chrisje1993 Gepost January 12 Share Gepost January 12 6 minuten geleden zei Fantasy: Yes! Ga ik later vanavond of anders morgen naar kijken. Voorkeur voor specifieke afbeeldingen of soorten die je terug wil laten komen in de banner? Nee niet echt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 12 Share Gepost January 12 27 minuten geleden zei chrisje1993: Nee niet echt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost January 12 Share Gepost January 12 Zojuist zei Fantasy: Dankjewel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 12 Share Gepost January 12 Die rand kwam er net niet lekker uit. Versie 2 hier @chrisje1993 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jefri Gepost January 14 Share Gepost January 14 Naam novelle: De Veekaa, West-Vlaamse karakterploeg Club: KV Kortrijk Grootte banner: Standaard Kleuren: Rood en wit Specifieke plaatjes: Logo en deel van stadion. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost January 15 Share Gepost January 15 Op 12-1-2025 om 10:50 zei Vlonkie: Naam novelle: FC Groningen Club: FC Groningen Grootte banner: Standaard Kleuren: groen/wit Specifieke plaatjes: Euroborg, logo FC Groningen, talenten van de club (valente, van bergen, schreuders) en indien mogelijk iets van de skyline van Groningen zelf @De Raam @Fantasy @Richarð. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 15 Share Gepost January 15 13 uur geleden zei jefri: Naam novelle: De Veekaa, West-Vlaamse karakterploeg Club: KV Kortrijk Grootte banner: Standaard Kleuren: Rood en wit Specifieke plaatjes: Logo en deel van stadion. Op 12-1-2025 om 10:50 zei Vlonkie: Naam novelle: FC Groningen Club: FC Groningen Grootte banner: Standaard Kleuren: groen/wit Specifieke plaatjes: Euroborg, logo FC Groningen, talenten van de club (valente, van bergen, schreuders) en indien mogelijk iets van de skyline van Groningen zelf Zal hier vanavond eens naar kijken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jónstærke Gepost January 15 Share Gepost January 15 14 uur geleden zei jefri: Naam novelle: De Veekaa, West-Vlaamse karakterploeg Club: KV Kortrijk Grootte banner: Standaard Kleuren: Rood en wit Specifieke plaatjes: Logo en deel van stadion. Spoiler Weet niet of je dit wat vindt, heb snel iets simpel ineengeknutseld.. In de spoiler zijn er ook met rand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jefri Gepost January 15 Share Gepost January 15 19 minuten geleden zei Jónstærke: Inhoud verbergen Weet niet of je dit wat vindt, heb snel iets simpel ineengeknutseld.. In de spoiler zijn er ook met rand Simpel maar super goed! Bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 15 Share Gepost January 15 Op 12-1-2025 om 10:50 zei Vlonkie: Naam novelle: FC Groningen Club: FC Groningen Grootte banner: Standaard Kleuren: groen/wit Specifieke plaatjes: Euroborg, logo FC Groningen, talenten van de club (valente, van bergen, schreuders) en indien mogelijk iets van de skyline van Groningen zelf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost January 16 Share Gepost January 16 11 uur geleden zei Fantasy: Uiteraard bedankt voor het maken (en deze ga ik ook zeker gebruiken), maar het is in mijn ogen net niet vloeiend genoeg. Kun je hier nog wat aan doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 16 Share Gepost January 16 29 minuten geleden zei Vlonkie: Uiteraard bedankt voor het maken (en deze ga ik ook zeker gebruiken), maar het is in mijn ogen net niet vloeiend genoeg. Kun je hier nog wat aan doen? Ik niet, daar komen m’n grafische vaardigheden echt wel wat voor te kort - sorry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost January 16 Share Gepost January 16 1 uur geleden zei Vlonkie: Uiteraard bedankt voor het maken (en deze ga ik ook zeker gebruiken), maar het is in mijn ogen net niet vloeiend genoeg. Kun je hier nog wat aan doen? @De Raam @Richarð. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost January 16 Share Gepost January 16 Nee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob1981 Gepost January 17 Share Gepost January 17 Is er iemand die voor mij een leuke banner wil maken voor een nieuwe save met AZ: Naam novelle: AZ- The future is bright. Club: AZ Grootte banner: Standaard Kleuren: Rood, wit en zwart. Specifieke plaatjes: Een foto van het team van AZ dat de Youth League won in zwart wit rood met het logo erbij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob1981 Gepost January 20 Share Gepost January 20 On 1/17/2025 at 12:57 PM, Rob1981 said: Is er iemand die voor mij een leuke banner wil maken voor een nieuwe save met AZ: Naam novelle: AZ- The future is bright. Club: AZ Grootte banner: Standaard Kleuren: Rood, wit en zwart. Specifieke plaatjes: Een foto van het team van AZ dat de Youth League won in zwart wit rood met het logo erbij. Iemand die hier zijn vingers aan wil branden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 20 Share Gepost January 20 3 uur geleden zei Rob1981: Iemand die hier zijn vingers aan wil branden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob1981 Gepost January 20 Share Gepost January 20 37 minutes ago, Keeza said: Die ga ik gebruiken! Thanks! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 20 Share Gepost January 20 Op 16-1-2025 om 09:52 zei Vlonkie: @De Raam @Richarð. Heb jij nog één nodig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost January 21 Share Gepost January 21 19 uur geleden zei Keeza: Heb jij nog één nodig? Als je er één wilt maken. Graag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 21 Share Gepost January 21 1 uur geleden zei Vlonkie: Als je er één wilt maken. Graag Moet je Richard even vragen maat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost January 21 Share Gepost January 21 41 minuten geleden zei Keeza: Moet je Richard even vragen maat. @Richarð. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost January 21 Share Gepost January 21 Misschien is het sowieso dat niet zo handig om kritisch te zijn op iemand die tijd steekt in een banner voor je en te verwachten dat iemand nu nog een nieuwe gaat maken, terwijl we allemaal weten dat je over één of twee maanden toch weer met een nieuw verhaal komt en dan wéér om een nieuwe banner gaat vragen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost January 21 Share Gepost January 21 @Vlonkie Probeer het anders eens zelf? https://pixlr.com/nl/express/#home Word je vanzelf beter in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MuseMouse Gepost January 25 Share Gepost January 25 Zou iemand voor mij een mooie banner kunnen maken? Naam novelle: Building a Nation Club: Torpedo Koetaisi Grootte banner: Standaard Kleuren: naar eigen invulling Specifieke plaatjes: het logo van Torpedo Koetaisi // vlag van Georgië Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts