen pingpong- of golfballetje ontdekt op plekken waar die niet horen en vermaak ik me vooral met het uitvoeren van zo weinig mogelijk bezigheden. Eten, drinken, zwemmen, dronken worden, slapen en de repeatknop indrukken. Af en toe denk ik ook terug aan het afgelopen seizoen, want het blijft natuurlijk mijn doel om hier nog een tijdje te blijven werken. We gingen dus als competitiewinnaar door naar de tweede fase, waarin we speelden tegen de club waar we het reguliere seizoen mee afsloten: Persis Solo. Deze uitwedstrijd werd met 2-0 door ons gewonnen, waarna we als favoriet op bezoek gingen bij Persijap Jepara. Ondanks een extreem overwicht – niet te verwarren met het overgewicht dat ik hier vergaar – kwamen we niet verder dan 2-2, waardoor er nog spanning op het sluitstuk kwam te staan. Sulut had geen schijn van kans: het werd 3-0 en hun enige (!) meegereisde fan wachtte een pijnlijke, eenzame terugreis.

2038368146_Tweederonde.thumb.PNG.6e67e3798d5b58e5c585c11c3796ba57.PNG

Opnieuw groepswinnaar, opnieuw nog altijd niet gepromoveerd. Daar zouden we pas zeker van zijn als we de halve finale wonnen. Om even onduidelijke als onbegrijpelijke redenen werd de halve eindstrijd verdeeld over een uit- en een thuiswedstrijd die allebei op neutraal terrein werden afgewerkt. De ‘uitwedstrijd’ wonnen we met 4-1; ‘thuis’ hielden we het op een zakelijke 0-0 tegen Biak Numfor. Met het bereiken van de finale waren we verzekerd van promotie! De finale zelf werd overigens in één wedstrijd gespeeld, opnieuw op neutraal terrein. Voor de vierde keer dit jaar troffen we Persis Solo. Waar we de voorgaande drie confrontaties nog met minstens twee goals verschil wonnen, bleef het nu spannend. De goal van Sunarto leverde ons echter de verdiende eindoverwinning op.

image.thumb.png.ebeed28e6f65ea695ecd84f5f6591f4e.png

@MNie: ik blijf me verbazen om de regels hier en ben dan ook benieuwd of er op het hoogste niveau ook van die gekkigheden voorkomen.

@Daniell: het is de weg van de lange adem, maar dat zie ik alleen maar als een uitdaging. Wie het laatst ademt, ademt het best. Of ben ik nou in de war met een ander spreekwoord? ;c 

@Fantasy: de tweede groepswedstrijd had zo'n FM-zaadpot kunnen worden. Veel beter, legio kansen, maar twee tegengoals bij een uitval en een goedkope pingel. Gelukkig liep het goed af.

@Marius: onze vriend Ivolin is geen bezig baasje buiten het veld :D We gingen als favoriet de play-offs in en gelukkig konden we die rol waarmaken!

@ElMarcos: geen enkele wedstrijd speelden we slecht, maar het werd wel even spannend in de tweede groepswedstrijd waar de bal er lange tijd niet in wilde, terwijl de tegenstander amper iets in te brengen had. Eind goed, al goed!

@Kyrill: qua resultaten ging het niet slecht, maar zoals je in een andere reactie al zag was het spelbeeld niet meer zoals ik het wilde zien. De aanpassingen hebben gewerkt!

@Nummerke10: het zat er een keer aan te komen. Zelf zag ik de zwaktes al een paar keer, maar blijkbaar had de AI daar een echt sterke tegenstander voor nodig om het ook te doorzien. Aanpassingen: geslaagd :D 

@delichris: met een dergelijke opzet weten ze de spanning er wel in te houden. Gelukkig viel het niet in ons nadeel.

@FMNOOB: dank, de succeswensen hebben zo te zien geholpen!

@RubenS2: schimmig voetballand, waar? ;c Snel m'n koffers zoeken!

@KayDeManaager: dat is wel exact het juiste gevoel inderdaad! :D Het tweede potje Monopoly werd ook gewonnen, evenals het derde en vierde.

@neva @Milton @kmk @kossimos @FlyD @Jotew @Rossi @JordiW.

Geen tag meer ontvangen? Gewoon aangeven!

Netjes gedaan. Had zelf toen ook nog vrees (speel met Badak Lampung ofzo), want bij de regels stond bij de finale playoff dat de verliezer zou promoveren... Gelukkig de winnaar ook :D 

Maar nogmaals, netjes gedaan. Gelukkig is de Indonesische eredivisie wat eenvoudiger, met gewoon 2x17 wedstrijden.

Geen ping pong scores maar wel gewoon behoorlijk eenvoudig de promotie bewerkstelligd in de laatste rechte lijn. Misschien heeft Ivolin volgend seizoen wat meer werk op te knappen, of anders wordt het misschien toch maar tijd voor wat extra afleiding. Momenteel loopt het immers allemaal heel erg op rolletjes :) 

14 uur geleden zei Titan:

Zonder in detail te treden kan ik vertellen dat het met pingpongballen van doen had, maar dan zonder batjes

Ah ja, beerpong is altijd leuk om te spelen.

Mooi die promotie, ook lekker om de finale toch nog winnend af te sluiten al had die geen meerwaarde meer.

Edited by Nummerke10

• Jotew changed the title to [FM22] De uitvreter
  • Marius unpinned this topic