Jump to content

Steam prestaties

Titan
 Share

Recommended Posts

Uitdaging: Steam prestaties

Punten: 10 per set van 10 ontgrendelde prestaties (+50 extra punten bij 100%)

Wie lukt het om alle prestaties van Steam te ontgrendelen? Deel hier je voortgang (graag per set van minimaal 10 prestaties) en claim je punten! Doe dat laatste vooral door @Titan te taggen, zodat je wordt opgenomen in de hall of fame

Edited by Titan

• 2 weeks later...

We gaan hier verder waar we bij FM21 gebleven waren! Zitten jullie al bijna aan de honderd procent? :classic_ninja:

@Nom de Guerre @Nummerke10 @AntiChrist7 @Regis @MNie @van der Water @FMNOOB @glennix @DavyDepuydt @Satyr @Abe @DGremlin @delichris @La Pulga @neva @Fantasy @Kyrill @roeliho @FlyD @Mordurette @Urbeto @lennard95 @Copywriter @misterhille @Titan @Tim' @Brattbakk @Bessel87 @jelmerrr @Badmuts @JordiW.

Ondertussen na drie seizoenen op 39 unlocks:

Spoiler

image.thumb.png.fadcd6859b9d17d2d711a844d275a2ed.png

Edited by Titan

steam1.png.4f16bc90a8795164fda5a25bccd88ce5.png

Dit is voorlopig de stand voor mij. Je kunt ook dit jaar weer makkelijk een paar prestaties ontgrendelen door één draft toernooi te organiseren tegen één AI tegenstander. Weer unlock je na één zege de prestatie 'Online Reeks: wees 50 wedstrijden ongeslagen. Dus profiteer nog lekker van die bug, zou ik zeggen! 

Daarnaast heb ik dit voor de grap nog doorgetrokken en je kunt op deze manier ook de prestaties van 25 toernooi winsten en overwinningen in draft ook behalen. Ik verwacht ook dat je meerdere prestaties, zoals speel 100 wedstrijden en behaal 200 wedstrijdpunten op deze manier kunt behalen. Dit geldt niet voor alle draft-prestaties, want sommige moet je echt tegen normale gebruikers spelen. 

Ook kreeg ik na 20 'bekerwinsten' de prestaties 'Trofeeverzamelaar' en 'De Beste, die met een normaal spel veel lastiger te behalen is.

steam2.thumb.png.0004884f3f2c8be2128c642b7f0b458b.png

Op 3-11-2021 om 22:48 zei Fantasy:

image.png.ae860bd678f495052705d0a061375dec.png

Je moet ergens beginnen ;c 

Die gedeelde laatste plek op de hall of fame doet toch wel een beetje zeer. Die challenges zelf hoop ik t.z.t. nog eens tijd voor te kunnen gaan vrijmaken, maar op Steam-gebied klim ik i.i.g. weer wat plekjes als het goed is zo @Titan 

image.png.c8917ad24d663cd9045159f565f4f7fb.png

19 minuten geleden zei Fantasy:

Die gedeelde laatste plek op de hall of fame doet toch wel een beetje zeer. Die challenges zelf hoop ik t.z.t. nog eens tijd voor te kunnen gaan vrijmaken, maar op Steam-gebied klim ik i.i.g. weer wat plekjes als het goed is zo @Titan 

image.png.c8917ad24d663cd9045159f565f4f7fb.png

Dat zijn weer tien punten erbij, waarmee je inderdaad een stukje klimt! Is vloeiend IJslands spreken nou eindelijk eens een achievement, of moeten we weer een jaar wachten?

• 2 weeks later...