ElMarcos Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Gefeliciteerd met het winnen van deze Europese prijs! Een ongekend goede prestatie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Wat een heerlijke finale gespeeld en nu kijken wat je volgende doel is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Heerlijk dit zeg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Op zeer overtuigende manier de beker en Europa League gewonnen, zeer knap! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC Bruges Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Ja doordat je vaak post, en de spanning erin houdt is het soms echt uitkijken naar de volgende post. Ik ben wel benieuwd of je nu in Rusland blijft, aangezien je de cup of Russia binnengehaald hebt en ook de Europa league, misschien een nieuwe uitdaging? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Heerlijke overwinning en je voegt je bij Zenit als Russische club met een internationale prijs. Ben benieuwd of je blijft of vertrekt op dit hoogtepunt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Paar updates moeten teruglezen maar wat een prestaties. Geweldig Europa League seizoen ook. Gefeliciteerd met de rits aan prijzen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Twee finales, twee spektakelwedstrijden! Heerlijk om op die manier ook telkens in het winnende kamp te staan. Volledig akkoord dat dit parcours eigenlijk toch wel van een hoog niveau was met teams die je even goed had kunnen tegen komen in de CL tot een bepaalde fase. De prijzenkast is ondertussen al behoorlijk mooi gevuld bij Krasnodar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Haha oeps verkeerd gelezen , ik dacht dat je naar Inter zou vertrekken maar dat is niks geworden begrijp ik. Verassend om Bizot bij Valencia op goal te zien. Ieder geval een mooi resultaat met de eerste Europese prijs voor Krasnodar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost December 15, 2021 Author Share Gepost December 15, 2021 Terugkijken, hoe moet je terugkijken op het afgelopen seizoen. Wij begonnen het seizoen met het winnen van de Russische Super Cup. Een vierde kampioenschap op rij in de Premjer-Liga is ook een prestatie op zich, maar voor mij was die ene ontbrekende prijs in Rusland belangrijk, de Cup of Russia. Die wonnen wij dit seizoen eindelijk en daarmee heb ik alle mogelijke prijzen in Rusland gewonnen. Als klap op de vuurpijl winnen wij ook nog een de UEFA Europa League. Gezien het traject dat wij daarvoor moesten doorlopen is dat veruit de grootste prestatie. De vraag is hoe mijn toekomst eruit ziet, is er meer mogelijk met deze club of moet ik ergens anders een uitdaging gaan zoeken. Ik weet het antwoord al op die vraag. Spelersstatistieken Beste elf Beste elf opstelling Speler prijzen Talent van het jaar Speler van het jaar Speler van het jaar (spelerskeuze) Topscorer Jaaromzet Merchandise Commercieel overzicht Europese competitieranglijst Europese ranglijst Europese Coëfficiëntenranglijst ------------------------------------------------------ Tijd om terug te kijken naar de overige clubs en de grote competities. Het leukste blijft natuurlijk om de UEFA Europa League winnaar te zien, want ik ben maar wat trots op deze prestatie! Citaat Aberdeen Football Club - Cinch Premiership Aberdeen haalt jaarlijks Europees voetbal, maar een echte aanval op de top 2 lijkt er niet in te zitten. Hoewel het gaat dit seizoen kleiner is dan het voorgaande jaar kwam de club nooit in de buurt. Volgend seizoen wederom richting de UEFA Conference League. Atalanta Bergamo - Serie A Geen UEFA Champions League voetbal in Bergamo aankomend seizoen en daar zal de clubleiding van balen. Juventus lijkt afstand te nemen van de overige ploegen, maar daaronder is de concurrentie