chrisje1993 Gepost February 8 Share Gepost February 8 (edited) Op 25-1-2025 om 22:35 zei MuseMouse: Zou iemand voor mij een mooie banner kunnen maken? Naam novelle: Building a Nation Club: Torpedo Koetaisi Grootte banner: Standaard Kleuren: naar eigen invulling Specifieke plaatjes: het logo van Torpedo Koetaisi // vlag van Georgië Ik heb wat geprobeerd. Hopelijk vind je het wat. Zo niet dan hoor ik het wel. Ik heb hem nog dus zou eventueel wat kunnen aanpassen voor je. Edited February 8 by chrisje1993 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MuseMouse Gepost February 9 Share Gepost February 9 @chrisje1993 dank je wel! Deze ga ik zeker gebruiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost February 18 Share Gepost February 18 Iemand die een leuk nieuw bannertje wil maken voor het #7 deel van het MU F1 voorspelspel. Onderstaand was die van afgelopen seizoen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jónstærke Gepost February 18 Share Gepost February 18 (edited) 1 uur geleden zei The Saint: Iemand die een leuk nieuw bannertje wil maken voor het #7 deel van het MU F1 voorspelspel. Onderstaand was die van afgelopen seizoen Weet niet of je dit wat vindt? hier met #7 Spoiler Edited February 18 by Jónstærke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost February 20 Share Gepost February 20 Op 18-2-2025 om 13:13 zei Jónstærke: Weet niet of je dit wat vindt? hier met #7 Inhoud verbergen Thanks We gaan de onderste gebruiken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob1981 Gepost March 6 Share Gepost March 6 Naam novelle: Victor San Marino - Per le persone e il paese. Club: Victor San Marino Grootte banner: Standaard Kleuren: De kleuren van het logo en er mag zwart in. Specifieke plaatjes: Het stadion met bergen erin verwerken zou top zijn. Verder: leef je uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
'Jochem Gepost Thursday at 04:48 PM Share Gepost Thursday at 04:48 PM (edited) Op 6-3-2025 om 09:48 zei Rob1981: Naam novelle: Victor San Marino - Per le persone e il paese. Club: Victor San Marino Grootte banner: Standaard Kleuren: De kleuren van het logo en er mag zwart in. Specifieke plaatjes: Het stadion met bergen erin verwerken zou top zijn. Verder: leef je uit. Is dit iets? EDIT: Lol zie nu pas dat je er al één hebt. Succes met je novelle ! Edited Thursday at 05:39 PM by 'Jochem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts