Jump to content

Algemeen discussietopic challenges

Titan
 Share

Recommended Posts

• 3 weeks later...
4 uur geleden zei Brozai:

Moet je een zogenaamde ‘uitdaging van de week’ persee in de betreffende week afronden? Of kan dit ook op een random moment in het speeljaar?

Dan kan gedurende het hele jaar. Doel is vooral om zoveel mogelijk verschillende challenges te delen ter inspiratie :)

• 1 month later...
2 minuten geleden zei Titan:

Suggesties zijn altijd welkom!!

De @Tim'-inspired Poképlayer-challenge. Spaar ze allemaal. Voor ieder land waarvan een speler ten minste twinting keer in het eerste elftal heeft gespeeld, krijg je één punt. Kaartjes maken kan bijvoorbeeld zo > https://scratchmymap.com/m/guido.merry.1640257804934

Bewijsmateriaal in het daarvoor bedoelde topic. Kun je casual doen en kan via elke save wel.

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

De @Tim'-inspired Poképlayer-challenge. Spaar ze allemaal. Voor ieder land waarvan een speler ten minste twinting keer in het eerste elftal heeft gespeeld, krijg je één punt. Kaartjes maken kan bijvoorbeeld zo > https://scratchmymap.com/m/guido.merry.1640257804934

Bewijsmateriaal in het daarvoor bedoelde topic. Kun je casual doen en kan via elke save wel.

Tof, iets wat erop lijkt, stond al in mijn lijstje met ideeën voor de komende maanden. Puike naam wel.

• 2 weeks later...

De poképlayerchallenge

Het doel

Love it or hate it, we hebben allemaal op z'n minst wel eens gehoord van Pokémon. De slogan van dat spel is even eenvoudig als iconisch; gotta catch 'em all. Dat leek ons wel een aardige challenge om in FM toe te passen. In plaats van je pokédex vol te maken, probeer je nu van alle nationaliteiten in het spel een speler te halen en die ten minste in twintig officiële wedstrijden mee te laten doen.

De regels

• Er is geen tijdslimiet, je mag zoveel seizoenen de tijd nemen als je wil;
  • Dubbele en driedubbele nationaliteiten tellen uiteraard ook dubbel of driedubbel mee;
  • Een speler moet in minstens twintig officiële wedstrijden meedoen, competitie-, beker- of internationale clubduels tellen allemaal;
  • Er is geen minimum aantal minuten dat een speler moet maken, iemand twintig keer vlak voor tijd laten invallen is prima;
  • Houd je voortgang bij in dit topic en eventueel via een scratchmap zoals deze;
  • Indien gevraagd door een moderator, maak je even een screenshot van de geschiedenis van een speler en diens paspoort(en).

De scores

We beginnen heel eenvoudig. Elke nationaliteit die je verzamelt is één punt waard. Om het geheel een beetje interessant te maken, geven we je een bonus als je een scoutingregio van FM22 completeert. Vergelijk het maar met de diverse regio's in Pokémon.

Als je een regio completeert, verdubbelen we het aantal punten voor die regio.

9ymylsnk6ev71.png 

17 minuten geleden zei Tim':

Kunnen we zomaar een nieuwe challenge toevoegen qua punten om te verdienen @Titan? Want dan wil ik best een topic openen.

Zojuist een nieuw topic aangemaakt voor de Poképlayer! Nu nog wachten op de mobiele app en dan kan ik een gym innemen hier om de hoek.

• 3 weeks later...
Op 25-1-2022 om 19:36 zei FCGPeter:

Al twee jaar op rij 2e geworden met Fredrikstad FK en dus nog steeds niet de eerste ster (10e landskampioenschap) in uitdaging van de week.. Ook twee keer het kampioenschap verspeeld in de laatste speelronde;e

En? Nu al gered? Ik heb hem ook opgestart, eerste seizoen gaat redelijk ;c 

image.png.3a0adc9c96cf70ab5751aef6129da4e6.png

Op 30-1-2022 om 10:56 zei neva:

En? Nu al gered? Ik heb hem ook opgestart, eerste seizoen gaat redelijk ;c 

image.png.3a0adc9c96cf70ab5751aef6129da4e6.png

Ja heb hem ondertussen gered. Heb direct daarna(januari 2028) ontslag genomen, nieuwe competitie ingeladen (Engeland, Italië, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland) en de meeste Scandinavische landen eruit gegooid. In de zomer bondscoach geworden van Noorwegen. En nu staat er een baantje in Genoa op de tocht:<. Eens kijken of ik daar ook de eerste ster kan behalen. Zou mooi zijn als ik meerdere clubs kan afstrepen uit de challenge

image.png

22 minuten geleden zei FCGPeter:

Ja heb hem ondertussen gered. Heb direct daarna(januari 2028) ontslag genomen, nieuwe competitie ingeladen (Engeland, Italië, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland) en de meeste Scandinavische landen eruit gegooid. In de zomer bondscoach geworden van Noorwegen. En nu staat er een baantje in Genoa op de tocht:<. Eens kijken of ik daar ook de eerste ster kan behalen. Zou mooi zijn als ik meerdere clubs kan afstrepen uit de challenge

Gaaf ja! Blij dat het gelukt is, hopelijk kun je in Genoa aan de bak. Gave game maak je er van dan!

Ben bezig met een zelf verzonnen Challenge. De Pentagon virgin/ first time challenge. Win elke CL in de wereld met een ploeg die dit nog niet gedaan heeft :) Vermaak me hier erg goed mee. Wellicht wil ik ook alle continentale EK varianten en het WK winnen met een land die dit nog nooit gedaan heeft.

Edited by Arezo