moordend. Zo ondervond Atalanta, waardoor zij volgend seizoen naar de UEFA Europa League gaan. Sturm Graz - Admiral Bundesliga Sturm Graz is ver afgegleden dit sezoen en eindigt als 8e in de competitie. Een seizoen om snel te vergeten voor de club dat volgend seizoen niet eens Europees voetbal mag spelen. De Admiral Bundesliga blijft een vreemde competitie, waarin de nummer 2 zich kampioen mag noemen. UEFA Conference League Voor de liefhebbers dit seizoen een Nederlandse winnaar met Feyenoord. Zij hebben het steenrijke Newcastle United verslagen en zij hebben nu alle Europese bekers in de kast. UEFA Europa League Volslagen belachelijk natuurlijk, maar mijn club heeft hier een wereldprestatie geleverd door met de UEFA Europa League naar Rusland terug te keren. Wat ben ik trots op deze prestatie. UEFA Champions League Ondertussen begint het een zekerheidje te worden, want Liverpool pakt wederom de UEFA Champions League. De club lijkt niet te stoppen en mag zich met recht de beste club van Europa noemen. ------------------------------------------------------ Antwoorden op reacties @RubenS2 Krankzinnig seizoen is het geworden. Ongekend goed en moeilijk te evenaren over te verbeteren denk ik. @ElMarcos Thanks! Dit zal nagenoeg onmogelijk worden om te evenaren bij deze club. @delichris Deze finale hebben wij meer dan terecht gewonnen, want wij overklaste Valencia op alle manieren. @rich ruzzian Dat kun je wel zeggen! @DGremlin De Cup of Russia was niet heel overtuigend als je naar de cijfers kijkt. We winnen hem met 5-3 maar dat komt omdat wij effectiever waren. Had net zo goed andersom kunnen zijn. Tegen Valencia waren wij veruit de betere, dus die kunnen nog wel een voorbeeld nemen aan een Valencia trainer! @FC Bruges Enorm leuk om te lezen dat je de novelle zo waardeert! Motiveert mij om lekker door te gaan. Of ik in Rusland blijf ga ik niet zeggen, dat zal vanzelf blijken. We hebben alle prijzen in Rusland gewonnen, dus die uitdaging is er af en ook Europees succes is behaald. Dat laatste had ik nooit verwacht trouwens. Eerder heb ik al open gestaan voor andere ploegen, maar het is voor de meeste ploegen lastig mij weg te halen uit Rusland, financieel gezien. @Nummerke10 Enorm lekkere overwinning en een fantastische prijs voor de club. Hoe, wat en waar ik volgend seizoen trainer zal zijn blijkt snel genoeg! @timpy00 Het tempo zit er aardig in deze week, maar dat heeft ermee te maken dat ik weer behoorlijk aan het uitlopen ben in-game. Dank je wel voor de felicitaties. Meer prijzen dan ik ooit verwacht had. @Marius Dat wij eindelijk de nationale beker hebben gewonnen is top. Duurde in mijn ogen te lang, zeker die nederlaag tegen Sochi dat een niveau lager speelde deed pijn. Maar eindelijk is die daar dan. In Europa is het belachelijk wat wij gedaan hebben en dat zal moeilijk worden om te overtreffen als ik eerlijk ben. De prijzenkast is inderdaad goed gevuld. @Thymen Internazionale heeft uiteindelijk gekozen voor een andere trainer. Nooit meegemaakt dat je de staf al mag samenstellen en dat er daarna nog voor een ander gekozen wordt. Ik zat in gedachten al in het vliegtuig. Bizot op doel leek voor ons zeer gunstig te zijn. Inderdaad bijzonder dat hij daar speelt, maar hij zal het verdiend hebben. Net als wij verdiend de UEFA Europa League gewonnen hebben. @kmk @kossimos @jefri @Daniell @Milton @Rossi @r4vje @Jotew @xJordinosaur @FlyD @Titan @Glenn08 @mattihamstra @Fantasy @Mordurette @Kyrill @DavyPeeters Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 En dan te bedenken dat je je beste spelers kwijt was geraakt aan het begin van het seizoen. Geeft nog maar extra glans aan dit topseizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Wat een doelpuntenmachine, ondanks het verlies van je topscorer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Geweldig zeg. Je keeper heet Kiriill Marchenko kan je me aub mentionen als je ooit bij je eigen team of tegenstander een Kyrill tegen komt met deze exacte spelling? Alvast bedankt. Mooie statistieken!! Gefeliciteerd nog met de EL winst, geniaal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Prachtig seizoen gespeeld! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Wat een mooi overzicht. Benieuwd wat je gaat doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Wat een schitterende statistieken.. Vrij logisch natuurlijk na zo'n seizoen, maar toch! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Zowat alle spelers uit je sterkste elf tikken de vijftig wedstrijden aan dit seizoen. En te zeggen dat je ooit nog vond dat er te weinig wedstrijden in Rusland gespeeld werden Heb je dit seizoen zelf even mooi een mauw aan gepast! Benieuwd wat de toekomst brengt in ieder geval ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattihamstra Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Dat ging ineens wel heel erg hard zeg! Mooie statistieken die bij dit meer dan geweldige seizoen passen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Een prachtig seizoen en dat zie je eigenlijk overal in terug ook! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost December 15, 2021 Author Share Gepost December 15, 2021 Vier prijzen het afgelopen seizoen roept de vraag op of ik die prestatie nog kan verbeteren. Heb ik het maximale uit de ploeg gehaald of zit er nog rek in. De regels die zouden moeten wijzigen, maar dat niet doen, slechts 30 wedstrijden in een seizoen en een lange winterstop. Ze doen mij twijfelen over de toekomst, maar aan de andere kant heb ik succes na succes behaald en ben ik een legende bij de club. Ik word op handen gedragen en ook de spelersgroep heeft eindeloos vertrouwen in me. Ik besluit toch op gesprek te gaan als voorzitter Alan Pace van Burnley mij uitnodigt. Uitnodiging gesprek De Premier League is een competitie waar iedere manager aan het werk zou willen. Dat het een club is die nog enorm moet groeien is duidelijk en er zal veel werk verzet moeten worden als ik de baan krijg. Dat was in Rusland bij Krasnodar ook het geval en ik heb bewezen dat ik succes kan boeken. Dit gesprek verloopt, net als bij Internazionale, soepel en ik verwacht stiekem dat ik een voorstel ga krijgen van de club. Het Europese succes van vorig seizoen zou de club al over de streep moeten trekken. Als Alan Pace weer contact opneemt heeft hij slecht nieuws, want niet ik, maar Ole Gunnar Solskjær krijgt de baan aangeboden. Uitslag solicitatie ------------------------------------------------------ Nu die perikelen achter de rug zijn ga ik mij weer focussen op de club waar ik grote successen beleefd heb. Het begin van het seizoen staat altijd in het teken van de transfers en dit seizoen zal niet anders zijn. Afgelopen seizoen hebben wij laten zien dat kwaliteit inleveren niet altijd een slechte zaak is en dat wij goede vervangers in huis kunnen halen. Dit jaar vertrok als eerste speler Juan Carlos Contreras bij de club. Onze back up voor de voorhoede trekt voor maximaal 4,6 miljoen naar RB Salzburg. De tweede en laatste transfers doet mij wel pijn, want dit betekend dat ik wederom een topper in de voorhoede moet laten gaan. Aleksandar Ilić heeft veel voor de club en mij betekend en ook hem gun ik een transfer om zichzelf op het hoogste niveau te bewijzen. Hij zal voor 62 miljoen euro de overstap maken naar Newcastle United. Aan de inkomende kant heb ik een oude bekende aangetrokken, namelijk Maxim Kutovoy. Hij verliet de club na 121 duels en 47 doelpunten voor een avontuur bij Bournemouth, maar kwam daar in 62 wedstrijden niet verder dan 9 doelpunten. Wij tasten diep in de buidel en betalen maximaal 44,5 miljoen euro voor hem. Daarnaast was ik nog bereid om de portemonnee te trekken voor een legende. Ons bod van richting de 100 miljoen op Sergey Chaly werd geaccepteerd door Internazionale waar hij tot 6 basis optredens en 23 invalbeurten kwam waarin hij 12 keer het net vond. Hij besloot echter de club trouw te blijven en een nieuw contract te tekenen. Transfers in Citaat Maxim Kutovoy Transfers uit ------------------------------------------------------ Dan werd er natuurlijk ook nog gevoetbald en na een lange voorbereiding kwamen wij weer in actie tijdens de seizoensopener. Tegen Lokomotiv Moskou strijden wij om de Russische Super Cup. In de Premjer-Liga openen wij tegen Rubin Kazan. Krasnodar - Lokomotiv Moskou (Russische Super Cup) Rubin Kazan - Krasnodar (Premjer-Liga) Wedstrijden Stand Premjer-Liga ------------------------------------------------------ Financiën ------------------------------------------------------ Antwoorden op reacties @Nummerke10 We hebben een legende laten gaan en het was de vraag of hij vervangen kon worden. Blijkbaar kon dat behoorlijk en dat is te zien aan de prijzen die gewonnen zijn en de statistieken. @Fantasy Mijn aanvallende tactiek zorgt altijd voor veel doelpunten en daar maken de spitsen maar wat graag gebruik van. Dat laten de cijfers duidelijk zien. @Kyrill Thanks voor je reactie! We hebben al gesproken over de doelman. De UEFA Europa League winst was inderdaad geniaal. @Glenn08 Dat kunnen wij wel zeggen. Eindelijk de nationale beker en wat een prestatie leveren wij in Europa. @delichris Dank je wel. Altijd leuk om de statistieken te zien vind ik zelf. We zullen zien wat de toekomst brengt. @DGremlin Vooral dat het vertrek van Sergey Chaly zo opgevangen werd is geweldig. De cijfers laten zien hoe goed wij geweest zijn het afgelopen seizoen. @Marius Ik vind nog steeds dat er weinig competitie wedstrijden gespeeld worden. Dat het Europese seizoen en de beker zorgen voor meer wedstrijden is fijn, maar toch blijft het een minpunt. Heeft ermee te maken dat je in de geschiedenis van de speler enkel de competitiecijfers ziet. @mattihamstra Dat ging inderdaad hard met de prestaties (en met de updates!). De cijfers laten zien hoe wij gepresteerd hebben, meer dan een ruime voldoende. @ElMarcos Dat zien wij zeker overal in terug, maar vooral in de prijzen die wij toegevoegd hebben aan de prijzenkast. @kmk @kossimos @jefri @Daniell @Milton @Rossi @r4vje @Jotew @xJordinosaur @FlyD @Titan @Mordurette @DavyPeeters @RubenS2 @rich ruzzian @FC Bruges @timpy00 @Thymen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Maxim laat gelijk zien waarom je veel geld voor hem neer wilde leggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 16, 2021 Share Gepost December 16, 2021 Een goede speler gehaald. De voorbereiding ziet er ook goed uit en de start is meteen raak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattihamstra Gepost December 16, 2021 Share Gepost December 16, 2021 De voorbereiding vind ik zelf altijd een beetje koffiedik kijken. De competitie begonnen met een overwinning en de supercup gewonnen. Dat is dus een lekker begin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost December 16, 2021 Share Gepost December 16, 2021 Burnley had een mooie uitdaging kunnen zijn. Ik begrijp wel waarom je deze overstap overwoog. De focus zit nu natuurlijk terug op Krasnodar. Een vertrek opvangen met een oude bekende lijkt op zich geen slecht idee. Chaly kunnen terug halen had natuurlijk helemaal het summum geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost December 16, 2021 Share Gepost December 16, 2021 Goed begonnen, met meteen je aanwinst in een hoofdrol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts